اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009225576315561

نگاهی به تاریخچه فوتسال به عنوان یک ورزش محبوب

کد: 140009225576315561

https://bit.ly/30rmVxy

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین رشته های ورزشی در جهان فوتسال می باشد. این رشته ورزشی آنقدر بین عموم مردم محبوبیت دارد که خواهان یادگیری مهارت های آن و کسب اطلاعات در خصوص آن هستند. . این ورزش یک ورزشی می باشد که باید درون سالن انجام شود و می توان گفت بازی فوتبال درون سالن است با کمی اختلافات.

هرساله رقابت های این رشته ورزشی یکی از مهم ترین رقابت های ورزشی در تمام دنیا می باشد. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه فوتسال بیندازیم باید گفت که تاریخچه این رشته ورزشی جذاب و مهیج به شهر مونته ویدئوی اوروگوئه بر می گردد. در سال ۱۹۳۰ فردی به نام ژوان کارلوس سریانی یک تیم فوتسال پنج نفره ترتیب داد و این تیم وارد مسابقات YMCA شد. بدین صورت این رشته ورزشی با سرعتی زیاد وارد آمریکای جنوبی شد و محبوبیت زیادی در بین شهر های مختلف آن مانند برزیل پیدا کرد.
به مرور زمان جوانانی که از این رشته ورزشی خوششان آمده بود مهارت های خود را در این خصوص افزایش دادند و با یادگیری تکنیک های لازم به بزرگ ترین بازیکنان فوتسال تبدیل شدند. حتی می توان گفت که قطب اصلی فوتسال در جهان برزیل می باشد و اکنون مسابقه های این رشته ورزشی تحت حمایت فیفا در تمام دنیا برگزار می شود. پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص تاریخچه فوتسال نوبت به دانستن اینکه فوتسال چیست می رسد.

برای تمرینات فوتبال به اسان اسپرت مراجعه کنید.

فوتسال چیست؟

کنجکاو هستید بدانید فوتسال چیست؟ می خواهید با دانستن فوتسال چیست مهارت های خود را در این زمینه تقویت کنید؟ ابتدا به شما تبریک می گوییم چون قدم در راه درستی گذاشته اید و با دانستن فوتسال چیست حتی می توانید وارد فوتسال بانوان شوید و به درجات بالا برسید. فوتسال یکی از ورزش های توپی می باشد که بسیار شبیه به فوتبال است با این تفاوت که در محوطه های کوچک تر و با دست انجام می شود.
فوتسال به دلیل فضای کمی که دارد تحرک بیشتری لازم دارد از این رو اگر می خواهید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید تحرک زیادی داشته باشید. برای اینکه بهتر متوجه شوید فوتسال چیست باید بگوییم فوتسال با داشتن تحرک بیشتر به نوعی فوتبال سرعتی است با پیش نیاز های اختصاصی از جمله تکنیک های پایه، تاکتیک ها، چرخش ها و انواع سیستم های دفاعی.

آشنایی با مهم ترین اصول فوتسال


• پاس
پاس یکی از مهم ترین اصول فوتسال می باشد که باید یک بازیکن فوتسال آن را به خوبی بلد باشد. در حقیقت پاس یک عامل تکنیکی می باشد که اصل اساسی در ورزش های گروهی مانند فوتبال و فوتسال را تشکیل می دهد. اگر ورزش های گروهی مانند فوتبال یا فوتسال بدون پاس باشند یا بهتر است بگوییم بازیکنان این ورزش های گروهی این اصل را بلد نباشند تاکتیک های تیمی معنای واقعی خود را از دست می دهد.
• کنترل
یکی دیگر از اصول فوتسال کنترل می باشد که اقدامی برای در اختیار گرفتن توپ است. حتما باید این اصول فوتسال را همانند اصول فوتسال دیگر مانند پاس بلد باشید. چون سرعت مورد نیاز در فوتسال بازیکنان را مجبور به دریافت و کنترل صحیح توپ می کند تا هر چه سریع تر آن را به گردش در آورند. با یادگیری این اصل از اصول فوتسال می توانید به راحتی توپ را حین بازی کنترل کنید و آن را با یک تک ضرب در مسیر مناسب قرار دهید.
• دریبل
یکی از مهم ترین اصول فوتسال اصل دریبل می باشد و حتی می توان گفت صحنه دریبل زدن یک بازیکن بهترین و لذت بخش ترین صحنه در این بازی می باشد. اگر یک بازیکن این اصل از اصول فوتسال را به خوبی بلد باشد می تواند توپ را به هر سمتی که می خواهد ببرد بدون اینکه مهاجم بفهمد. از این رو می توان نتیجه گرفت پس از دانستن اینکه فوتسال چیست به سراغ دانستن دریبل در فوتسال چیست بروید تا بتوانید پیروز میدان باشید.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/04/29/%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش