اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035492915561

رژیم لاغری یک ماهه و بهترین روش لاغری در سی روز چیست؟

کد: 140008035492915561

https://bit.ly/3EfLsDP

، تهران , (اخبار رسمی): برای لاغری باید نکاتی را رعایت کرد. نکته اول زمان غذا خوردن و نکته دوم زمان مناسب برای ورزش کردن است.وعده های غذایی خود را تنطیم کرده و هرگز در شرایطی مانند وقت هایی که شکمتان خالی است ورزش نکنید. در ادامه به بررسی سایر نکات می پردازیم.

۱- پذیرفتن:

اولین و مهمترین چیزی که باید برای رعایت برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن و رژیم لاغری یک ماهه انجام دهید پذیرفتن این واقعیت است که شما در وزن ایده آل خود نیستید و کمی اضافه وزن دارید و شاید در دانشگاه یا محل کار خود مشکلاتی دارید.

۲-اهداف واقعی تعیین کنید:

دومین چیزی که برای کاهش وزن در ۳۰ روز به آن نیاز دارید این است که اهداف واقع بینانه تعیین کنید.من میدانم که چند رژیم لاغری احمقانه وجود دارد که در طی یک روز کاهش وزن پیدا میکنید.اما واقعا کمی عجیب است که اگر یک برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن باعث شود که در عرض ۷ روز ۷ کیلو وزن را از دست بدهید و برای سلامت شما خوب نیست ؛ در حقیقت زود گذر است و ممکن است بعد از چندین روز شما را بیمار کند.

باید صبر کنید و اهدافتان را مشخص کنید.به نظر میرسد که دو سه کیلو کاهش وزن در ماه یک هدف بسیار ساده است که میتواند، عملی شود و همچنین روی بدن شما نیز نشان داده شود پس قبل از اینکه تارگت نهایی را تعیین کنید خوب فکر کنید.

۳-تمرینات هوازی را امتحان کنید:

پس سومین چیزی که برای لاغری یک ماهه باید در برنامه روزانه خود قرار دهید تمرینات روزانه هوازی است. برای تازه کاران سی دقیقه ورزش ،پنج بار در هفته کافی میباشد.که با گذشت زمان میتوانید آن را به چهل دقیقه و یا حتی بیشتر افزایش دهید.

تمام این ها به سطح راحتی شما بستگی دارد.روزهای ورزش را از دست ندهید.همیشه به یاد داشته باشید زمانی که شما در حال تلاش برای کاهش وزن هستید هر کالری حساب میشود. شما میتوانید با دو دقیقه گرم کردن شروع کنید و در آخر با چند حرکت کششی تمام کنید.

۴-زمان بندی مناسب برای خوردن غذا :

در لاغری در سی روز به غیر از تغذیه سالم انتخاب زمان مناسب برای خوردن آن نیز مهم است.از خوردن شام بعد از ساعت ۸ خودداری کنید.و قبل از خوابیدن حتما فعالیت فیزیکی داشته باشید.خوردن میان وعده های خود را سازماندهی کنید.

بیشترین افزایش وزن به خاطر میان وعده هایی است که استفاده میکنید.ما به خودمان آزادی عمل میدهیم تا در هر زمان در بین وعده های غذایی هر چیزی بخوریم.میان وعده بد نیست، اما سعی کنید آن را با تغذیه سالم پر کنید.بیسکویت را جایگزین آجیل و یا سالاد ها کنید ؛ مصرف کافئین را تا حد ممکن کاهش دهید.

برای انجام تمرین در خانه به اسان اسپرت مراجعه کنید.

۶-تمرینات استقامتی انجام دهید:

این تمرینات چیزی است که شما در لاغری در سی روز نباید از دستش دهید.زمانی که تمرینات هوازی را انجام میدهید سپس ۱۰ دقیقه تمرینات استقامتی را انجام دهید.دمبل ها یک گزینه بسیار عالی برای این کاهش وزن هستند اما اگر آنها را در خانه ندارید سعی کنید از بطری آب سنگین استفاده کنید ، بعضی از زنان بطری های شن و ماسه را دوست دارند.

۷- به سادگی راه بروید و پیاده روی کنید:

پیاده روی جایگزینی نیست که بتوانید به جای ورزش های هوازی قرار دهید.در حقیقت شما باید ترکیبی از پیاده روی کردن و تمرینات هوازی را برای کاهش وزن انجام دهید.۴۵ دقیقه پیاده روی در صبح میتواند ۱۶۰ کالری بسوزاند و لاغری شما را تضمین کند.اگر بتوانید سریعتر راه بروید قطعا خیلی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.متابولیسم را افزایش میدهد و سرعت کاهش وزن را چندین برابر میکند.

منبع:

https://blog.asansports.com/2019/01/03/%d9%81%d9%88%d8%aa-%d9%88-%d9%81%d9%86-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%b2/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی