اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095665615561

قوانین بدمینتون و ویژگی های زمین بازی

کد: 140011095665615561

https://bit.ly/3AFGfVw

، تهران , (اخبار رسمی): دوست دارید در کنار ورزش کردن به اندامی ایده آل برسید؟ دوست دارید در یک رشته ورزشی به طور جدی فعالیت کنید؟ دوست دارید در کنار ورزش کردن هیجان را هم تجربه کنید؟ ما به شما رشته ورزشی بدمینتون را پیشنهاد می کنیم.

در آموزش بدمینتون برای کودکان و بزرگسالان دانستن قوانین بدمینتون و ویژگی های زمین بازی خالی از لطف نیست و بد نیست درباره قوانین بدمینتون و ویژگی های زمین بازی نیز اطلاعاتی در ذهن خود داشته باشید. چون با دانستن قوانین بدمینتون می تواند دیدی کامل تر از این رشته ورزشی هیجانی در ذهن خود داشته باشید. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم شما را با قوانین بدمینتون و ویژگی های زمین بازی آن آشنا کنیم. قوانین بدمینتون به همراه ویژگی های زمین بازی آن عبارت هستند از :
• زمین بازی
زمین بازی این رشته ورزشی که مستطیل می باشد با استفاده از خط هایی به عرض ۴۰ میلی متر کشیده می شود. خط های زمین این بازی باید به رنگ سفید و زرد باشد و طول زمین نیز باید ۱۳/۴ متر و عرض آن نیز باید ۶/۱۰ متر باشد.
• سالن بازی
ارتفاع سقف سالن بازی این رشته ورزشی نباید کمتر از ۶۲/۷ متر از مرکز میدان بازی باشد. رنگ کف این سالن نیز باید تیره و یکنواخت باشد که بیشتر رنگ سبز تیره برای آن توصیه می شود تا نور را نتواند منعکس کند.
• توپ
وزن توپ بدمینتون نیز باید ۷۳/۴ الی ۵۰/۵ گرم باشد و ۱۴ تا ۱۶ پرک در قسمت چوب پنبه ای انتهای آن باید قرار گیرد. نوک فوقانی پرک ها باید به عرض ۴/۵ الی ۴/۶ سانتی متر بزرگ باشد تا با نخ یا ماده مناسب دیگری محکم شود.
• راکت
راکت این رشته ورزشی نیز باید از جنس چوب یا فلز باشد تا بازیکن بتواند مدت زمان مشخصی بدون خستگی و اذیت شدن دست هایش آن را در دست بگیرد.

برای کلاس بدمینتون در تهران به اسان اسپرت مراجعه کنید.

خطاهای بازی بدمینتون

چه به سراغ آموزش بدمینتون برای کودکان و چه برای آموزش بدمینتون برای خودتان بروید باید در کنار دانستن تکنیک ها و آگاهی از آموزش حرکات بدمینتون راجب خطاهای بازی بدمینتون نیز اطلاعاتی داشته باشید. در حقیقت آموزش برمینتون برای کودکان هم که باشد باید به آن ها خطاهای این رشته ورزشی مهیج را هم یاد بدهید. به همین دلیل ما در ادامه سعی کرده ایم مهم ترین خطاهای بازی بدمینتون چه برای آموزش بدمینتون برای کودکان و چه برای بزرگسالان برایتان مطرح کنیم.
• اگر سرویس تان را صحیح نزنید خطا است.
• اگر توپ حین بازی در خارج از محوطه فرود آید خطا است.
• اگر توپ از داخل بازدید تور عبود کند خطا است.
• اگر توپ قبل از عبور از تور بیوفتد خطا است.
• اگر توپ به سقف یا دیوارهای دور زمین برخورد کند خطا است.
• اگر توپ به لباس بازیکن برخورد کند خطا است.
• اگر حین عبور توپ از بالای تور فرد مانع ضربه زدن شود خطا است.
• اگر یک بازیکن به طور عمد تمرکز بازیکن دیگر را بهم بزند خطا است.
• اگر در حین بازی توب با راکت حتی برای چند ثانیه هم گرفته شود خطا است.
• اگر به توپ دو بار ضربه زده شود خطا است.

آموزش سرویس مهم ترین حرکت بدمینتون

یکی از مهم ترین حرکت هایی که باید اول از همه چیز در این رشته ورزشی آن را یاد بگیرید حرکت سرویس می باشد. به همین دلیل ما می خواهیم به شما آموزش حرکات بدمینتون یعنی سرویس را بدهیم تا شاهد موفقیت های بیشتر شما باشیم. در آموزش حرکات بدمینتون یعنی سرویس چه شما و چه گیرنده سرویس باید به صورت مورب شکل در داخل محوطه سرویس و بدون هیچ تماسی با محوطه سرویس قرار بگیرید. وقتی می خواهید شروع به سرویس زدن کنید تا تمام شدن آن باید قسمتی از هر دو پای شما در حالتی ثابت با زمین تماس داشته باشد. همچنین باید در آموزش حرکات بدمینتون یعنی سرویس این نکته را به شما گوشزد کنیم که باید حین برخورد توپ با راکت شما تمام توپ باید از کمر شما پایین تر باشد.
همچنین باید میله راکت شما از لحظه زدن ضربه به توپ بهتر است به طرف پایین ادامه داشته باشد جوری که تمامی کله راکت از تمامی دست راکت حریف تان پایین تر باشد. وقتی می خواهید سرویس بزنید بهتر است بدانید اگر توپ با راکت شما برخورد نکند خطا محسوب می شود. چون شما نباید قبل از آمادگی کامل گیرنده سرویس اقدام به زدن سرویس کنید. اگر حریف تان که دریافت کننده سرویس است خطایی مرتکب شود شما یک امتیاز کسب می کنید و می توانید به سراغ زدن سرویس بعدی بروید. همچنین اگر شما حین زدن سرویس خطایی انجام دهید دیگر حق زدن سرویس ندارید و حریف تان حق سرویس زدن را به دست خود می گیرد بدون اینکه امتیازی به شما داده شود.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/04/15/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%af%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa%d9%88%d9%86/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش