اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008115505815561

ژیمناستیک چیست؟

کد: 140008115505815561

https://bit.ly/3bM9MB7

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با مدرن شدن دنیا و گسترش اینترنت امیدوار هستیم متوجه شده باشید که تنها با ورزش کردن می توان آینده ای برای خود تضمین کرد که درد و بیماری در آن جایی ندارد. ژیمناستیک یکی از رشته های ورزشی جذاب و پرطرفدار می باشد که در دسته بندی رشته های آمادگی جسمانی قرار گرفته است.

ژیمناستیک یکی از رشته های ورزشی می باشد که در دسته رشته های آمادگی جسمانی قرار گرفته و همان طور که بیان شد بدن فرد را منعطف، چابک، پر قدرت و متعادل می کند. این رشته ورزشی که در مدارس یونان به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شده امروزه در دنیا هم رواج پیدا کرده است به طوری که بزرگسالان هم می توانند در آن فعالیت کنند و حتی به مسابقات این رشته ورزشی راه پیدا کنند.
معروف ترین بخش این رشته ورزشی ژیمناستیک هنری می باشد. البته برای اینکه ژیمناستیک چیست باید بگوییم ژیمناستیک موزون، ایروبیک، آکروباتیک و ترامپولین بخش‌ های دیگر این رشته ورزشی را تشکیل می ‌دهند. بنابراین هر فرد با توجه به جسم و علاقه خود می تواند در یکی از بخش های این رشته ورزشی جذاب و مفرح فعالیت کند.

انواع ژیمناستیک – ژیمناستیک هنری
یکی از انواع ژیمناستیک که هر فردی می تواند در آن فعالیت کند ژیمناستیک هنری می باشد. این نوع از ژیمناستیک به عنوان یک ورزش محبوب و مدال آور در المپیک حضور پیدا کرده است و شامل حرکاتی در قالب نمایش نیرو، چابکی، انعطاف پذیری، کنترل و هماهنگی و البته تعادل بین اعضای بدن و جسم می باشد. از این نوع ژیمناستیک می توان به عنوان محبوب ترین سبک ژیمناستیک نام برد چون زیر نظر فدراسیون بین المللی ژیمناستیک می باشد.

انواع ژیمناستیک – ژیمناستیک ریتمیک
یکی دیگر از انواع ژیمناستیک برای فعالیت کردن ژیمناستیک ریتمیک می باشد که یکی از زیبا ترین و پر ریزه کاری ترین سبک های این رشته ورزشی می باشد. چون این نوع از ژیمناستیک یک ترکیب کامل از علوم ورزش و زیبایی شناسی می باشد که توانسته در میان ورزش های المپیکی قرار بگیرد. این نوع ژیمناستیک ترکیبی از تحرک و انعطاف پذیری می باشد و می توان گفت رقصی مدرن می باشد که با حرکات موزون و گویا انجام می شود.

برای ثبت نام در کلاس ژیمناستیک کلیک کنید.

انواع ژیمناستیک – ترامپولین
ترامپولین یکی دیگر از انواع ژیمناستیک می باشد که در لغت به معنی بلند و محکم پریدن است. این نوع از ژیمناستیک نیازمند یک تشک می باشد و فرد باید با پرش از روی آن بپرد. این تشک برای تقویت انعطاف و چالاکی می باشد در نتیجه علاقه مندان ژیمناستیک که می خواهند در کنار ورزش کردن شاداب هم شوند بهتر است به سراغ این نوع از ژیمناستیک یعنی ترامپولین بروند تا ورزش و هیجان را با هم تجربه کنند.

برای خرید لباس ورزشی به فروشگاه آسان اسپرت مراجعه کنید.

انواع حرکات ژیمناستیک
برای اینکه بهتر بدانید ژیمناستیک چیست در کنار انواع ژیمناستیک باید در مورد انواع حرکات ژیمناستیک هم اطلاعاتی داشته باشید. هر یک از ژیمناستیک کار ها حین اجرای حرکاتی که یاد گرفته اند نیازمند تمرکز، دقت، قدرت، انعطاف بدنی بالا، چابکی و تعادل هستند تا هماهنگی اعضای بدن خود را افزایش دهند. به این منظور می توان گفت این رشته ورزشی از حرکت های زیادی تشکیل شده است که در ادامه به شرح مختصر آن ها پرداخته ایم تا با انواع حرکات ژیمناستیک آشنا شوید. انواع حرکات ژیمناستیک عبارت هستند از :
• انواع حرکات ژیمناستیک : نیم پشتک (زمینی)، نیم پشتک پیچ، چرخ و فلک (زمینی)، بالانس، بالانس پل رو به جلو، بالانس پل برگردان، بالانس هوایی (بدون دست)، نیم وارو، وارو (زمینی)، وارو به جلو (زمینی)، چرخ و فلک هوایی (بدون دست)، نیم وارو (روی هوا)، یورچنکو، سوکوهارا، چرخش شکم جلو روی پارالل و اسکلبکا.

برای اجاره چمن مصنوعی تبریز به اسان اسپرت مراجعه کنید.

پارالل ژیمناستیک چیست؟
حین صحبت در خصوص انواع حرکات ژیمناستیک اشاره ای به یکی از حرکات این رشته ورزشی یعنی پارالل شد و فکر می کنیم سوالی با این عنوان که پارالل ژیمناستیک چیست در ذهن تان شکل گرفته است. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم که به این سوالتان یعنی پارالل ژیمناستیک چیست پاسخ بدهیم تا حین ثبت نام در کلاس های ژیمناستیک به طور کامل بدانید ژیمناستیک چیست. یکی از ابزرا های ورزش ژیمناستیک هنری میله های پارالل می باشد که هم مردان و هم زنان می توانند حین کار کردن ژیمناستیک از آن بهره ببرند.
میله ‌های پارالل روی چهار چوبی تکیه دارند که از جنس فلز یا فولاد ساخته می ‌شود بنابراین می توان گفت پارلل نوعی میله و وسیله ورزشی می باشد که یک ژیمناستیک کار می تواند از آن بهره ببرد. اما ما باز هم در ادامه برای کسانی که هنوز کامل پاسخ سوال خود یعنی پارالل ژیمناستیک چیست را نگرفته اند نکاتی بیان کرده ایم که فرد باید حین انجام حرکت های خود با پارالل آن ها را رعایت کند. نکات مهم در انجام حرکت پارالل و دریافت کلی پاسخ سوال پارالل ژیمناستیک چیست عبارت است از :
• سعی کنید در طول انجام حرکت با این میله بالا تنه خود را در یک خط مستقیم نگه دارید.
• همچنین سعی کنید هر دو آرنج هایتان به سمت عقب باشند.
• سعی کنید وقتی حرکت را شروع می کنید نفس خود را حبس کرده و یا داخل بدهید.
• سپس بعد از پایین آمدن نفس خود را بیرون دهید.
• در هنگامی که آرنج شما حین انجام حرکات صاف شد کمی مکث کنید تا عضلات شما منقبض و سفت شود.

منبع:

https://blog.asansports.com/2021/05/21/%da%98%db%8c%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش