اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911144898415254

از خواص میوه خشک انبه بیشتر بدانید

کد: 139911144898415254

https://bit.ly/3cSirE5

، رباط کریم , (اخبار رسمی): انبه میوه گوشتی که با داشتن هسته بزرگ در وسط خود در زیر مجموعه میوه های آلویی قرار می گیرد. انبه طعمی شیرین، لذیذ و خامه ای دارد و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.

از خواص میوه خشک انبه بیشتر بدانید.
میوه خشک انبه | تهیه شده از مرغوبترین نوع میوه | صادراتی به آمریکا و کانادا

میوه خشک انبه خطر ابتلا به آسم را کاهش می دهد، یکی از مواد مغدی که در انبه خشک یافت می شود بتاکاروتین می باشد که از خطر ابتلا به آسم در افراد جلوگیری می نماید

انبه میوه گوشتی که با داشتن هسته بزرگ در وسط خود در زیر مجموعه میوه های آلویی قرار می گیرد. انبه خشک از نظر رنگ، طعم، شکل و سایز دانه ای به انواع مختلفی در سرتاسر جهان تقسیم می شود. در بیشتر نقاط جهان از نظر  ظاهری پوست انبه به رنگ های سبز، زرد، نارنجی و قرمز وجود دارد ولی قالبا رنگ گوشت داخلی آن زرد رنگ می باشد. انبه طعمی شیرین ، لذیذ و خامه ای دارد و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.

انبه از متدوال ترین و محبوبترین میوه ای مصرفی در جهان می باشد. این میوه به پادشاه میوه ها نیز معروف است دارای خواص بیشماری می باشد و در حفظ سلامتی مانند کاهش خطرات بینایی و استخوان و پوست و مو موثر است و  این میوه  لذیذ می تواند خطرات ابتلا به سرطان را کاهش دهد و یک میان وعده عالی به حساب می آید.

میوه خشک انبه خطر ابتلا به آسم را کاهش می دهد، یکی از مواد مغدی که در انبه خشک یافت می شود بتاکاروتین می باشد که از خطر ابتلا به آسم در افراد جلوگیری می نماید.

برگه پیشنهادی : میوه خشک ایرانی 

بر اساس مطالعات انجام شده مصرف روزانه انبه می تواند از خطر ابتلا به سرطان روده و پروستات جلوگیری نماید این مطالعات در کشور ژاپن انجام شده نشان می دهد که مصرف انبه خشک نتایج معکوس در پیشرفت سرطان روده داشته اند حاصل شده است .

۱۰۰ گرم میوه خشک انبه  دارای حدود ۳ گرم فیبر می باشد که این فیبر برای افرادی که دارای دیابت نوع یک می باشد می تواند میزان قند خون و میزان انسولین خون را کنترل نماید .

در راهنمای غذایی و در جدول غذایی متخصصین تغذیه روزانه ۲۵ گرم فیبر برای زنان و ۳۵ گرم فیبر برای مردان توصیه شده است .

انبه خشک این میوه لذیذ به دلیل داشتن ویتامین A  فراوان می تواند باعث بهبود شبکیه چشم می گردد و در حفظ سلامت چشم نقش به سزایی را داشته باشد .

اگر می خواهید وزن خود را کم نمایید بهتر است که از انبه خشک استفاده نمایید انبه به علت این که داری مواد مغذی و ویتامین های فراوان می باشد دارای کالری کمی می باشد که باعث  افزایش سوخت ساز بدن می شود و می تواند در کاهش وزن نقش به سزایی داشته باشد .

مصرف انبه خشک نقش موثر در سلامت پوست ومو دارد. انبه می تواند باعث ساخته شدن رنگدانه مو شود و جوش های زیر پوستی را بین ببرد همچنین برای خوشبو کردن دهان از این میوه استفاده می شود زیرا به مدت طولانی بوی خوش آن در دهان باقی خواهد ماند .

زاکسانتین موجود در انبه از تشعشعات نوری های آبی مضر جلوگیری می کند و باعث حفظ سلامتی چشم می شود .

 محصول پیشنهادی: گلابی خشک

  • اسید گالیک موجود در انبه، سیستم هضم را ضد عفونی و تمیز می کند.
  • مواد معدنی و ویتامین های مختلف موجود در انبه خشک، خطر ابتلا به پوکی استخوان را در سنین بالا کاهش می دهد.
  • ویتامین C موجود در میوه انبه، نقش مهمی در محافظت از سلامت قلب را دارد.
  • وجود آهن در میوه انبه، گردش خون را زیاد می کند .
  • پکتین موجود در انبه خشک شده، کلسترول بد خون را کاهش می دهد.
  • روی موجود در میوه انبه، نقش موثری در باروری زنان و مردان دارد.
  • روی و ویتامین C موجود در انبه خشک شده، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • انبه سرشار از ویتامین B6 و پتاسیم است که برای پیشگیری از سنگ کلیه مفید است.
  • اسید گلوتامین موجود در انبه خشک سبب بهبود تقویت حافظه می شود.

انبه این میوه مغذی به دلیل این که فقط در فصل تابستان به صورت تازه موجود می باشد و با در نظر گرفتن اینکه بهتر است در همه فصل ها مورد استفاده قرار گیرد از این رو بهتر است که  انبه خشک   در را برنامه غذایی خود قرار دهید تا همیشه بتوانید از این میوه لذیذ لذت ببرید و از ویتامین های بیشمار آن استفاده نمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میوه خشک موژان

صنایع غذایی موژان، با نام تجاری موژان با ایجاد مجهزترین کارخانه ی تولید و بسته بندی میوه های خشک در ایران در سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. موژان با بهره گیری از فناوری مناسب و به یاری مدیران با تجربه ودلسوز قصد دارد ضمن رقابتی سالم در بازار، رضایت مصرف کنندگان محصولات خود را از طریق برآورد انتظارات آنها از جمله ارائه ی محصولاتی سالم و بهداشتی و در عین حال طبیعی بدست آورد. تلاش روز افزون و حاصل سالها تجربه باعث گردید محصولات این کارخانه جایگاه ویژه ای در بازار میوه خشک داشته باشند و موژان به عنوان شرکتی برجسته در صنعت میوه و سبزی خشک موقعیت خود را در جهت رشد و تکامل صنعت کشورمان ایران حفظ نماید. • اولین و برترین تولید کننده میوه خشک و میوه های اسلایس شده در ایران • اولین تولید کننده میوه خشک با مجوز وزارت بهداشت و درمان • صادر کننده میوه خشک به بیش از ۱۰ کشور در جهان • دارای گواهینامه نشانه حلال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]