اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001055067415254

از خواص گوجه فرنگی خشک بیشتر بدانید

کد: 140001055067415254

https://bit.ly/3upTHbz

، رباط کریم , (اخبار رسمی): امروزه در بسیاری از غذاها از گوجه استفاده می‌شود. این موضوع به خاطر طعم، رنگ و لعاب خاصی است که آن به غذا می‌دهد و علاوه بر این خواص بی‌شماری است که این ماده خوراکی دارد.

 نگهداری از گوجه فرنگی تازه خیلی آسان نیست و باید در مدت زمان کوتاهی مصرف شود. علاوه بر این در مواقعی از سال مانند فصل زمستان، نمی‌توانید به گوجه خوب و قرمز دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل بسیاری از افراد برای تامین نیازهای غذایی خود از گوجه خشک استفاده می‌کنند.

به دلیل اینکه گوجه فرنگی بعد از خشک شدن همه خواص و ویتامین‌های خود را حفظ می‌کند و همچنین طعم خوب خود را از دست نمی‌دهد، در صنعت و کاربردهای خانگی بسیار محبوب شده است.

چندین روش برای خشک کردن گوجه وجود دارد. از جمله می‌توان به قرار دادن آنها در فر و یا استفاده از نور خورشید اشاره کرد. اما با توجه به زندگی پر مشغله امروزی، به نظر نمی‌رسد افراد زیادی وقت انجام آن را داشته باشند. بنابراین بهترین روش برای تهیه آن، خریداری گوجه خشک شده به صورت آماده است.

شما به راحتی می‌توانید گوجه‌های خشک مورد نیاز خود را خریداری کنید و در فریزر نگهداری کنید. در مواقعی که به آنها نیاز دارید می‌توانید به مدت ۱۵ دقیقه در آب داغ بریزید تا خیس بخورد و سپس در غذا استفاده کنید.

از گوجه فرنگی خشک شده  می‌توان در بسیاری غذاها از جمله پاستا، پیتزا، ساندویچ و سالاد استفاده کرد.

خواص میوه خشک آناناس 

فواید گوجه خشک

برخی از مزایای و فواید استفاده از گوجه به صورت خشک شده به شرح زیر است:

  • امکان حمل و نقل راحت‌تر
  • وزن کم
  • بسته ‌بندی بهتر و نگهداری آسان
  • صرفه اقتصادی
  • ماندگاری بیشتر
  • کاهش ضایعات

خواص گوجه خشک

برخی از مهم‌ترین خواص گوجه فرنگی خشک  به شرح زیر است.

حاوی مواد مغذی:

گوجه فرنگی یک غذای متراکم از نظر مواد مغذی است که به طیف وسیعی از سیستم های بدن کمک می کند. محتوای غذایی آن از پوست سالم ، کاهش وزن و سلامت قلب پشتیبانی می کند. حاوی مقادیر قابل توجهی پروتئین و فیبر است و شما می‌توانید نیاز بدن  را از طریق آن تامین کنید. علاوه بر این به این ماده غذایی دارای آهن، ویتامین B و ویتامین  K است.گوجه فرنگی حاوی سه آنتی اکسدان پر قدرت نیز است: بتاکارون، ویتامین E و ویتامین C.

تنظیم فشار خون و بهبود وضعیت قلب:

کلسیم و منیزیم موجود در گوجه فرنگی به تنظیم فشار خون کمک می‌کند و به دلیل وجود آنتی اکسیدان برای سلامت قلب مفید است و از بروز حملات قلبی جلوگیری می‌کند.

پیشگیری از سرطان :

یکی از موثرترین مواد غذایی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات است. هم چنین طبق مطالعات انجام شده رژیم غذایی سرشار از گوجه فرنگی، خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده را کاهش می دهد.

سرشار از آهن:

گوجه خشک سرشار از آهن است و از عوارض فقر آهن مانند خستگی، بی‌حالی و ضعف عضلانی جلوگیری می‌کند.

تناسب اندام:

فیبر موجود در این ماده غذایی به کاهش اشتها و در نتیجه تناسب اندام کمک می‌کند.

محافظ از پوست:

آنتی اکسیدان موجود در آن به ایجاد طراوت در پوست و پیشگیری از پیری زودرس آن کمک می‌کند.

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که درباره خواص گوجه خشک و مزایای استفاده از آن شنیده‌اید و قصد دارید از آن در غذای خود استفاده کنید، اما نمی‌دانید از کجا باید نوع مرغوب آن را تهیه کنید، دیگر نگران نباشید. شما به راحتی می‌توانید محصول  مورد نیاز خود را از شرکت موژان خریداری کنید.

ترکیبات گیاهی:

لیکوپن یکی از فراوان ترین ترکیبات گیاهی در گوجه فرنگی است.هم چنین با مصرف گوجه فرنگی، غلظت لیکوپن در شیر مادر افزایش پیدا می کند.

برای دریافت لیست قیمت میوه خشک تماس بگیرید : 09125136559

منبع خبر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میوه خشک موژان

صنایع غذایی موژان، با نام تجاری موژان با ایجاد مجهزترین کارخانه ی تولید و بسته بندی میوه های خشک در ایران در سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. موژان با بهره گیری از فناوری مناسب و به یاری مدیران با تجربه ودلسوز قصد دارد ضمن رقابتی سالم در بازار، رضایت مصرف کنندگان محصولات خود را از طریق برآورد انتظارات آنها از جمله ارائه ی محصولاتی سالم و بهداشتی و در عین حال طبیعی بدست آورد. تلاش روز افزون و حاصل سالها تجربه باعث گردید محصولات این کارخانه جایگاه ویژه ای در بازار میوه خشک داشته باشند و موژان به عنوان شرکتی برجسته در صنعت میوه و سبزی خشک موقعیت خود را در جهت رشد و تکامل صنعت کشورمان ایران حفظ نماید. • اولین و برترین تولید کننده میوه خشک و میوه های اسلایس شده در ایران • اولین تولید کننده میوه خشک با مجوز وزارت بهداشت و درمان • صادر کننده میوه خشک به بیش از ۱۰ کشور در جهان • دارای گواهینامه نشانه حلال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]