اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911154899815170

اسپری مو حالت دهنده، حجم دهنده یا تقویتی؟

کد: 139911154899815170

https://bit.ly/3tq597g

، اصفهان , (اخبار رسمی): ما خانم ها به علت این که مدت زمان زیادی موهایمان زیر روسری است نیاز به مراقبت بیشتری دارد و باید هوایشان را داشته باشیم. محصولات مراقبت از مو زیادی در بازار وجود دارد که انواع اسپری مو از این دسته محصولات است. برخی از این انواع اسپری مو جنبه مراقبتی داشته اما برخی دیگر مربوط به زیبایی مو می شود.

اسپری مو حالت دهنده، حجم دهنده یا تقویتی؟
اسپری مو حالت دهنده، حجم دهنده یا تقویتی؟

اسپری براق کننده مو تونی مدل Oils

این اسپری مو حالت موهایتان را در شکل طبیعی حفظ کرده و زیبایی آن را دو چندان می کند. قیمت اسپری براق کننده مو تونی مدل Oils حدودا 95 هزار تومان بوده که با توجه به ویژگی ویتامینه بودن آن (حاوی ویتامین E) یک انتخاب مناسب است. حجم این اسپری مو 500 میلی لیتر است پس اگر از سالن دار های مطرح هستید، با استفاده از این اسپری مو، سطح کیفی کار خود را بالا ببرید. 

اسپری مو فنیکس مدل کراتینه روغن آرگان

از میان انواع اسپری مو، دنبال یک اسپری آچار فرانسه می گردید که همه کار برای موهایتان انجام دهد؟ اسپری مو فنیکس مدل کراتینه روغن آرگان قطعا گزینه مناسبی محسوب می شود. می توانیم نام این اسپری مو را معجزه هم بگذاریم زیرا علاوه بر قابلیت آبرسانی، مرطوب کنندگی مو و ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده، موهایتان را براق کرده و به آن ها حالت می دهد. باورش سخت است اما همه این ویژگی ها درون این محصول وجود دارد.

این اسپری مو با هیدراته کردن مو، آن ها را شاداب و زیبا تر می کند. این محصول حاوی 3 عصاره مفید برای سلامت مو ها یعنی روغن آرگان، چای سبز و انار است. قیمت اسپری مو فنیکس مدل کراتینه روغن آرگان حدودا 110 هزار تومان است که با وجود مزیت هایی که برای سلامت موهایتان دارد یک انتخاب عالی محسوب می شود. 

اسپری حجم دهنده مو جیورجی مدل Fijacion Y Textura

اسپری حجم دهنده مو جیورجی مدل Fijacion Y Textura از انواع اسپری مو است که باعث پر پشت شدن موهای شما شده و ظاهر موهایتان را زیبا تر نشان می دهد. این اسپری مو علاوه بر حجم دهندگی، حالت دهنده نیز هست. مزیت این اسپری مو، استفاده آن در دو حالت خشک و مرطوب است. قیمت این اسپری مو 67 هزار تومان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی زیبالون

فروشگاه اینترنتی زیبالون با سابقه درخشان به عنوان یکی از فروشگاه های برتر در حوزه لوازم ارایشی و بهداشتی فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی