اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911284917815617

نکته‌های کلیدی در زمینه بازاریابی وبینار

کد: 139911284917815617

https://bit.ly/2NalnkQ

، تهران , (اخبار رسمی): وبینارها یک روش عالی برای آگاهی و تعامل مخاطبان شما هستند. شما نه تنها قادر به تولید هدایت های جدید خواهید بود، بلکه به شما بستری برای ایجاد روابط ایجاد شده نیز می‌دهند.

6 نکته در زمینه بازاریابی وبینار
نکته‌های کلیدی در زمینه بازاریابی وبینار

وبینارها یک روش عالی برای آگاهی و تعامل مخاطبان شما هستند. شما نه تنها قادر به تولید هدایت‌های جدید خواهید بود، بلکه به شما بستری برای ایجاد روابط ایجاد شده نیز می‌دهند. 67 درصد  از بازاریابان می‌گویند وبینارها به آنها اجازه می‌دهد تا هدایت بیشتری داشته باشند و 75 درصد موافقت می‌کنند که وبینار به آنها کمک می‌کند تا سطح نام تجاری خود را گسترش دهند، بنابراین استفاده از وبینارها واقعاً می‌تواند به موفقیت شما کمک کند.

اگر می‌خواهید از اعتبار خود استفاده کنید، آگاهی از برند خود را افزایش داده و تعامل خود را دنبال کنید، به مکان مناسب رسیده اید! برای دیدن هر یک از این مزایای وبینار، باید مطمئن شوید که این رویداد را تبلیغ می‌کنید. شما به یک استراتژی بازاریابی وبینار و بین کانال، محکم و جامع نیاز دارید. ما شش نکته را به اشتراک خواهیم گذاشت که به شما کمک می‌کنیم استراتژی خود را برای موفقیت در وبینار بعدی خود تنظیم کنید!

چرا به یک استراتژی بازاریابی وبینار بین کانال نیاز دارید؟

قبل از اینکه به چگونگی ایجاد استراتژی شما بپردازیم، باید بدانید چه استراتژی بین کانال برای وبینارها مهم است.

در اینجا برخی از مزایایی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

این باعث افزایش دسترسی شما می‌شود. ارتقا وبینار خود از طریق چندین کانال بازاریابی به شما امکان می‌دهد مخاطبان بیشتری را جذب کنید. از طریق دسترسی گسترده تر، می‌توانید ثبت نام کنندگان بیشتری را به دست بیاورید زیرا مصرف کنندگان بیشتری تبلیغات شما را می‌بینند و امکان تعامل با آن را دارند. استفاده از چندین کانال مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار داده و شکل آنها را برای تبدیل بهتر می‌کند.   یک استراتژی بازاریابی وبینار بین کانال، مخاطبان شما را در صندلی راننده قرار می‌دهد. با نمایش از طریق چندین کانال، به افراد احتمالی خود اجازه می‌دهید تا به روش دلخواه خود با پیشنهاد شما درگیر شوند. این یک وام دهنده عالی برای تیم فروش است. قالب جذاب وبینار باعث می‌شود تا یک مکالمه قدرتمند برای فروش شروع به مکالمه با چشم انداز شود. پیشنهاد ما کارینوتِک است. چون براحتی می‌توانید وبینارهای خودتون را ایجاد , تبلیغات کنید، پنل مدیریتی و مالی برای اتاق وبینارتون داشته باشید، تعداد شرکت کننده‌ها و بازدیدها و درآمدهاتون را مشاهده نماید.

    چگونه می‌توان یک برنامه بازاریابی بین کانال‌های موفق بین کانال ایجاد کرد

    اکنون که مزایای طرح ارتقا وب وبینار بین کانال را بررسی کردیم، بیایید در مورد برخی نکات صحبت کنیم تا بتوانید این طرح را عملی کنید.

    1. برنامه ریزی، برنامه ریزی، برنامه ریزی!

    وقتی نوبت به ساخت وبینار می‌رسد، هرگز نمی‌توانید به اندازه کافی برنامه ریزی کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در سازماندهی و برترین کارها آورده شده است:

    یک برنامه ایجاد کنید. وقتی نوبت به برنامه ریزی می‌رسد، مهم است که به همه جزئیات فکر کنیم. برخی از مواردی که باید هنگام برنامه ریزی در مورد آنها فکر کنید شامل موارد زیر است:

    • بهترین روز برای برگزاری وبینار چه روزی است؟ وبینار باید در چه ساعتی باشد؟ چه زمانی باید تبلیغ وبینار را شروع کنید؟ هنگامی‌که هر دعوت نامه الکترونیکی منجر به برگزاری وبینار ارسال می‌شود.

    طوفان فکری به صورت تیمی. طوفان فکری همه با هم می‌تواند یک روش موثر و سرگرم کننده برای دستیابی به موضوعات جالب و مهیج وبینار باشد.

    کانال‌های بازاریابی خود را انتخاب کنید. جایی را که می‌خواهید وبینار را در رویکرد بین کانال خود تبلیغ کنید، می‌توانید به استانداردهایی مانند جستجوی پولی و اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل یا سایر کانال‌های بازاریابی تست کنید . وقتی فقط در یک دقیقه هدف مخاطب قرار گرفتیم، بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

    یک چک لیست تهیه کنید. تهیه یک چک لیست به شما کمک می‌کند تا کارهای انجام شده و آنچه را که هنوز باید تکمیل شود پیگیری کنید، به طوری که هیچ مرحله ای نادیده گرفته یا فراموش نمی‌شود. ما از سازمان Google Sheet به عنوان ابزاری مشترک برای سازماندهی و ادامه مسیر استفاده می‌کنیم.

    مالکیت را برقرار کنید . برای اینکه مشخص شود چه کسی چه کاری را انجام می‌دهد، ایده خوبی است که یک برنامه وبینار تهیه کنید که مالکیت آن را مشخص کند.

    نکته حرفه ای: اطمینان حاصل کنید که این مالکیت را در چک لیست خود اضافه کرده اید.

    با تیم خود همسو باشید. مهم است که ارتباط برقرار کنید و در همان جدول زمانی دیگران باشید. تیم ما در طی بازاریابی وبینار همسطح باقی می‌ماند:

    • برقراری ارتباط از طریق Slack. بررسی زمانبندی فرآیندهای وبینار. به اشتراک گذاری نتایج عملکرد و بینش‌ها.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    کارینوتک

    کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]