اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911284918015617

شش نکته در زمینه بازاریابی وبینار (بخش دوم)

کد: 139911284918015617

https://bit.ly/3sdATLy

، تهران , (اخبار رسمی): وبینارها یک روش عالی برای آگاهی و تعامل مخاطبان شما هستند. شما نه تنها قادر به تولید هدایت های جدید خواهید بود ، بلکه به شما بستری برای ایجاد روابط ایجاد شده نیز می دهند.

6 نکته در زمینه بازاریابی وبینار (بخش دوم)
شش نکته در زمینه بازاریابی وبینار (بخش دوم)

 هدف قرار دادن مخاطبان خود را میخ بزنید

رویکرد بین کانال به شما امکان می دهد مخاطب مورد نظر خود را بدون توجه به اینکه در کجا هستند یا از چه کانالی استفاده می کنند ، پیدا کنید. با دانستن اینکه چشم انداز شما چه کسانی است و با چه شخصیتی کار می کنید. می توانید تبلیغات خود را بر اساس رفتار و نیازهای آنها شخصی سازی کنید. 

مکان عالی دیگر برای ارتقا وبینار شما در وب سایت شماست - به خصوص اگر محتوای آموزشی در سایت خود داشته باشید. کاربرانی که در وب سایت شما با منابعی درگیر هستند.

پبا بازاریابی از طریق ایمیل ، درک بخشهای پایگاه داده به شما کمک می کند تا هدف خود را ناخن بزنید. در شکستن پایگاه داده خود ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

فعالیت: فعالیت اخیر پایگاه داده خود را مرور کنید تا احتمال تبدیل یا مشارکت در ارتقا web وبینار خود را درک کنید.

مرحله : همچنین باید مرحله قیف مورد نظر خود را در نظر بگیرید. این به شخصی سازی تبلیغات شما بر اساس آشنایی آنها با برند شما و سایر پیشنهادات کمک می کند.

در تبلیغات خود ثابت قدم باشید

برای نشان دادن نمونه ای از سازگاری ، بگذارید آنچه را که برای آخرین وبینار ماه گذشته انجام دادیم ، به اشتراک بگذارم. تبلیغات ما از طریق بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات فیس بوک و پنجره های بازشو در وب سایت ما انجام شد. ما در هر محتوای خلاقانه و مطابق با نسخه خود ، یک موضوع ثابت را گنجانده ایم. در اینجا مثالی از تبلیغات ایمیل ، فیس بوک و وب ما آورده شده است:

در نظر بگیرید چه چیزی می توانید A / B تست کنید

می توانید درک بهتری از آنچه که برای مخاطب شما بهتر است، بدست آورید. ثبت سوابق مربوط به اینکه چه متغیرهایی در آزمونهای شما به دست می آورند ، به شما کمک می کند تبلیغات آینده خود را حتی بهتر کنید ، و به شما این امکان را می دهد که بر اساس آموخته های خود پیشرفت کنید.

هنگام آزمون A / B چیزهای زیادی می توانید یاد بگیرید. اما به یاد داشته باشید که هر بار فقط یک متغیر را تغییر دهید ، بنابراین تجزیه و تحلیل و درک آنچه که واقعا باعث تغییر اعداد می شود آسان تر است.

  •  پیام رسانی: بدانید CTA بیشترین تأثیر را برای شما دارد.
  • عنوان: ببینید آیا عنوان ساده یا مضمونی برای مخاطبان شما جذاب تر است.
  • خلاقانه: بیاموزید چه قالب های تبلیغاتی در کانال های شما بهترین عملکرد را دارند.
  • فصلی بودن: تعیین کنید که در جذب تبلیغات وبینار شما فصلی وجود دارد یا خیر .
  • موضوع: مشخص کنید کدام موضوعات بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرند.
  • جدول زمانی تبلیغات: جدول زمانی مختلف تبلیغات را امتحان کنید تا بفهمید موثرترین زمان شروع تبلیغ وبینار شما قبل از تاریخ پخش در چه زمانی است.
  • روز هفته / ساعت روز: مشخص کنید چه روز و ساعتی بیشترین ثبت نام کنندگان را برای تبلیغات شما ایجاد می کند.

برای هر کانالی که قصد استفاده از آن را دارید اهداف تعیین کنید

ما نکاتی را در مورد چگونگی بازبینی عملکرد که اهداف شما را تعیین می کند به اشتراک می گذاریم.

در می یابیم که ثبت نام در وبینار یک هدف متمرکز عالی برای همسو سازی تیم وبینار شما با یک هدف است ، و این یک هدف است که می توانید برای هر کانال بازاریابی تعیین کنید. همچنین از سابقه عملکرد وبینار خود اطمینان حاصل کنید. به شما این امکان را می دهد تا هنگام تعیین اهداف جدید معیارها را مرجع کنید و عملکرد را با یکدیگر مقایسه کنید.

عملکرد را مرور کنید

آخر اینکه قطعاً از اهمیت کمتری برخوردار نیست ، بررسی عملکرد شما یک روش خوب برای تعیین اینکه چه عواملی برای شما مفید بوده است. با کشف نقاط قوت و ضعف ، می توانید در مورد یادگیری ها و مواردی که می توانید برای دفعه بعدی بهبود ببخشید بحث کنید.

معیارهای بی شماری برای بازبینی در عملکرد بین کانال شما وجود دارد - از طریق معیارهای اجتماعی ، تجزیه و تحلیل پلت فرم وبینار و سایر ابزارهای گزارش در مجموعه فناوری. اما ما دریافتیم که اساس تجزیه و تحلیل تبلیغات وبینار ما بررسی شماره های ثبت نام و مشارکت شرکت کنندگان است . ما این نتایج را در یک گزارش مشترک مستند می کنیم ، بنابراین می توانیم در بالای معیارها و KPI اصلی باقی بمانیم که می توانیم آنها را برای ارتقا آینده تنظیم کنیم.

از این چک لیست بازاریابی وبینار بین کانال استفاده کنید

ما می خواهیم به شما کمک کنیم یک وبینار متقابل کانال موفق ایجاد کنید ، به همین دلیل ما شش راهنمایی زیر را برای راهنمایی شما در مسیر درست ارائه داده ایم:

  1. برنامه ریزی ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی! هدف قرار دادن مخاطبان خود را میخ بزنید در تبلیغات خود ثابت قدم باشید آزمایش A / B را در نظر بگیرید برای هر کانالی که قصد استفاده از آن را دارید اهداف تعیین کنید عملکرد را مرور کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]