اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912064933314952

مزایای مرکز تماس چکاوک

مزایای مرکز تماس و کال سنتر و کانتکت سنتر چکاوک

کد: 139912064933314952

https://bit.ly/37UVxbC

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به بررسی مرکز تماس و کال سنتر و مرکز ارتباط چکاوک خواهیم پرداخت، در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای مرکز تماس و کال سنتر چکاوک را با هم بررسی کنیم.

مزایای مرکز تماس و کال سنتر و کانتکت سنتر چکاوک
مزایای مرکز تماس و کال سنتر و کانتکت سنتر چکاوک

مرکز تماس (Call Center) یکی از گزینه های مهم برای ساماندهی حجم تماس متوسط و انبوه است. کسب و کارها با توجه به میزان تماس روزانه، کیفیت و زمان هر تماس رو به استفاده از مرکز تماس یا کال سنتر می آورند. راه اندازی کال سنتر به هزینه و زمان زیادی برای خریداری، نگهداری و بروزرسانی تجهیزات، و استخدام و آموزش چند اپراتور نیاز دارد. اما با خدمات مرکز تماس ابری «دفتر شما» دیگر نیازی به صرف هزینه کال سنتر ندارید و در کوتاهترین زمان تیم حرفه‌ای اپراتورهای ما با استفاده از به روزترین سیستم‌های مدیریت یک مرکز تماس هوشمند آماده خدمت به شما هستند.

با خدمات مرکز تماس «دفتر شما»، امکانات بی نظیری در اختیار کسب و کارهای متوسط و بزرگ قرار می گیرد .«دفتر شما» اولین مرکز تماس هوشمند در ایران است که برخلاف قوانین سخت گیرانه مراکز تماس دیگر، امکان پاسخگویی به حجم تماس کم (زیر ۱۰ هزار دقیقه در ماه) را نیز دسترس شما قرار داده است، فقط کافیست یکی از پکیجهای منشی مجازی را انتخاب نمایید تا بلافاصله یک خط تلفن ثابت و اپراتور حرفه ای در اختیارتان قرار داده شود. اما اگر فقط نیاز به برقراری تماس خروجی دارید یا حجم تماسهای شما انبوه است هم نگران نباشید، کافیست این صفحه را تا پایین مطالعه فرمایید و با انتخاب یکی از بسته ها یا تکمیل فرم درخواست کارتان را با ما شروع کنید. فرقی نمی کند تماسهای شما مقطعی یا دائمی باشد، ما می توانیم به حرفه ای ترین شکل ممکن آنها را مدیریت کنیم.

مرکز تماس چکاوک (PCC)، بهترین راهکار برای مدیریت کاربران از طریق خطوط تلفن است و به همه کسب و کارها در جهت ارائه خدمات غیرحضوری و تعامل با مشتریان و جلب رضایت آنان کمک می‌کند.

اگر می‌خواهید کیفیت امکانات و خدمات خود را از طریق تلفن، ارتقا دهید، به فکر راه‌اندازی مرکز تماس چکاوک برای کسب و کار خود باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با مرکز تماس یا Call center چکاوک آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

مرکز تماس چکاوک (PCC) چیست؟

درگذشته، مرکز تماس تنها به مکانی گفته می‌شد که افرادی تحت عنوان کارشناسان پاسخ‌گویی یا بازاریابان تلفنی، به تماس مشتریان پاسخ می‌دادند، اما امروزه نوع جدیدی از مرکز تماس نیز به وجود آمده که هزینه‌های تأمین نیرو و تجهیزات را کاهش می‌دهد و در پی جلب رضایت مشتریان است. مرکز تماس چکاوک به عنوان قدرتمندترین سامانه بومی و ایرانی در حوزه مدیریت تماس ها و یکپارچه سازی کانال های ارتباطی شناخته می شود.

مرکز تماس چکاوک کاملا بر پایه نرم افزار برنامه ریزی شده بطوریکه می توان از طریق آن در کمترین زمان ممکن، با مشتری ارتباط برقرار نمود و با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نوین، نیازهای مشتریان را مرتفع ساخت.

با این حال، دلایل مختلفی وجود دارد که یک کسب و کار بخواهد از مرکز تماس چکاوک استفاده نماید. از جمله مهم‌ترین آنان عبارتند از:

  • پشتیبانی مداوم از مشتریان
  • ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت
  • بازاریابی اصولی محصولات
  • تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب
  • مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هریک از کارشناسان

مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت هستند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش می‌دهند.

ویژگیها و امکانات مراکز تماس چکاوک

با داشتن مرکز تماس چکاوک، می‌توانید خدمات خود را بر بستر اینترنت و حتی خارج از محیط شرکت نیز ارائه دهید، این یعنی پوشش حداکثری مشتریان.

از عمده قابلیت های مرکز تماس چکاوک نیز می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • افزایش بهره‌وری در فروش و ارائه خدمات
  • تهیه گزارش‌های حرفه‌ای از مشتریان و عملکرد کارکنان
  • ارتباط رایگان داخلی (درون شرکتی)
  • ضبط مکالمات و ایجاد تاریخچه پاسخگویی به مشتریان
  • اتصال به نرم‌افزارهای مختلف برای ارائه خدمات و افزایش فروش
  • تلفن گویا (تلفن تحت شبکه VoIP)، با قابلیت ایجاد منوی حرفه‌ای
  • امکان شخصی‌سازی تمام سیستم مختص هر کسب و کار
  • و …

مرکز تماس به چه عناوینی شناخته میشود؟

در حالیکه سازمان‌ها، مراکز مدیریت تماس‌های تلفنی خود را به عملیات چند کانالی، برای رسیدگی به ایمیل، تعاملات اجتماعی، گفت‌وگو، کلیک کن-حرف بزن و دیگر انواع تماس‌ها تبدیل می‌کنند، بسیاری از افراد، استفاده از اصطلاح «مرکز تماس» را به درستی مورد تردید قرار می‌دهند. نمونه‌هایی از گزینه‌های مصطلح عبارت‌اند از:

  • مرکز تماس
  • مرکز ارتباط
  • مرکز توجه به مشتری
  • مرکز حمایت از مشتری
  • مرکز ارتباط با مشتری
  • مرکز خدمات‌رسانی به مشتری
  • مرکز خدمات و فروش
  • مرکز پشتیبانی فنی
  • میز راهنما
  • خط اطلاعاتی

مزایای راه اندازی مرکز تماس چکاوک

امروزه جذب و حفظ مشتریان به مسئله‌ی حیاتی هر کسب ‌وکاری تبدیل‌شده است. شرکت‌های مختلف برای جذب مشتریان جدید، از تمام توان خود استفاده می‌کنند. هر کسب ‌وکاری که نیازهای مشتریان را بسنجد و آن‌ها را در رسیدن به خواسته‌هایشان همراهی کند، مطمئناً موفق خواهد بود.

یکی از بهترین راهکارهای جذب و حفظ مشتریان، ارائه خدمات بر بستر تلفن اینترنتی و استفاده از قابلیت‌های مراکز تماس است.

مرکز تماس چکاوک به‌ واسطه‌ی مزایایی که برای شرکت‌ها دارد، محبوبیت خود را از سال‌ها قبل و تاکنون، اثبات کرده است. مرکز تماس چکاوک می توانید مزیت‌های زیر را برای کسب و کارها به ارمغان آورد:

ارائه خدمات و محصولات از طریق تلفن ( با قابلیت پرداخت تلفنی )

  • راه‌اندازی مرکز ارتباط مشتریان
  • پشتیبانی ویپ از محصولات و خدمات ارائه‌شده
  • دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات برای تقویت کسب‌وکار
  • بازاریابی و گزارش‌گیری از نیازهای مشتریان

اهمیت مرکز تماس چکاوک

در بازار بسیار رقابتی امروز که کسب و کارها دائماً برای بدست آوردن وفاداری مشتری به رقابت می‌پردازند، اهمیت مرکز تماس در کسب و کار افزایش قابل توجهی یافته و راهکارهای چگونگی ارائه خدمات کارآمد به مشتریان، پیش می‌آید.

هدف از ایجاد مرکز تماس چچکاوک، برقراری ارتباط با مشتری و پاسخگویی کارآمد به سوالات و مشکلات آن‌ها با کمترین هزینه می‌باشد؛ ضمن اینکه بتواند بیشترین تعداد پاسخگویی را داشته باشد.

نقش مراکز تماس معمولاً جدی در نظر گرفته نمی‌شد، اما نمی‌توان از اهمیت و کارایی آن‌ها در ارائه و تحویل خدمات کارآمد به مشتریان برای کسب‌وکارها چشم‌پوشی کرد. با رشد کسب‌وکار شما، ضرورت رسیدگی به  پشتیبانی تماس‌های مشتریان نیز با آن رشد می‌کند.

مرکز تماس چکاوک مناسب چه کسبوکارهایی است؟

  • شرکت‌های نرم‌افزاری که تماس‌های زیادی برای ارائه خدمات و پشتیبانی دارند شرکت‌های فروش سخت‌افزار ک تماس‌های زیادی برای فروش سخت‌افزار و ارائه گارانتی دارند شرکت‌های خدماتی مثل شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت، خط‌تلفن اینترنتی، سرورهای مجازی و … شرکت‌هایی که نیازمند برقراری تماس‌های خروجی زیاد و بازاریابی تلفنی هستند سامانه‌های امور مشترکین مثل بانک‌ها و سازمان‌های دولتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات هوشمند چکاوک

شرکت دانش بنیان ارتباطات هوشمند چکاوک کنسرسیوم مشترک شرکت های "نوران ارتباطات پایدار" و "پارس پویش فن آور" می‌باشد. شرکت نوران ارتباطات پایدار در سال 1387 در تهران تاسیس شد، هدف نوران تامین تجهیزات شبکه و اجرای شبکه های مبتنی بر فناوری اطلاعات و انجام فرآیند های مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی انواع شبکه های اینترنتی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیاست و در حال حاضر فعالیت خود را در سه بخش بازرگانی، فنی و مهندسی پروژه و آموزش پیگیری می کند. نوران ارتباطات پایدار افتخار انجام بیش از 1500 پروژه در زمینه راه اندازی شبکه در سطوح Enterprise، Carrier و Telecom را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]