اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912094934914952

مزایای مرکز تماس ابری و تلفن اینترنتی Hosted PBX ارتباطات هوشمند چکاوک

کد: 139912094934914952

https://bit.ly/2ZZXAGZ

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک به سرعت انجام می شود و نیاز به هیچ دستگاه اضافه ای بر روی شبکه شما ندارد. بهتر است بدانید Hosted PBX چکاوک بسیار اقتصادی نیز هست زیرا شما هزینه دستگاه های سخت افزاری مورد نیاز برای یک سیستم PBX را متقبل نمی شوید.

مزایای مرکز تماس ابری و تلفن اینترنتی Hosted PBX ارتباطات هوشمند چکاوک
مزایای مرکز تماس ابری و تلفن اینترنتی Hosted PBX ارتباطات هوشمند چکاوک

مرکز تماس ابری و تلفن اینترنتی Hosted PBX چکاوک در واقع یک سیستم PBX است که بر روی فضای ابری (Cloud) بوده و از طریق اینترنت به سادگی قابل دسترسی می باشد. سرویس مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک بر خلاف سرویس های معمولی ویپ، نیاز به سخت افزار و تنظیمات اولیه نخواهد داشت و از این رو در هزینه های راه اندازی می توان به شکل قابل توجهی صرفه جویی نمود.

 Hosted PBX مرکز تماس ابری چکاوک چگونه کار می کند؟

استفاده از مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک به سرعت انجام می شود و نیاز به هیچ دستگاه اضافه ای بر روی شبکه شما ندارد. بهتر است بدانید Hosted PBX چکاوک بسیار اقتصادی نیز هست زیرا شما هزینه دستگاه های سخت افزاری مورد نیاز برای یک سیستم PBX را متقبل نمی شوید و این دستگاه در شرکت شما وجود ندارد که بخواهید بابت هزینه نگهداری و مدیریت آن بودجه ای را اختصاص دهید.

مزایای استفاده از Hosted PBX مرکز تلفن اینترنتی چکاوک چیست؟

همانطور که پیشتر گفتیم، استفاده از Hosted PBX برای تمامی شرکت ها مزایای بسیاری دارد. در ادامه ما به بیان برخی از مزایای استفاده از Hosted PBX چکاوک به جای یک سیستم تلفنی ویپ سنتی خواهیم پرداخت:

  • هزینه ای که برای مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک پرداخت می کنید بسیار کمتر از یک سیستم تلفنی ویپ موجود در محل خواهد بود. دردسر راه اندازی و مدیریت سیستم تلفنی موجود در محل، با استفاده از مرکز تلفن اینترنتی Hosted PBX چکاوک به طور کامل از بین خواهد رفت. با استفاده از Hosted PBX چکاوک، نیاز به سخت افزارهای ویژه برای مدیریت سیستم تلفنی وجود نخواهد داشت. شما برای استفاده از Hosted PBX چکاوک فقط به تلفن آی پی و یک خط اینترنت نیاز دارید. سرعت راه اندازی و استفاده از مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک بسیار بالاست.

· تماس هایی که با Hosted PBX چکاوک برقرار می کنید، هزینه کمتری نسبت به خطوط تلفنی سنتی خواهد داشت.

در کشور ما بسیاری از سازمان‌ها هنوز از سیستم‌ تلفنی سنتی استفاده می‌کنند که ریسک و هزینه زیادی را به همراه دارد. تحقیقات نشان داده است که تغییر سیستم ارتباطی از تلفن‌های سنتی به Hosted PBX، تأثیر قابل توجهی بر کاهش هزینه‌ی کسب‌وکارها دارد. اگرچه کاهش هزینه، شاید دلیل کافی برای تغییر سیستم تلفن یک کسب‌وکار نباشد، اطلاع از مزایای سیستم تلفن مبتنی بر Hosted PBX می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا ارتباطات تجاری خود را ارتقا دهند.

طبق تحقیقات سایت atlantech در پایان سال ۲۰۱۹، ۹۰% از شرکت‌های آمریکایی برنامه‌های کاربردی و خدماتی خود را به برنامه‌های ابری (Cloud) تغییر خواهند داد. تحلیلگران پیش‌بینی کردند تقریباً ۱۰۰% شرکت‌ها تا سال ۲۰۲۱ سیستم سازمان خود را به سیستم‌های مبتنی بر ابر منتقل خواهند کرد.

سرویس مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک جایگزینی انعطاف‌پذیر و کم‌هزینه برای خطوط تلفن آنالوگ می باشد. کسب‌وکارهایی که سیستم تلفن خود را به مرکز تلفن اینترنتی Hosted PBX چکاوک تغییر می‌دهند، می‌توانند از طیف وسیعی از مزایا بهره‌مند شوند که موجب چابکی بیشتر سازمان و بهبود عملکرد کارمندان می‌شود.

در ادامه ۷ مزیت اصلی استفاده از Hosted PBX چکاوک را بطور کامل تری شرح خواهیم داد.

۱. پرداخت هزینه براساس میزان استفاده

هزینه‌ی سرویس مرکز تلفن Hosted PBX چکاوک کاملاً قابل پیش‌بینی و روشن است. در ابتدا هزینه‌ای برای خرید سرشماره و داخلی‌ها پرداخت می‌شود، پس از آن هزینه‌ای توافق شده به‌صورت ماهانه در جهت نگهداری از سرویس به تأمین‌کننده پرداخت خواهد شد.

۲. نصب و نگهداری آسان

ایجاد تغییرات در زیرساخت تلفن‌های سنتی، هزینه و مشکلات زیادی همراه با تاخیر و قطعی‌هایی در اعمال این تغییرات به وجود می‌آورد. کسب‌وکارها می‌توانند با همکاری با شرکت دانش بنیان ارتباطات هوشمند چکاوک، بخش عظیمی از هزینه نگهداری، به‌روزرسانی و تعمیرات را ذخیره نمایند. در سیستم تلفنی Hosted PBX چکاوک نصب، راه‌اندازی، نگهداری و پشتیبانی بر عهده‌ی ارتباطات هوشمند چکاوک است.

علاوه بر آن، سیستم‌ تلفنی Hosted PBX چکاوک یک پنل ساده مبتنی بر وب را برای مدیر و یک پنل دیگر برای کارمندان ارائه می‌دهد. خطوط، ویژگی‌های مدیریتی و پیکربندی در آن قابل تنظیم و مدیریت است. انجام این امور بسیار ساده است و نیاز به حضور نیروی فنی در سازمان ندارد.

۳. کاهش تعرفههای تماس

تحقیقات نشان داده که تغییر سیستم تلفن سازمانی از روش‌های سنتی به Hosted PBX باعث کاهش ۵۰ تا ۷۰ درصدی هزینه‌های تماس یک کسب‌وکار می‌شود. تعرفه‌ی تماس‌های تلفنی Hosted PBX چکاوک از دیگر سرویس‌های تلفن ثابت بسیار کمتر است.

۴. دسترسی

مدیران و کارمندان با داشتن سرویس تلفن و مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک بر روی تلفن همراه هوشمند خود، می‌توانند از هرجایی تماس و پیام‌های خود را مدیریت نمایند. استفاده از سرویس تلفن Hosted PBX چکاوک به کارمندان این امکان را می‌دهد که از طریق لپ‌تاپ، تبلت، یا تلفن هوشمند و بدون نیاز به IP Phone با مشتریان و همکاران خود در هر جا در ارتباط باشند.

۵. ویژگیهای پیشرفته در برقراری تماس تلفنی

شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از سیستم تلفنی Hosted PBX چکاوک به ابزارهای ارتباطی پیشرفته مبتنی بر ابر دسترسی پیدا می‌کنند. چت درون‌سازمانی، کنفرانس صوتی و تصویری، فکس اینترنتی، دریافت گزارش‌ها متنوع از تماس‌های مشترکین و ابزارهای دیگر (بر اساس ارائه‌دهنده سرویس) ازجمله امکاناتی است که مرکز تلفن اینترنتی Hosted PBX چکاوک در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد. همکاری با ارائه‌دهنده‌ای مانند شرکت ارتباطات هوشمند چکاوک که طیف گسترده‌ای از راهکارهای ارتباطی را ارائه می‌دهد، مزیت قابل توجهی برای سازمان فراهم می‌آورد.

۶. قابلاعتماد

تقریباً همه‌ی سازمان‌هایی که سرویس تلفن خود را به Hosted PBX چکاوک تغییر داده‌اند از تصمیم خود راضی هستند. با این‌حال، تحقیقات نشان می‌دهد تنها دلیلی که بسیاری از کسب‌وکارها از تغییر دادن سرویس تلفن به Hosted PBX مطمئن نیستند، مربوط به عدم قابلیت اطمینان و امنیت این سرویس است. مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک در مقایسه با شبکه تلفن‌های سنتی مانند PSTN داری قابلیت اطمینان بالا و پایداری بیشتری است.

زیرساخت ارتباطی سنتی در پایان عمر خود قرار دارند. خطوط کابل مس سنتی بسیار آسیب‌پذیرند و در صورت آسیب باعث قطعی‌های طولانی خواهند شد. در مقابل، تکنولوژی VoIP به بلوغ خود رسیده است و به‌طور قابل‌توجهی به یک منبع بسیار قابل‌اعتماد ارتباطات صوتی کسب‌وکار تبدیل شده است. VoIP وابسته به یک اتصال اینترنتی است، با اتصال به پهنای باند سریع و پایدار، می‌توانید قابلیت اطمینان سرویس تلفن خود را افزایش دهید. برای اطمینان بیشتر به موارد زیر توجه کنید:

•    دریافت گارانتی کیفیت سرویس (QoS)

•    نظرات مشترکین سابق و فعلی

•    دریافت SLA

•    دریافت تضمین پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

۷. مقیاسپذیری

سیستم‌های تلفن سنتی مقیاس‌پذیری بسیار محدودی دارند. برای مثال درصورتی‌که یک کسب‌وکار نیاز به افزودن یک خط داخلی و یا نیاز به ایجاد تغییر در سیستم داشته باشد، در سیستم‌های تلفن آنالوگ هفته‌ها طول خواهد کشید تا تغییرات موردنظر در زیرساخت سرویس اعمال شود. برخلاف سیستم‌های تلفنی سنتی، در سیستم تلفن Hosted PBX چکاوک تمامی تنظیمات مانند اضافه یا کم کردن تعداد داخلی‌ها و پیکربندی‌ها با استفاده از پنل مدیریت قابل انجام است و نیاز به اعمال تغییرات در زیرساخت نیست. که این امر به خودی‌خود باعث پیشرفت سازمان خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات هوشمند چکاوک

شرکت دانش بنیان ارتباطات هوشمند چکاوک کنسرسیوم مشترک شرکت های "نوران ارتباطات پایدار" و "پارس پویش فن آور" می‌باشد. شرکت نوران ارتباطات پایدار در سال 1387 در تهران تاسیس شد، هدف نوران تامین تجهیزات شبکه و اجرای شبکه های مبتنی بر فناوری اطلاعات و انجام فرآیند های مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی انواع شبکه های اینترنتی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیاست و در حال حاضر فعالیت خود را در سه بخش بازرگانی، فنی و مهندسی پروژه و آموزش پیگیری می کند. نوران ارتباطات پایدار افتخار انجام بیش از 1500 پروژه در زمینه راه اندازی شبکه در سطوح Enterprise، Carrier و Telecom را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار