اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912195051215873

آشنایی با ست سرم و کاربرد آن

کد: 139912195051215873

https://bit.ly/3bxGBCv

، (اخبار رسمی): از ست سرم برای انجام تزریقات وریدی و زیر جلدی با میزان مایعات مشخص استفاده می شود. زیرا از آنجایی که از ست سرم برای تزریقات مستقیم در رگ استفاده می شود، در صورت تزریق بیش از حد ممکن است عوارض بسیاری برای فرد بیمار به وجود آید.

ست سرم چیست؟
ست سرم

ست سرم چیست؟ ست سرم به مجموعه ای از ابزار و تجهیزات پزشکی گفته می شود،که برای تزریقات وریدی از آن استفاده می شود. این ست برای انجام تزریقات در زیر پوست و همچنین ماهیچه در افراد بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. آن را فقط تا 3 میلی متر می توان در بافت ها وارد کرد. زیرا در صورت تزریق بیش از این مقدار برای فرد بیمار ممکن است، مشکلاتی از قبیل: مشکلات در بافت محل تزریق، نارسایی های قلبی و همچنین فشار خون در بیمار به وجود آید. استفاده از ست سرم برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و نارسایی کلیه هستند، تنها در صورتی که پزشک آن ها محدودیتی نکرده باشد امکان پذیر است. پرستاران می توانند به صورت روزانه از ست سرم برای تزریق مایعات مورد نیاز بدن استفاده کنند. همچنین برای تزریقات مستقیم درون رگ نیز می توانید از این ست ها استفاده کنید. در ادامه با کاربرد ست سرم و اجزای آن آشنا خواهید شد.

کاربرد ست سرم چیست؟

از ست سرم برای انجام تزریقات وریدی و زیر جلدی با میزان مایعات مشخص استفاده می شود. زیرا از آنجایی که از ست سرم برای تزریقات مستقیم در رگ استفاده می شود، در صورت تزریق بیش از حد ممکن است عوارض بسیاری برای فرد بیمار به وجود آید. معمولا داروهایی که در استفاده طولانی مدت تجویز شده اند و بین یک ربع تا چند ساعت باید برای بیمار تزریق شود، از ست سرم استفاده می شود. همچنین استفاده از ست سرم برای پرستاران مبتدی بسیار راحت تر از سایر روش های تزریقات است.

نکته ای که در تزریق به این روش برای افراد بالغ باید مورد توجه قرار گیرد، میزان حجم مایعاتی است که تزریق می شود. این میزان روزانه نباید بیش از 30 تا 50 میلی لیتر باشد. به طور کلی از ست سرم زمانی استفاده می شود، که می خواهند مقدار زیادی از داروهای رقیق شده به بدن فرد بیمار تزریق کنند.

نکات حائز اهمیت در خرید ست سرم

در بازار تجهیزات پزشکی ایران ست سرم به طور گسترده توسط تولیدکنندگان ایرانی ساخته می شود. همچنین برندهای چینی و هندی نیز در بازار وجود دارند. فروشگاه اینترنتی آسان مد شما را در خرید تجهیزات پزشکی مصرفی مشاوره می دهد تا بتوانید خریدی مطمئن و بهینه داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت ست سرم در برندها و نوع های مختلف متفاوت است. در سایت آسان مد می توانید به انواع مختلف این محصول دسترسی داشته باشید.

  • ـ در زمان خرید ست سرم به استریل بودن آن و همچنین سری ساخت و تاریخ انقضای آن دقت کنید.
  • ـ در هنگام خرید ست سرم باید از سلامت تمامی اجزای آن اطمینان پیدا کنید.
  • ـ به طور کلی بهتر است تا ست سرم را از مراکز فروش تجهیزات پزشکی معتبر، مانند سایت آسان مد تهیه کنید

ست سرم های موجود در فروشگاه آسان مد از برندهای معتبری همچون حلما طب، اچ دی HD، ژینلو و Arcomed هستند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و لوزام پزشکی آسان مد

فروشگاه اینترنتی آسان مِد اولین و جامع ترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش لوازم پزشکی و مصرفی می باشد و سعی شده است تا پرمصرف ترین محصولات مورد نیاز مراکز درمانی را در لیست محصولات خود قرار دهیم. مشتریان آسان مِد بیمارستان ها، درمانگاه ها، مطب ها و کلیه مراکز درمانی در سطح کشور هستند. همواره یکی از اصلی ترین اهداف ما فروش محصولات مورد نیاز مشتریان در بستری مطمئن و راحت با قیمت های کاملا مناسب بوده و هست.

اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]