اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002295140815873

اپلیکاتور واژینال چیست؟

اپلیکاتور واژینال، از معرفی تا خرید

کد: 140002295140815873

https://bit.ly/3oEDJsp

، (اخبار رسمی): اپلیکاتور واژینال وسیله‌ای پزشکی جهت انتقال دارو یا ماده پزشکی در حالت کرم، قرص یا ژل به درون رحم و واژن می‌باشد. برای درمان بیماری‌های عفونی دستگاه تناسلی از قرص و کرم‌های موضعی استفاده می‌گردد. با قرار دادن داروی موردنظر درون محفظه طراحی شده می‌توان آن را وارد واژن کرده و رها کرد.

واژنیست یا عفونت واژن از جمله بیماری‌های رایج زنان می‌باشد که اغلب در سن باروری و از شروع بلوغ تا یائسگی بروز می‌کند. واژنیست به بیماری زنان اطلاق می‌گردد که اغلب در اثر فعالیت باکتری‌های واژن رخ می‌دهد. عفونت واژن با التهاب، بروز ترشحات، خارش و درد همراه است.

اپلیکاتور واژینال چیست؟

اپلیکاتور واژینال وسیله‌ای پزشکی جهت انتقال دارو یا ماده پزشکی در حالت کرم، قرص یا ژل به درون رحم و واژن می‌باشد. برای درمان بیماری‌های عفونی دستگاه تناسلی زنان بویژه عفونت واژن و رحم از قرص و کرم‌های موضعی استفاده می‌گردد. با قرار دادن داروی موردنظر درون محفظه طراحی شده می‌توان آن را وارد واژن کرده و رها کرد.

انواع اپلیکاتور واژینال

اپلیکاتور واژینال در دو نوع مختلف اپلیکاتور قرص واژینال و اپلیکاتور ژل واژینال موجود می‌باشند.

خرید و قیمت اپلیکاتور واژینال

محصول اپلیکاتور قرص واژینال در کارتن‌های 500 عددی و بسته بندی 6 عددی موجود می‌باشند. این محصول به صورت یکبار مصرف و در بسته‌بندی کاملا بهداشتی عرضه می‌گردد.

محصول اپلیکاتور کرم واژینال آسان مد نیز در بسته بندی 6 عددی به صورت کاملا بهداشتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تاریخ انقضا این محصول بیشتر از 6 ماه گزارش شده‌است. دقت داشته باشید که سعی شده قیمت اپلیکاتور رقابتی و مناسب باشد و شما همواره می توانید لیست آخرین قیمت اپلیکاتور واژینال رااستعلام بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و لوزام پزشکی آسان مد

فروشگاه اینترنتی آسان مِد اولین و جامع ترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش لوازم پزشکی و مصرفی می باشد و سعی شده است تا پرمصرف ترین محصولات مورد نیاز مراکز درمانی را در لیست محصولات خود قرار دهیم. مشتریان آسان مِد بیمارستان ها، درمانگاه ها، مطب ها و کلیه مراکز درمانی در سطح کشور هستند. همواره یکی از اصلی ترین اهداف ما فروش محصولات مورد نیاز مشتریان در بستری مطمئن و راحت با قیمت های کاملا مناسب بوده و هست.

اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی