اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002125111815873

معرفی سوند نلاتون و کاربردهای آن

کد: 140002125111815873

https://bit.ly/3u8zFTj

، (اخبار رسمی): سوند نلاتون یا کاتتر نلاتون (Nelaton Catheter) محصولی از شرکت سوپا می باشد که در بسته های استریل تولید می شود. این سوند بالون نداشته و نسب به سایر سوندها نرم تر و منعطف تر می باشد و کیسه تخلیه ادرار ندارند؛ عموما از این نوع سوند برای نمونه گیری ادرار استفاده می شود.

معرفی سوند نلاتون و کاربردهای آن
سوند نلاتون

سوند چیست؟

سوند‌ها به طور کلی لوله های نازک و کاملا استریلی می باشند که داخل دستگاه ادراری و مثانه شده و فرآیند تخلیه ادرار را تسهیل می‌کنند. 

معرفی سوند نلاتون

سوند نلاتون یا کاتتر نلاتون (Nelaton Catheter) محصولی از شرکت سوپا می باشد که در بسته های استریل تولید می شود. این سوند بالون نداشته و نسب به سایر سوندها نرم تر و منعطف تر می باشد و کیسه تخلیه ادرار ندارند؛ عموما از این نوع سوند برای نمونه گیری ادرار استفاده می شود. برای انجام این عمل، سوند نلاتون را به مجرای ادرار متصل می کنند تا وارد مثانه شده و از این طریق ادرار را جمع آوری نماید. شایان ذکر است که سوند نلاتون علاوه بر نمونه گیری ادرار، دارای کاربردهای دیگری نیز می باشد که از بین آن ها می توان به وارد کردن دارو به مثانه، تخلیه ترشحات بینی، ریه ها و همچنین تخلیه ترشحات بینی بیمارانی که در ICU یا CCU هستند و خود قادر به تخلیه ترشحاتشان نمی باشند، اشاره کرد.

سوند نلاتون سایزبندی مشخصی دارد که به قرار زیر است:

  1. سوند نلاتون آبی یا سوند نلاتون شماره 8
  2. سوند نلاتون مشکی یا سوند نلاتون شماره 10
  3. سوند نلاتون سفید یا سوند نلاتون  شماره 12
  4. سوند نلاتون سبز یا سوند نلاتون  شماره 14
  5. سوند نلاتون نارنجی یا سوند نلاتون  شماره 16
  6. سوند نلاتون قرمز یا سوند نلاتون  شماره 18
  7. سوند نلاتون نارنجی یا سوند نلاتون شماره 20

خرید سوند نلاتون از سایت آسان مد

پیشرفت و توسعه در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، موجب شده است تا ایران موفق به تولید بسیاری از ابزارآلات پزشکی، به صورت مرغوب و با کیفیت بالا شود. با توجه به این توسعه، شما می توانید بسیاری از ابزارهای موردنیاز خود، از جمله سوند نلاتون را که تولید داخل کشور است، با قیمتی مناسب تر از سایت آسان مد تهیه نمایید .

توجه داشته باشید که این وسیله باید استریل شده باشد زیرا به طور مستقیم با بیمار در ارتباط است و عدم استریل بودن آن منجر به انتقال آلودگی و میکرو ارگانیسم ها به بدن بیمار می شود که می تواند عوارض خطرناکی را در پی داشته باشد.

سایت آسان مد محصولات با کیفیتی چون سوند نلاتون را به سهولت و در کمترین زمان ممکن، به دست شما می رساند و در موارد بسیار نادری که محصول مشکلی داشته باشد، آن را در اسرع وقت و بدون هیچ گونه هزینه ای تعویض خواهد کرد.کلیه محصولات پزشکی که در سایت آسان مد به فروش می رسد با بهـره گیری از دانـش روز دنیا در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار داده شده است. مزایای خرید انواع سوند نلاتون از سایت آسان مد عبارتند از:

  • تحویل سریع و به موقع محصولات
  • خرید با نازل ترین قیمت
  • خرید با بهترین کیفیت
  • صرفه جویی در وقت و هزینه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و لوزام پزشکی آسان مد

فروشگاه اینترنتی آسان مِد اولین و جامع ترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش لوازم پزشکی و مصرفی می باشد و سعی شده است تا پرمصرف ترین محصولات مورد نیاز مراکز درمانی را در لیست محصولات خود قرار دهیم. مشتریان آسان مِد بیمارستان ها، درمانگاه ها، مطب ها و کلیه مراکز درمانی در سطح کشور هستند. همواره یکی از اصلی ترین اهداف ما فروش محصولات مورد نیاز مشتریان در بستری مطمئن و راحت با قیمت های کاملا مناسب بوده و هست.

اطلاعات تماس
  • 660*****
[نمایش اطلاعات]