اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912245060014921

تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور

کد: 139912245060014921

https://bit.ly/3vlePRJ

، شیراز , (اخبار رسمی): شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز با بیش از دو دهه تجربه و با تولید و پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی استاندارد در شیراز و جنوب کشور در خدمت بهداشت و سلامت جامعه است.

تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور
تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور

تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور

تولیدات این شرکت شامل مایع ظرفشویی، انواع مایع دستشویی، فوم دستشویی، مایع سفید کننده، مایع جرم گیر، جرمگیر بدون بو و بدون اثر خورندگی، مایع شیشه پاکن و مایع چند منظوره، شامپو ماشین و فوم حفاری است.

شرکت پاکسایه شیراز در تاریخ  1372/11/23 به  ثبت رسید و  با صدور مجوز تاسیس از وزارت صنایع  و معادن شروع به ساخت گردید. در سال 1374 پروانه ساخت مایع سفید کننده و پروانه ساخت مایع ظرفشویی از وزارت بهداشت و درمان صادر گردید. نظر به تقاضای مکرر شرکت های فوم حفاری جهت تولید فوم حفاری اقدامات لازم جهت دریافت پروانه بهره برداری این محصول را نمود.

این شرکت توانست به عنوان اولین و برترین تولید کننده فوم حفاری در استان فارس جهت آب های شور و شیرین در حفاری های صنعت نفت و گاز به فعالیت خود ادامه دهد و موفق به دریافت گواهینامه های  مختلف در  این زمینه  گردد.

این شرکت در تاریخ 1381/08/20 موفق به دریافت مجوز ساخت مایع دستشویی گردید و در سال های  اخیر  با توجه به نیاز جامعه و سفارش مکرر شرکت های ساختمانی اقدام به تولید فوم بتن و سایر محصولات از  این قبیل را نمود.

از سایر تولیدات این شرکت می توان به شامپو اتومبیل ، شیشه پاک کن و مایع چندمنظوره و اسپری کارواش خشک اشاره نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی ساین

گروه ساین در سال 1386 تاسیس شده است و در ابتدا در زمینه طراحی سایت شروع به فعالیت نمود . سپس فعالیت خود را گسترش داده و علاوه بر طراحی سایت در زمینه طراحی لوگو ، مدیریت پیج اینستاگرام ، بهینه سازی سایت برای گوگل ، تبلیغات اینترنتی ، و محتواسازی سایت به شما عزیزان ارائه خدمات می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید