اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155076815561

بهترین باشگاه های بدنسازی ایران

آدرس و تلفن بهترین باشگاه های بدنسازی ایران

کد: 140001155076815561

https://bit.ly/2PXfRTw

، تهران , (اخبار رسمی): ساعت کار یک باشگاه ورزشی یکی دیگر از نکته های مهم در انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی می باشد. زیرا باید باشگاهی را انتخاب کنید که در زمان های زیادی فعال باشد تا بتوانید جلسات تمرینی خود را به خوبی در برنامه ‌ی روزانه‌ تان بگنجانید.

آدرس و تلفن بهترین باشگاه های بدنسازی ایران
آدرس و تلفن بهترین باشگاه های بدنسازی ایران

وقتی یک فرد می خواهد بدنی زیبا بسازد انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی مهم ترین و اولویت او باید باشد. در وهله اول شما باید باشگاهی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید و در مراحل بعدی باید به چند نکته توجه کنید. در ادامه برخی از نکات مهم در انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی را برای شما مطرح کرده ایم. مهم ترین نکته در انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی عبارت است از :
• محل باشگاه ورزشی
اصل مهم در انتخاب باشگاه ورزشی محل آن می باشد زیرا به علت دور بودن مسیر و ماندن در ترافیک های سنگین ممکن است از جلسات تمرینی خود غافل شوید.
• هزینه ‌ی عضویت در باشگاه ورزشی
هزینه باشگاه ورزشی می تواند به تعداد جلساتی که می خواهید ورزش کنید بستگی داشته باشد. از این رو باید هزینه باشگاه های ورزشی محله خود را با یکدیگر مقایسه کنید.
• ساعت کار باشگاه ورزشی
ساعت کار یک باشگاه ورزشی یکی دیگر از نکته های مهم در انتخاب بهترین باشگاه بدنسازی می باشد. زیرا باید باشگاهی را انتخاب کنید که در زمان های زیادی فعال باشد تا بتوانید جلسات تمرینی خود را به خوبی در برنامه ‌ی روزانه‌ تان بگنجانید.
• تجهیزات باشگاه ورزشی
تجهیزات باشگاه باید به خوبی نگهداری شوند و تمیز باشند. به تعداد ماشین ‌ها، وزنه ‌ها و تجهیزات تمرینات هوازی توجه کنید. مطمئنا خیلی بیشتر و بهینه ‌تر تمرین خواهید کرد اگر دارای تجهیزات و ماشین ‌های متنوعی باشد.

بهترین باشگاه بدنسازی ایران

آیا می خواهید ورزش کنید و نمی دانید بهترین باشگاه بدنسازی ایران کجاست؟ آیا شما هم می خواهید در بهترین باشگاه بدنسازی ایران به تناسب اندام برسید؟ جواب تمامی سوال های شما در مورد بهترین باشگاه بدنسازی ایران پیش ماست. به همین علت برای شما عزیزان در ادامه مطلب لیستی از بهترین باشگاه بدنسازی ایران تهیه کرده ایم تا وقت ارزشمند خود را در سایت های اینترنتی برای پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی ایران تلف نکنید.
1- باشگاه ورزشی تکنیک برتر تهران
آدرس : گیشا خیابان نوزدهم
تلفن : 88273929
2- باشگاه تخصصی ورزشی غرب تهران
آدرس : انتهای بلوار دادمان – بعد از پل یادگار امام – خیابان ارغوان غربی – خیابان سروناز –جنب سالن اجتماعات مسجد
تلفن : ۲۶۷۶۳۶۵۰
3- مجموعه ورزشی اکسیژن
آدرس : شهرک غرب – سیمای ایران – بالاتر از بیمارستان لاله – پلاک ۵۸
تلفن : ۶۶۲۵۴۵۶۵
4- باشگاه ورزشی سالک
آدرس : خیابان ولیعصر –بالاتر از توانیر – روبروی ایستگاه بی آر تی همت – بن بست فلق
تلفن : ۸۸۸۷۲۵۹۱
5- باشگاه ورزشی میرداماد
آدرس : بلوار میرداماد – زیر پل میرداماد – حد فاصل بزرگراه مدرس و خیابان افریقا – پلاک ۲۸۵
تلفن : ۸۸۷۸۳۷۲۰

گرانترین باشگاه بدنسازی تهران در منطقه یک

گرانترین باشگاه بدنسازی تهران سوالی است که بیشتر اوقات ذهن ورزشکاران حرفه ای را درگیر می کند. زیرا آن ها نمی دانند گرانترین باشگاه بدنسازی تهران در کجا قرار دارد. به همین دلیل در ادامه به بررسی گرانترین باشگاه بدنسازی تهران پرداخته ایم تا بیشتر از قبل با بهترین باشگاه های بدنسازی در تهران آشنا شوید. گرانترین باشگاه بدنسازی تهران عبارت است از :
6- باشگاه ۱۲ بهمن جماران
تماس : ۰۲۱۲۲۲۸۵۱۴۳
آدرس : باهنر (نیاوران)، خیابان یاسر، کوچه سوده
7- باشگاه ۲۲ بهمن
تماس : ۰۲۱۲۲۹۷۱۸۴۰
آدرس : بزرگراه ارتش، بلوار ستاد مشترک، شهرک فلاحی
8- باشگاه آشنا (بانوان)
تلفن : ۰۲۱۲۲۷۳۶۹۴۹
آدرس : لواسانی (فرمانیه)، کوچه آبکوه چهارم، پلاک ۱۱
9- باشگاه شکوه قیطریه
تلفن : ۰۹۱۲۵۹۴۷۱۰۰
آدرس : ۳۵ متری قیطریه، خ خراسانی، پ 13
10- باشگاه آفتاب فرمانیه
تلفن : ۰۲۱۲۲۶۹۰۴۰۸
آدرس : لواسانی (فرمانیه)، روبروی خیابان صالحی
11- باشگاه اطلس
تلفن : ۰۹۱۲۲۵۵۴۲۲۳
آدرس : باهنر (نیاوران)، بعد از خیابان بازدار (کامرانیه)، نرسیده به مجتمع اداری نارون، پلاک ۹۶
12- باشگاه البرز شمیران
تلفن : ۰۲۱۵۵۶۶۰۹۰۸
آدرس : میدان تجریش، خیابان ارم، خیابان جلالوند، پلاک ۱۴

ادامه مطلب بهترین باشگاه بدنسازی را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تازه‌های ورزش