اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001175078015561

آدرس بهترین باشگاه یوگا تهران

آدرس بهترین باشگاه های یوگا تهران

کد: 140001175078015561

https://bit.ly/3utT3K3

، تهران , (اخبار رسمی): یوگا از جمله ورزش هایی در تمام دنیا می باشد که با انجام حرکات آن غرق ارامش می شوید. این ورزش جذاب و ارامش بخش در حقیقت یک تمرین حرکت ذهنی بدن می باشد که در بسیاری از مدارس دنیا و بهترین باشگاه یوگا تهران تدریس می شود.

آدرس بهترین باشگاه های یوگا تهران
آدرس بهترین باشگاه های یوگا تهران

یوگا از جمله ورزش هایی در تمام دنیا می باشد که با انجام حرکات آن غرق ارامش می شوید. این ورزش جذاب و ارامش بخش در حقیقت یک تمرین حرکت ذهنی بدن می باشد که در بسیاری از مدارس دنیا و بهترین باشگاه یوگا تهران تدریس می شود. اگر شما هم به دنبال بهترین باشگاه یوگا تهران هستید دیگر نگران نباشید. در ادامه بهترین باشگاه یوگا تهران را برای علاقه مندان به این ورزش فهرست کرده ایم. بهترین باشگاه یوگا تهران عبارت است از :
1-  بهترین باشگاه یوگا تهران – آفتاب
تلفن تماس : ۰۲۱۸۶۰۵۱۳۲۲
آدرس : میدان ونک، خیابان خدامى، بالاتر از هتل هما، نرسیده به خیابان افتاب، پلاک ۷۴
2-  بهترین باشگاه یوگا تهران – ایران زمین ممتازی
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۴۰۱۱۴
آدرس : خیابان شریعتی، ابتدای پاسداران، سروستان پنجم، کوچه مهاجری، پلاک ۱۳
3- بهترین باشگاه یوگا تهران – یوگا ساینا
تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۴۵۱۳۹۵
آدرس : نارمک ، جانبازان شرقی ، نبش مدائن پلاک ۴۱۳
4- بهترین باشگاه یوگا تهران – موج زمان
تلفن تماس : ۰۲۱۴۴۸۳۲۷۷۶
آدرس : ابتدای ستاری شمال، بعداز آبشناسان، خیابان زیتون، بعدازسرای محله المهدی، کوی طورجنوبی
5- بهترین باشگاه یوگا تهران – یوگای وحدت
تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۰۸۰۸۵۳
آدرس : بلوار فرحزادی، بیست متری سپهر، خیابان مرصاد کوچه دوم پ ۲۳

بهترین کلاس یوگا صادقیه

تا حدودی می توان گفت که این ورزش همانند ورزش ژیمیناستیک می باشد و بسیاری از افراد فکر می کنند به دلیل سن بالایشان نمی توانند این ورزش را انجام دهند. در حالی که به این گونه افراد باید گفت هیچوقت برای انعطاف پذیری بدن و ثبت نام در بهترین باشگاه یوگا تهران مانند کلاس یوگا صادقیه دیر نیست. به همین دلیل در ادامه چند تا از بهترین کلاس یوگا صادقیه را برای علاقه مندان این ورزش مطرح کرده ایم. بهترین کلاس یوگا صادقیه عبارت هستند از :
6- کلاس یوگا صادقیه – باشگاه یوگا نشاط آفرین
آدرس این باشگاه : بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، خیابان ۲۱، پلاک ۳، طبقه زیرزمین
تلفن تماس این باشگاه : ۴۴۴۷۶۵۹۱ ۰۲۱
7- کلاس یوگا صادقیه – مجموعه ورزشی خادم
آدرس این باشگاه : تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، تقاطع خیابان وفا آذر
شماره تماس این باشگاه : ۰۲۱۴۴۴۷۸۹۹۰

کلاس یوگا هفت تیر

کسانی که در مناطق مختلف تهران زندگی می کنند و به دنبال آدرس بهترین باشگاه یوگا تهران و کلاس یوگا در هفت تیر هستند دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی را زیر و رو کنند. چون که ما آدرس یکی از بهترین کلاس یوگا هفت تیر را برای علاقه مندان به این ورزش آرامش بخش آماده کرده ایم. شما هم به صورت غیر حضوری با شماره گیری تلفن تماس می توانید در کلاس یوگا هفت تیر و هم با رفتن به آدرس درج شده به صورت حضوری می توانید در بهترین باشگاه یوگا تهران ثبت نام کنید و با دوستان و اشنایان خود از اوقات فراغتتان نهایت لذت را ببرید. بهترین کلاس یوگا هفت تیر عبارت است از :
8- کلاس یوگا هفت تیر – باشگاه یوگای کلبه مهر
آدرس این باشگاه : میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان بهادری، کوچه شجری، پلاک ۳
تلفن تماس این باشگاه : ۰۲۱۸۸۳۱۲۸۶۱

خرید لوازم یوگا را می توانید از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

کلاس یوگا در سعادت آباد

یوگا از جمله ورزش هایی می باشد که نه تنها در سراسر دنیا بلکه در شهر ها و مناطق مختلف ایران نیز کلاس دارد. یکی از کلاس های یوگا کلاس یوگا در سعادت آباد می باشد که در آن به علاقه مندان این ورزش آموزش های لازم در مورد تکنیک ها و حرکات دی که در منطقه سعادت آباد زندگی می کنند دیگر لازم نیست برای شرکت در کلاس های یوگا به مناطق مختلف دیگر مانند کلاس یوگا هفت تیر بروند. زیرا این افراد می توانند در کلاس یوگا در سعادت آباد برای شرکت در کلاس های این ورزش ارامش بخش ثبت نام کنند. آدرس و شماره تلفن کلاس یوگا در سعادت آباد عبارت است از :
9- کلاس یوگاه در سعادت آباد – باشگاه سلامت ظفر
آدرس این باشگاه : سعادت آباد، میدان سرو غربی، خیابان آسمان شرقی، پلاک ۳۸
تلفن تماس این باشگاه : ۰۲۱۲۲۱۴۳۲۸۰

ادامه مطلب بهترین باشگاه یوگا تهران را در مقاله ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مکان‌های ورزشی | باشگاه‌ها