اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001235086115561

بهترین مربی یوگا کیست؟

آشنایی با بهترین مربیان یوگا کیست در تهران و ایران

کد: 140001235086115561

https://bit.ly/3tdIWJl

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین مربی یوگا تهران در بهترین باشگاه ها هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی ده سال مربی گری کرده است.

بهترین مربی یوگا کیست؟ لیست +24 مریی یوگا در تهران و ایران
آشنایی با بهترین مربیان یوگا کیست در تهران و ایران

آیا می دانید ماهیت ورزش یوگا چیست و چگونه انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ورش یوگا یک نظم و انضباط فیزیکی و معنوی باستانی می باشد که شاخه اصلی آن به فلسفه بر می گردد و معنی لغوی یوگا نیز اتحاد است.

یکی از مهم ترین دلایلی که این ورزش طرفداران بسیار زیادی دارد ارتقا دادن همزمان روح و جسم در فرد انجم دهنده می باشد. به همین علت تعداد زیادی از متخصصین این حوزه یا کارشناسان هدف نهایی یوگا را رسیدن به رهایی و آزادی می دانند.
همچنین می توان به ورزش یوگا فرایند خودشناسی را هم نسبت داد. زیرا ورزش یوگا شامل اجرا کردن وضعیت های معین بدنی است که در حین آن توجه خاصی به تنفس فرد می شود. در اصل بازدم در حین حرکات معین و دم در حرکات دیگر بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است. از طرفی دیگر ورزش یوگا به بهبود انعطاف پذیرى بدن و تقویت بنیه و کاهش استرس در فرد کمک های شایانی مى کند.

انواع حرکت های یوگا

ورزش یوگا به وسیله حرکت هایی کششی و نرمشی انجام می شود به همین دلیل در ادامه برخی از مهم ترین سبک ها و حرکات این ورزش آرامش بخش را برای شما مطرح کرده ایم تا بیشتر از قبل عاشق این ورزش جذاب شوید. حرکات یوگا عبارتند از :
ویپریتا کارانی سانسکریت
• یک دیوار خالی پیدا کنید و روی زمین دراز بکشید.
• پاهای خود را به موازات دیوار بالا بیاورید.
• زاویه ۹۰ درجه را با پاها و شکم خود ایجاد کنید.
• شانه های خود را زیر تنه خود نگه دارید.
• پشت سر خود را روی زمین فشار دهید.
• کف دست های خود را به سمت بالا بگذارید و به سادگی نفس بکشید.
تداسانا یا کوهستان ایستاده
• موقعیت ایستاده راحتی را روی تشک پیدا کنید.
• پاهای خود را به طور موازی و باسن خود جدا کنید.
• انگشتان پا را بلند و باز کنید.
• زانوها را بالا ببرید.
• با فشار به سمت پایین دادن پاشنه ژست مناسبی را پیدا کنید.
ورکساسانا یا ژست درخت
• به پایین نگاه کنید و اطمینان حاصل کنید که هر دو پا هنوز به جلو اشاره دارند.
• انتخاب کنید که با کدام پایتان شروع کنید.
• پایتان را از زمین جدا کنید.
• پای خمیده خود را به ساق پا و ران خود برسانید.
• در طرف دیگر هم تکرار کنید.
مالاسانا یا چمباتمه
• پاهایتان را از هم دور و پهن کنید.
• کم کم زانوها را تا جایی که می توانید از هم دور کنید و چمباتمه بزنید.
• بازوهایتان را به داخل زانوهایتان قرار دهید.
• دست هایتان را با هم فشار دهید و از بازوها استفاده کنید تا به آرامی ران ها و باسنتان را باز کنید.
• تنفس عمیقتان را به داخل لگن برای پاشنه خود به سمت زمین فشار دهید.

بهترین مربی یوگا زن کیست؟

آیا شما هم جزو علاقه مندان به ورزش یوگا هستید و نمی دانید بهترین مربی یوگا زن کیست؟ مگر می شود عاشق یوگا و مدیتیشن باشید و بهترین مربی یوگا زن را نشناسید؟ بهترین مربی یوگا زن خانم مینا صادقلو می باشد. این خانم مربی رسمی انجمن یوگا و دارای گواهینامه های موبی گری یوگا از فدراسیون ورزش های همگانی و بین المللی یوگا می باشد. خانم مینا صادقلو همچنین دارای پانزده سال سابقه در رشته آرامش بخش یوگا می باشد.
اگر علاقه مند به ورزش یوگا هستید باید بدانید که کلاس های این ورزش به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی است. در این کلاس ها بهترین مربی یوگا زن یعنی خانم مینا صادقلو تکنیک های متنوعی مانند حرکات کششی و پایه ای جهت اماده سازی و رفتن به آسانا های اصلی، حرکات اصلاحی و درمانی، انواع مدیتیشن، مراقبه و روش های آرامش بخش، تمرینات تنفسی و تمرکزی، یاما، نیاما و … را به افراد علاقه مند به این ورزش آموزش می دهد.

خرید لوازم یوگا را می توانید از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

بهترین مربی یوگا مرد را می شناسید؟

اگر جنسیت شما مرد باشد مسلما به دنبال بهترین مربی یوگا مرد می گردید. اگر نمی دانید بهترین مربی یوگا مرد کیست به هیچ وجه نگران نباشید. یکی از بهترین مربی یوگا مرد اقای امیر رضا توکلی با سابقه ای بیش از شش سال می باشد. سبک های این مربی در پاور، اشتانگا و … می باشد. بهترین مربی یوگا تهران اقای امیر رضا توکلی همچنین دارای مدرک بین المللی از کشور هندوستان و سازمان جهانی یوگا می باشد و با خیال راحت می توانید با این مربی یوگا و مدیتیشن انجام دهید.
بهترین مربی یوگا مرد فرد دیگری به نام علی رضائی با ده سال سابقه مربی گری یوگا می باشد. بهترین مربی یوگا تهران در بهترین باشگاه ها هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی ده سال مربی گری کرده است. همچنین این مربی دارای سابقه یوگا درمانی با بیماران خاص مانند ام اس می باشد. یکی دیگر از بهترین مربی یوگا تهران اقای امیرعلی علیئی با بیش از ده سال تدریس تخصصی خودشناسی و درمان های مکمل آموزش تخصصی مراقبه (مدیتیشن)، خودهیپنوتیزم، طب سوزنی، توانایی های فراروانی و چشم سوم و … می باشد.بهترین مربی یوگا زن 

مسن ترین مربی یوگا هنوز هم یوگا کار می کند

همان طور که همه ما می دانیم یوگا ورزشی برای سلامت جسم و روح می باشد از این رو می خواهیم مسن ترین مربی یوگا را به شما معرفی کنیم تا به اهمیت این ورزش آرامش بخش بیشتر از قبل پی ببرید. مسن ترین مربی یوگا یک خانم ۹۷ ساله می باشد که هنوز هم مانند یک دختر جوان سرحال و سلامت است. مسن ترین مربی یوگا که ۹۷ سال سن دارد ساکن نیویورک می باشد و همواره به دنبال علایقش که یوگا و رقص هستند به سراسر جهان سفر کرده است.

این خانم مسن و شاداب از سال ۱۹۲۶ تمرین های ورزش هیجانی یوگا را در سن ۸ سالگی خود در کشور هند شروع کرد. این خانم مسن که بهترین مربی یوگا می باشد دو بار ازدواج کرده و هیچ بچه ای ندارد. این مربی با تجربه یوگا را به طبیعت آشکار تشبیه کرده و گفته است ورزش یوگا برای او همانند نفس زندگی می باشد و تمرین های روزانه این ورزش باعث افزایش طول عمر و شادابی او شده است.

ادامه مطلب بهترین مربی یوگا را وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تازه‌های ورزش