اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002035099615892

تا سقف یک میلیون تومان فقط در اردیبهشت

راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ ارزان قیمت

کد: 140002035099615892

https://bit.ly/3gBLb5x

، کرج , (اخبار رسمی): در راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ ارزان تا 1 میلیون تومان برای PS4 و کامپیوترهای شخصی، نگاهی به برخی از محبوب‌ترین و پرفروش هدفون‌ها در بازار ایران در اردیبهشت 1400 خواهیم داشت که با امکاناتی عالی به دست کاربران می‌رسند.

راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ ارزان تا 1 میلیون تومان (اردیبهشت 1400)
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ ارزان قیمت

با نزدیک شدن به فصل بازی، بسیاری از افراد در حال برنامه‌ریزی برای خرید یک هدست گیمینگ ارزان برای PS4 یا کامپیوتر شخصی خود هستند تا تعطیلات را به بهترین شکل ممکن بگذرانند. به همین بهانه، امروز قصد داریم بهترین هدفون های گیمینگ ارزان بازار تا سقف 1 میلیون را معرفی کنیم. در ادامه، همراه آلوتاپ باشید.

اگر اهل بازی و بازی کردن باشید، حتما می‌دانید که هدفون ها یکی از ضروری‌ترین تجهیزات گیمینگ هستند که داشتن آنها می‌تواند هیجان را تا حد زیادی بالا ببرد. البته، این به معنی نیست که بازی کردن با اسپیکر هیچ لذتی ندارد، اما داشتن هدفون می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، مثل افزایش دقت، شنیده شدن بهتر جزئیات بازی، بیرون نرفتن صدای بازی و نشنیدن صدای اضافی محیط و در مواردی خاص، لذت بردن از موسیقی بازی.

پیش از اینکه به معرفی بهترین هدفون ارزان برای PS4 و کامپیوتر بپردازیم، بهتر است در مورد امکانات و قابلیت‌هایی که یک هدفون باید داشته باشد، سخن بگوییم.

مهم‌ترین ویژگی‌های هدست گیمینگ ارزان قیمت

 

طراحی و شکل ظاهری

امروزه بسیاری از هدفون های موجود در بازار با ظاهری شکیل و جذاب تولید می‌شوند تا حتی افرادی که پول زیادی برای این وسایل پرداخت نمی‌کنند، از داشتن وسیله‌ای زیبا لذت ببرند. شاید با خود بگویید که هدفون روی سر قرار می‌گیرد و هنگام بازی دیده نمی‌شود! شاید این حرف درست باشد، ولی حسی که یک گیمر از هدفون خود می‌گیرد، می‌تواند روی بازی و عملکرد او تاثیر بگذارد!

مهم‌تر از شکل ظاهری، طراحی هدفون است: وسیله‌ای که قصد خرید آن را دارید، با هر وسیله و شکل و ظاهری، باید راحت باشد و در استفاده طولانی‌مدت شما را اذیت نکند. در واقع، طراحی ارگونومی، نخستین چیزی است که هنگام خرید هدست گیمینگ باید در نظر گرفت.

بسیاری از محصولات موجود در بازار مانند هدفون های برند تاچی (Tucci)، بدنه‌ای عضلانی و خشک با کاپ‌هایی با انعطاف‌پذیری پایین دارند که محکم روی سر قرار می‌گیرند و خیلی زود، شما را خسته می‌کنند. در عوض، محصولات برندهای دیگر مانند باسئوس، فنتک و لنوو با طراحی حرفه‌ای‌تر، مانع خستگی سر در استفاده طولانی‌مدت خواهند شد.

مورد دیگر، طراحی میکروفون است. متاسفانه، طراحی میکروفون برخی از محصولات موجود در بازار به گونه‌ای است که کاربر نمی‌تواند کنترلی روی آن داشته و موقعیت آن را تنظیم کند. در برخی موارد، میکروفون به گونه‌ای طراحی شده که مقابل دهان قرار بگیرد و حتی این امکان نیست که آن را به سمت بالا و روی گوشی‌ها حرکت داد و همیشه باید میکروفون مقابل دهان‌تان باشد که واقعا آزاردهنده است!

امکانات

ویژگی‌های فنی و امکانات سخت‌افزاری، یکی دیگر از فاکتورهای مهم هستند. شاید در محصولاتی با قیمت 500 هزار تومان یا پایین‌تر، خبری از امکانات فنی خوب نباشد؛ اما در محصولات گران‌تر می‌توان قابلیت‌هایی مانند صدای 3D یا 7.1 کاناله مجازی، میکروفون نویز کنسلینگ، سیستم نورپردازی RGB و ... را مشاهده کرد که ارزش خرید محصول را تا حد زیادی افزایش می‌دهند.

موارد جزئی‌تری مانند وجود کلیدهای کنترل حجم صدا، قطع و وصل میکروفون یا قطع صدا هم هستند که بودن‌شان حسابی می‌تواند برای آنلاین‌بازها مفید باشد.

کیفیت صدا

کیفیت صدای خوب به این معنی نیست که حجم صدا، خیلی زیاد یا بیس آن خیلی قوی باشد؛ بلکه هدفونی باکیفیت است که بتواند جزئیات صدا را با دقتی بالا تفکیک و پخش کند. متاسفانه، به خاطر مسائلی مانند کاهش ارز پول، حتی بسیاری از هدفون های گران‌قیمت بازار نیز ارزش خرید کافی را نداشته و کیفیت صدایی ناامیدکننده دارند.

میکروفون

برای آن دسته از افرادی که به دنبال آنلاین بازی کردن هستند، هیچ‌چیز به اندازه میکرفون قوی مهم نیست! خوشبختانه در این زمینه، اکثر محصولات موجود در بازار عملکرد خوبی داشته و می‌توانند صدای شما را با وضوحی قابل قبول به مخاطبان برسانند. در این میان، برخی هدست های گیمینگ حرفه‌ای نیز با بهره‌گیری از قابلیت‌های نویز کنسلینگ، لذت صحبت کردن را دوچندان کرده‌اند.

 

تسکو TH 5124 ؛ بهترین هدست گیمینگ تا 400 هزار تومان

قیمت: 389 هزار تومان (در تاریخ 3 اردیبهشت 1400)

هدفون TH 5124، پرفرورش‌ترین هدست مخصوص بازی کمپانی تسکو و یکی از بهترین هدفون های گیمینگ ارزان در بازار ایران است که ضمانت 12 ماهه توسن سیستم به دست کاربران می‌رسد و به نسبت قیمت، کارایی بالا و عملکردی عالی دارد. هدفون 5124 تسکو با بدنه‌ای عضلانی و کاپ‌هایی نرم ساخته شده و در عین جذابیت، وزن پایینی دارد و به هیچ‌وجه، کاربر را در استفاده طولانی‌مدت خسته نخواهد کرد.

کیفیت صدا و بیس هدفون، در سطحی قابل قبول است و برای افرادی که می‌خواهند از بازی کردن نهایت لذت را ببرند، هیچ مانعی وجود نخواهد داشت. میکروفون نیز کیفیت مناسبی دارد و با وضوحی بالا، صدای مخاطبان را منتقل می‌کند. گفتنی‌ست این هدفون را به وسیله تبدیل 2 به 1 صدا می‌توان به کنسول‌های بازی مانند PS4 نیز وصل کرد.

 

اکسون GH-11 ؛ بهترین هدست گیمینگ تا 500 هزار تومان

قیمت: 449 هزار تومان (در تاریخ 3 اردیبهشت 1400)

برای افرادی که به دنبال بهترین هدست گیمینگ تا 500 تومان هستند، محصولی از شرکت Exon به نام "GH-11" را پیشنهاد می‌دهیم. این هدفون که جزو پرفروش‌ترین هدست های گیمینگ ارزان قیمت در بازار ایران محسوب می‌شود، بدنه‌ای نسبتا بزرگ و عضلانی با کاپ‌هایی بزرگ و نرم دارد که خیلی خوب روی سر قرار گرفته و گوش‌ها را کامل می‌پوشانند. به علاوه، روی کاپ‌ها می‌توان چراغ‌های LED و سیستم نورپردازی RGB را مشاهده کرد که جلوه‌ای بسیار زیبا به هدفون می‌بخشند.

در مقایسه با هدفونی که بالاتر معرفی کردیم، اکسون GH-11 صدایی بلندتر با وضوح بیشتر و عملکرد مناسب‌تر داشته و با میکروفون قدرتمند خود می‌تواند همراهی عالی برای گیمرها باشد. گفتنی‌ست میکروفون این هدفون قابلیت تنظیم زاویه و موقعیت را نیز دارد.

 

لنوو H401 ؛ بهترین هدست گیمینگ تا 700 هزار تومان (پیشنهادی آلوتاپ)

قیمت: 650 هزار تومان (در تاریخ 3 اردیبهشت 1400)

اگر به دنبال خرید بهترین هدست گیمینگ ارزان در بازار ایران تا سقف 700 هزار تومان هستید، ما لنوو H401 را پیشنهاد می‌کنیم. این، یکی از حرفه‌ای‌ترین هدفون های گیمینگ ارزان قیمت در ایران است که به راحتی می‌تواند محصولات هم‌رده خود از برندهای تسکو، فونیکاس، تاچی، اولانگ و هویت را کنار بزند. مهم‌ترین مشخصه هدفون گیمینگ لنوو، طراحی ارگونومی در کنار کیفیت ساخت بسیار بالاست. مهندسان از کاپ‌های نرم و بزرگ در ساخت این هدفون استفاده کرده‌اند و به واسطه سیستم نورپردازی RGB، ما با یک محصول زیبا و بسیار جذاب روبه‌رو هستیم که در همان نگاه اول، می‌تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند.

هدست گیمینگ Lenovo H401 صدایی با حجم زیاد و کیفیت بالا دارد و با بیس قوی خود می‌تواند برای علاقه‌مندان به موسیقی نیز گزینه بسیار مناسبی باشد. در آن سو، میکروفون حرفه‌ای نویز کنسلینگ، صدای محیط را به بهترین شکل ممکن حذف کرده و صدایی با وضوح بالا و صاف را به مخاطبان هدیه می‌دهد. هدفون لنوو را می‌توان بهترین هدست گیمینگ ارزان برای PS4 نیز معرفی کرد زیرا از رابط USB برای انتقال صدا قدرت می‌گیرد.

 

فونیکاس H-3 ؛ بهترین هدست گیمینگ تا 800 هزار تومان

قیمت: 750 هزار تومان (در تاریخ 3 اردیبهشت 1400)

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند کمی بیشتر هزینه کنند و محصولی با آپشن‌های رنگی بیشتر را پیش روی خود داشته باشند، پیشنهاد ما، یکی از پرفروش‌ترین هدست های فونیکاس به نام H3 است. اگرچه شاید لنوو H401 ارزش خرید بالاتری در مقایسه با این هدفون داشته باشد، اما فونیکاس H3 با ظاهری متفاوت به دست کاربران رسیده و از نظر کیفیت صدا، تقریبا با هدفون لنوو در یک سطح قرار می‌گیرد. با این حال، رنگ‌بندی‌های این هدفون و وجود طرح‌هایی مانند چریکی یا ارتشی، این محصول را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است.

 

باسئوس GAMO D05 ؛ بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون (پیشنهادی آلوتاپ)

قیمت: 819 هزار تومان (در تاریخ 3 اردیبهشت 1400)

شاید تعیین «بهترین» در میان انبوه محصولات موجود در بازار، کار دشواری باشد؛ با این حال، هدفون گیمینگ بیسوس یا باسئوس D05 به اندازه‌ای باکیفیت و خوش‌ساخت هست که بتوانیم آن را به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ تا 1 میلیون تومان برای PS4 یا کامپیوتر معرفی کنیم.

مهم‌ترین موضوع در مورد این محصول، کیفیت ساخت بسیار بالا در کنار طراحی زیبا و نورپردازی RGB و همچنین عملکرد عالی در پخش موسیقی است. هدفون گیمینگ باسئوس به یک میکروفون نویز کنسلینگ بلند و حرفه‌ای مجهز شده است که کاربران به راحتی می‌توانند موقعیت آن را تنظیم کنند. کاپ‌های این هدفون، بزرگ و نرم هستند و طراحی پارچه‌ای آنها باعث شده تا هوا به خوبی جریان پیدا کرده و گوش‌ها به هیچ‌وجه عرق نکنند. وجود کلیدهای کنترل حجم صدا، قطع صدا و خاموش کردن میکروفون بر روی کابل نیز باعث شده تا کاربران خیلی سریع بتوانند همه‌چیز را کنترل کنند.

اگر به دنبال خرید بهترین هدفون گیمینگ تا 1 میلیون تومان هستید، بی‌شک Baseus GAMO D05 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آلوتاپ

آلوتاپ یک فروشگاه اینترنتی نوپاست که با شناخت کامل نیازهای کاربران، قصد دارد تجربه یک خرید ارزان و آسان را برای کاربران رقم بزند؛ به گونه‌ای که قیمت‌های پایین و رقابتی آن، تجربه‌ای تکرارنشدنی برای خریداران در سراسر ایران باشد. شعار ما، «تجربه یه خرید ارزون» است؛ شعاری که باور داریم در کنار یکدیگر می‌توانیم به آن دست یابیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]