اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002055101715561

معرفی چند باشگاه تیراندازی با بهترین امکانات

کد: 140002055101715561

https://bit.ly/3nkxlG3

، تهران , (اخبار رسمی): هر کسی که به دنبال آرامش و تخلیه هیجانات خود می باشد بی شک باید به سراغ ورزش تیراندازی برود. چرا که این ورزش هیجانی در همان ابتدا تمام هیجانات شما را تخلیه می کند و در اخر احساس آرامش سراسر وجودتان را در بر می گیرد.

باشگاه تیراندازی با بهترین امکانات
معرفی چند باشگاه تیراندازی با بهترین امکانات

یکی از بهترین باشگاه های تیراندازی تهران باشگاه تیراندازی سرو با مساحتی بیش از ۳۵۰ متر می باشد. باشگاه تیراندازی سرو در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی یکم و منطقه شش تهران واقع شده است.

هیچ چیز لذت بخش تر از تیراندازی با دوستان در یک باشگاه فوق العاده خستگی یه روز کاری پر دغدغه را از تنت تان در نمی آورد. اکر شما هم به دنبال باشگاه های تیراندازی مناطق مختلف تهران هستید دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی را زیر و رو کنید. زیرا در ادامه لیستی از باشگاه های تیراندازی تهران به طور کامل تهیه کرده ایم. در لیست باشگاه های تیراندازی زیر آدرس باشگاه‌ های انواع رشته ها از جمله تیر اندازی با سلاح‌ های گرم و سرد، تیر اندازی با تفنگ و تپانچه، ساچمه زن، تفنگ بادی، تیراندازی با کمان، تیر اندازی با کلت و … می باشد.


• باشگاه ساصد مهام
شماره تلفن : ۰۹۱۲۷۱۹۱۴۳۲
آدرس : اتوبان بابایی، دوربرگردان استخر به سمت نوبنیاد، جنب بوستان یاس باشگاه مهام(ساصد) )
• مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب (باشگاه انقلاب)
شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۲۱۶۱۷۷
آدرس : تهران خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه های کردستان و سئول
• مجموعه ورزشی زیتون سبز
تلفن تلفن : ۰۲۱۲۲۰۶۵۴۹۵
آدرس : شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای خیابان پارک، بعد از مسجد
• مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه)
شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۸۲۲۱۱۵
آدرس : تهران خیابان مفتح جنوبی، پایین تر از میدان هفتم تیر
• مجموعه ورزشی برق تهران
شماره تلفن : ۰۲۱۳۳۳۴۹۰۱۲
آدرس : تهران میدان شهدا، جنب ایستگاه مترو، مجموعه ورزشی برق تهران

بهترین باشگاه های تیراندازی

هر کسی که به دنبال آرامش و تخلیه هیجانات خود می باشد بی شک باید به سراغ ورزش تیراندازی برود. چرا که این ورزش هیجانی در همان ابتدا تمام هیجانات شما را تخلیه می کند و در اخر احساس آرامش سراسر وجودتان را در بر می گیرد. برای شروع تیراندازی باید در بهترین باشگاه های تیراندازی ثبت نام کنید و به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین باشگاه های تیراندازی سطح تهران برایتان فراهم کرده ایم.

تیراندازی با تفنگ
• باشگاه سرخه حصار
شماره تلفن : ۰۲۱۴۴۵۵۸۹۹۰
آدرس : تهران پارک جنگلی سرخه حصار، باشگاه تیر اندازی ویلا ورزش
• باشگاه کبکانیان
شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۳۱۰۳۵۸
آدرس : میدان هفت تیر، رو به روی ورزشگاه شهید شیرودی
• باشگاه شهید غروی
شماره تلفن : ۰۲۱۴۴۴۵۷۲۳۱
آدرس : پونک، خیابان عدل شمالی، نبش کوچه غروی
• تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی
شماره تلفن : ۰۲۱۴۴۷۳۹۱۸۳
آدرس : تهران، آزاد راه تهران، کرج، بلوار ورزشگاه آزادی، مجموعه ورزشی آزادی
• مجموعه تخصصی تیراندازی پردیسان
شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۲۵۲۹۰۲
آدرس : اتوبان شیخ فضل اله جنوب، نرسیده به مرزداران، شهرک فرهنگیان فاز ۲، جنب شهرداری
• باشگاه تیراندازی البرز
شماره تلفن : ۰۲۱۲۶۶۰۲۲۸۳
آدرس : خیابان شریعتی، خیابان ظفر، خیابان گوی آبادی، خیابان روجیان، خیابان دلیری، نبش کوچه سرو، سالن تیراندازی سرای محله زرگنده
• آکادمی تیراندازی سداد ایرانیان
شماره تلفن : ۰۹۳۹۱۰۳۸۲۳۳
آدرس : تهران حکیمیه، خیابان احسان، نبش ۱۲ غربی، مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن


جدید ترین باشگاه های تیراندازی در مناطق مختلف تهران

در ادامه آدرس و تلفن جدید ترین باشگاه های تیراندازی تهران را برای علاقه مندان رشته ورزشی تیراندازی فراهم کرده ایم. افراد علاقه مند به رشته تیراندازی هم به صورت غیر حضوری با شماره گیری تلفن باشگاه ها و هم به صورت حضوری با رفتن به آدرس باشگاه های درج شده می توانند اقدام به رزرو وقت تیراندازی کنند. با رزرو وقت در سالن های تیراندازی ذکر شده پایین می توانید اوقات خوشی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.
• باشگاه امام علی
تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۷۳۹۰۷
آدرس : بلوار کشاورز، خیابان حجاب، جنب درب شرقی، پارک لاله
• باشگاه نصر
تلفن تماس : ۰۹۳۹۰۳۸۲۰۵۰
آدرس : تهران بالا تر از میدان بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال، سازمان ورزش و جوانان استان تهران
• باشگاه شهید دستگردی
تلفن تماس : ۰۲۱۴۴۶۶۶۲۷۴
آدرس : تهران اکباتان، فاز ۱، مجموعه ورزشی شهید دستگردی (پاس)، درب وردی غربی تیراندازی
• مجموعه ورزشی بعثت
تلفن تماس : ۰۹۱۲۱۰۳۶۰۸۶
آدرس : انتهای خیابان ۱۷شهریور، اتوبان بعثت، قبل از پل فدائیان اسلام
• باشگاه تیر اندازی زوبین
تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۵۱۴۹۴۳
آدرس : میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، کوچه ۱۲ شرقی، پلاک ۱۸، طبقه دوم


باشگاه تیراندازی سرو

یکی از بهترین باشگاه های تیراندازی در سطح تهران باشگاه تیر اندازی سرو با مساحتی بیش از ۳۵۰ متر می باشد. باشگاه تیراندازی سرو با آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی یکم در منطقه شش تهران واقع شده است. در باشگاه تیراندازی سرو رشته های مختلفی مانند تیراندازی با تفنگ بادی، تپانچه بادی، تفنگ cp ویژه دفاع شخصی و دارت به علاقه مندان این رشته ورزشی آموزش داده می شود.
از امکانات باشگاه تیراندازی سرو می توان به ۹ خـط ۱۰ متری ویژه تفنگ و تپانچه بادی، ۵ خط ۵ متری ویژه تپانچهcp و ۲ خط ۲ متری ویژه دارت و کافی شاپ اشاره کرد. علاقه مندان رشته تیراندازی می توانند جهت استفاده از خدمات باشگاه تیر اندازی سرو هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به این باشگاه همراه دوستان و آشنایان خود مراجعه کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از باشگاه تیراندازی سرو می توانند با شماره های ۸۸۷۸۶۲۷۸ و ۸۸۸۷۲۴۱۳ تماس بگیرید.


باشگاه تیراندازی پیروزی

یکی دیگر از بهترین باشگاه های تیراندازی در سطح تهران باشگاه تیر اندازی پیروزی می باشد. باشگه تیراندازی پیروزی که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده در منطقه ۱۳ شهرداری تهران واقع شده است. باشگاه تیراندازی پیروزی مجهز به یک سالن تیراندازی می باشد که زیر نظر مربی هایی از هیئت تیراندازی با کمان شمال شرق تهران اراده می شود. باشگاه تیراندازی پیروزی پس از طرح استعدادیابی فدراسیون تیراندازی با آموزش تیراندازی مبتدیان اغاز شد و سپس شروع به گذاشتن دوره های آموزشی برای نونهالان و بزرگسالان کرد.
همچنین هزینه آموزش در باشگاه پیروزی بر اساس تعرفه فدراسیون و هیئت تیراندازی با کمان شمال شرق می باشد و از باشگاه تیر اندازی های خصوصی در سایر نقاط تهران کمتر است. این باشگاه در سال‌ های اخیر میزبان مسابقات انتخابی تیم‌ ملی و رکورد گیری استان تهران بوده است. باشگاه پیروزی که محیطی شاد و لذت‌ بخش برای دوستداران ورزش تیراندازی به شمار می ‌رود در انتهای خیابان پیروزی، نبش سی‌ متری نیروی هوایی واقع شده است.

ادامه مطلب باشگاه تیراندازی را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]