اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002125113315561

آشنایی با مربیان برتر تکواندو

آشنایی با هفت مربی برتر تکواندو ایران و نگاهی به دستاوردهای آن ها

کد: 140002125113315561

https://bit.ly/3tfrB1P

، تهران , (اخبار رسمی): یکی دیگر از مربی تکواندو بانوان در تهران خانم ندا زارع می باشد. خانم ندا زارع که به عنوان یکی از بهترین مربی بکواندو بانوان در تهران شناخته شده است توانسته در رقابت های قهرمانی آسیا از سوی کمیته فنی برگزاری مسابقات عنوان بهترین مربی را کسب کند.

آشنایی با 7 مربی برتر تکواندو ایران + دستاوردها
آشنایی با هفت مربی برتر تکواندو ایران و نگاهی به دستاوردهای آن ها

آیا می دانید این ورزشی که امروزه در تمام دنیا محبوبیت پیدا کرده است چه زمانی وارد ایران شده؟ این ورزش رزمی هیجان انگیز در سال ۱۳۴۷ به ایران وارد شد. این ورزش سپس اولین کلاس های اموزشی خود را که تعداد آن ها ۷۵ نفر بود در سال ۱۳۴۹ راه اندازی کرد. از طرفی دیگر ورزش تکواندو ابتدا زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کرد اما پس از چند سال در سال ۱۳۵۲ به صورت فدراسیونی مستقل درآمد.

آیا می دانید اولین مسابقات بین المللی این ورزش کی برگزار شد؟ اولین حضور بین المللی تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۱۹۷۵ بود که در شهر سئول و کشور کره جنوبی برگزار شد. با برگزاری مسابقات بین المللی در کره جنوبی فردی به نام حسن بدیع زاده توانست یک مدال برنز را در وزن چهارم کسب کند. همچنین اولین مسابقات رسمی این ورزش در ایران در سال ۱۳۵۷ با عنوان قهرمانی کشور در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

بهترین مربی تکواندو در تهران

آیا به دنبال بهترین مربی تکواندو در تهران می گردید؟ آیا می خواهید آموزش خود را زیر نظر بهترین مربی تکواندو در تهران ببینید؟ آیا نمی دانید بهترین مربی تکواندو در تهران چه کسانی هستند؟ فردی به نام نعمت خلیفه یکی از بهترین مربی تکواندو در تهران می باشد. این فرد که یک مربی موفق در بسیاری از باشگاه های موفق ایران می باشد چندین دفعه به عنوان مربی در کنار تیم ملی مان حضور پیدا کرده است.
این فرد با گذشت زمان با تصمیم فدراسیون تکواندو هدایت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین را برعهده گرفت. سپس با کسب دو طلا و سه نقره عنوان قهرمانی این مسابقات و بهترین مربی آسیا را کسب کرد. یکی دیگر از بهترین مربی تکواندو در تهران نادر خدامرادی می باشد. نادر خدامرادی نیز یکی از مربی تکواندو در تهران می باشد که با حضور خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا توانست دو طلا، چهار نقره و یک برنز برای تیم ملی مان کسب کند.

بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران

اگر شما به عنوان یک خانم می خواهید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید به سراغ بهترین مربی تکواندو در تهران بروید. حال نمی دانید بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران کیست؟ در پیدا کردن مربی تکواندو بانوان در تهران به هیچ وجه نگران نباشید تا وقتی با ما همراه هستید. یکی از بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران خانم فاطمه صفرپور می باشد. خانم فاطمه صفرپور که به عنوان بهترین مربی تکواندو بانوان در تهران و ایران شناخته شده است توانسته با ۲ مدال طلا، ۲ مدال برنز و ۵۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی جهان باایستد.
یکی دیگر از مربی تکواندو بانوان در تهران خانم ندا زارع می باشد. خانم ندا زارع که به عنوان یکی از بهترین مربی بکواندو بانوان در تهران شناخته شده است توانسته در رقابت های قهرمانی آسیا از سوی کمیته فنی برگزاری مسابقات عنوان بهترین مربی را کسب کند. در بخش تیمی این رقابت ها که مربی آن ها خانم ندا زارع بود دختران ایران برای دومین دوره متوالی با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۸۰ امتیاز عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در حال حاضر

امروزه بسیاری از افرادی که در این رشته ورزشی به صورت حرفه ای فعالیت می کنند به دنبال سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در حال حاضر هستند. اکنون سوال اینجاست که سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در حال حاضر کیست؟ آیا سرمربی تیم ملی تکواندو ایران مرد است یا یک خانم؟ با ما همراه باشید تا بدانید سرمربی تیم ملی تکواندو ایران کیست.
طی مراسم انتخاب بهترین مربی تکواندو در سال ۲۰۱۹ فردی به نام رضا مهماندوست به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ایران انتخاب شد. رضا مهماندوست که به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ایران معرفی شده است توانسته یک مدال نقره و یک مدال برنز برای تیم ملی کسب کند. همچنین این مربی نیز در سال ۲۰۱۶ به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در جهان شناخته شده بود.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران

خیلی از افراد انقدر این ورزش را دوست دارند که حتی به دنبال سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران نیز می گردند. یکی از سرمربی های سابق تیم ملی مان اقای مرتضی کریمی می باشد. این فرد در کنار سرمربی تیم ملی بودن در سال های اخیر تبدیل به یکی از اصلی ‌ترین منتقدان فدراسیون تبدیل شده است.
همچنین این فرد در سال‌ های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و اقدام به ثبت دو عنوان نایب قهرمانی در کارنامه خود کرد. اقای مرتضی کریمی در سال ۲۰۱۳ بعد از فریبرز عسگری نیز مجددا به جایگاه سرمربی گری تیم ملی بازگشت و در مسابقات جهانی مکزیک با کسب یک نقره و دو برنز نایب قهرمان جهان شد.

بررسی مربی تکواندو ایران

اگر به دنبال انواع مربی تکواندو ایران برای آموزش دیدن زیر نظر او می گردید به هیچ وجه نگران نباشید. از طرفی دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی را برای پیدا کردن بهترین مربی تکواندو ایران زیر و رو کنید. چون ما در ادامه نگاهی کوتاه به چند مربی تکواندو ایران کرده ایم تا نگرانی های شما را از پیدا کردن یک مربی تکواندو ایرانی خوب برطرف کنیم.
• پیام خانلرخانی یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای پیام خانلرخانی که سرمربی تیم شهرداری ورامین می باشد توانسته است با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال نقره عنوان قهرمانی را تیمش به دست آورد. همچنین این مربی تکواندو ایرانی به عنوان بهترین مربیِ مرد این دوره از رقابت ‌ها معرفی شده است.
• غلامحسین ذوالقدری یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای غلامحسین ذوالقدری یکی از موفق ‌ترین سرمربیان ورزش تکواندو در دهه شصت بوده است. افتخار آفرینی‌ های تکواندو در اواخر دهه ۹۰ میلادی و تیم طلایی تکواندو ایران حاصل حضور اقای ذوالقدری در راس تیم ملی بود که هم اکنون نیز به عنوان مربی تکواندو ایران در باشگاه های ورزشی مشغول به کار است.
• فریبرز عسگری یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای فریبرز عسگری در المپیک ۲۰۱۲ توانست روی نیمکت تیم ملی بنشیند. این فرد در جام جهانی ۲۰۱۲ نیز سرمربی تیم ملی بود و سپس با عنوان نایب قهرمانی با تیم ملی خداحافظی کرد.

اسامی مربیان تیم ملی تکواندو

فردی به نام چانگ ‌مون گیل جزو اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است اما چانگ مونگ گیل چرا جزو اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است؟ در حقیقت اولین حضور تکواندو ایران در مسابقات سال ۱۹۷۸ در هتگ ‌کنگ با سرمربی گری چانگ ‌مون‌ گیل کره ‌ای بود. این مربی کره‌ ای که در اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است با کسب ۲ مدال نقره، ۵ مدال برنز در رده سوم مسابقات قرار گرفت.
نام فرد دیگری به نام کانگ شین چال نیز در اسامی مربیان تیم ملی تکواندو قرار گرفته است. کانگ شین چال که نامش در اسامی مربیان تیم ملی تکواندو وجود دارد با دو نایب قهرمانی در بازی‌ های آسیا در کلکسیون افتخارات تکواندو ایران نام خود را ثبت کرده است. همچنین این فرد در دهمین دوره بازی‌ های آسیایی در سال ۱۹۸۶ تیم ملی تکواندو با ۵ ورزشکار موفق به کسب یک نشان طلا و یک نقره شد تا اولین افتخار در این مسابقات را نیز کسب کند.

ادامه مطلب مربی تکواندو را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش