اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002155116311047

ساخت فیلم آموزشی از دسکتاپ

کد: 140002155116311047

https://bit.ly/3xMbKeA

، تهران , (اخبار رسمی): ترفند ساخت فیلم آموزشی با رکورد از دسکتاپ را با خواندن این مقاله یاد بگیرید.

ساخت فیلم آموزشی از دسکتاپ
ساخت فیلم آموزشی از دسکتاپ

انسان، از ابتدای تولد نیاز به آموزش دارد. در گذشته آموزش به صورت روش های سنتی و قدیمی بود، به طوریکه حتما باید معلم یا استاد سر کلاس به همراه شاگردان به صورت فیزیکی حضور پیدا می کردند و آموزش داده می شد. با گذشت زمان و آمدن تکنولوژی، بشر راه های جدیدتری برای آموزش پیدا کرد. یکی از پرکاربردترین موارد دیدن فیلم های آموزشی است. امروزه با همه گیر شدن اینترنت و شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای، فیلم های آموزشی جای خود را در خانه های مردم پیدا کرده اند. با آمدن ویروس کرونا در این زمان نیاز انسان بیش از پیش به آموزش های غیر حضوری بیشتر شد و خانواده ها ترجیح می دهند به جای اینکه فرزندان خود را به مدارس و آموزشگاه ها بفرستند، آموزش را از طریق فیلم های آموزشی دنبال کنند.

فیلم آموزشی فقط این نیست که شما بیاید جلو دوربین و مطالب آموزشی را توضیح دهید. شما می توانید با استفاده از ابزار هایی اقدام به تولید فیلم آموزشی کنید. در اینجا ترفندی را به شما آموزش می دهم که به راحتی می توانید از دسکتاپ خود ویدیو ضبط کنید بدون اینکه نرم افزاز جانبی نصب کرده باشید.

خیلی موقع‌ها شده که بخواید از دسکتاپ تون فیلم بگیرید، اصطلاحا بهش میگن Screen capture معمولا از نرم‌افزار‌های Camtasia یا Snagit برای ضبط ویدیو استفاده میکنن. این نرم‌افزارها باید رو سیستم تون نصب شن و قاعدتاً خیلی وقت‌ها حسش نیست.

اما یه راه جالب دیگه هم داره، که فکر نکنم ازش اطلاع داشته باشید. ویندوز ۱۰ یه Screen capture داره که بدون نصب هیچ نرم‌افزار جانبی میتونید از دسکتاپ تون ویدیو تهیه کنید 
اما چطور؟! 
اگر در ویندوز ۱۰ کلیدهای ترکیبی  start +G رو بزنید یه پاپ اپ فعال میشه. اونجا تنظیمات مدنظرتون رو انجام بدید و دکمه ضبط رو بزنید، ویدیوی پنجره فعال از دسکتاپ ضبط میشه. و یا اگر می خواهید به طور مستقیم این کار را انجام دهید کلید های ترکیبی Windows + Alt + R  فشار دهید تا ضبط شرو ع شود.

به همین راحتی به همین خوشمزگی
تو کامنتا برام بنویسید شما چه روش‌هایی برای ضبط ویدیو از دسکتاپ می‌شناسید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه طلوع فیلم

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]