اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003035147811047

پنج شرکت تبلیغاتی موفق در ایران کدام اند؟

کد: 140003035147811047

https://bit.ly/3fNlP2V

، تهران , (اخبار رسمی): 5 تا آزانس های تبلیغاتی که در ایران فعالیت می کنند و در زمینه کلیپ های تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و پخش تبلیغات شما در فضای مجازی و صدا و سیما می توانند کمک کنند را در این پست معرفی کرده ایم.

5 تا از شرکت های تبلیغاتی موفق در ایران کدام اند؟
پنج شرکت تبلیغاتی موفق در ایران کدام اند؟

برای برند ها ، آژانس های تبلیغاتی در جهان نقشی اساسی دارند. این برای سازمان هایی که می خواهند تجارت خود را توسعه دهد کاملاً مهم است.

اگر سازمان ها برخی از آژانس های حرفه ای را برای مراقبت از استراتژی های بازاریابی خود به کار نگرفته اند، در نهایت با تبلیغ محصول دست و پنجه نرم می کنند.

تقریباً تمام آژانس های تبلیغاتی خلاقیتی منحصر به فرد دارند که حافظه مخاطبان را تقویت می کند. همچنین یادآوری یک محصول خاص باعث به خاطر سپرده شدن آنها می شود.

قبل از مطالعه درباره شرکت های تبلیغاتی برتر، باید مفهوم اساسی تبلیغات را درک کنیم.

تبلیغات عبارت است از - یافتن مشتری ایده آل و این محاسبه بر اساس استانداردهای جمعیتی مانند - جنسیت ، سن ، سطح تحصیلات ، سطح درآمد و کد پستی و غیره انجام می شود.

تبلیغات واقعی مبتنی بر یافتن مشتری ایده آل است
تبلیغات یک روش منحصر به فرد است. این یک تاکتیک برای تبلیغ یک محصول ، خدمات ، محتوای تبلیغاتی یا پیام در قالب تبلیغات است.

هدف از این کار بسیار خلاقانه، دستیابی به افراد با توجه به نیاز و علاقه آنها است.

علاوه بر این ، می توان گفت تبلیغات به خودی خود عرصه ای بی نظیر است. برای درک آن باید به یک دوره تبلیغات پیشرفته بروید.

اما قبل از آن به فکر تبلیغاتی باشید که شما به خوبی می دانید و دوست دارید با آنها تعامل کنید.

وقتی صحبت از آژانس های تبلیغاتی درجه یک می شود. آنها برای ایجاد و برنامه ریزی تبلیغات به مشتریان آن اختصاص یافته اند.

این آژانس ها روش کلی بازاریابی ، نام تجاری ، تبلیغ و همچنین فروش را برای مشتریان خود اداره می کنند.

همه ما می دانیم که مشتری سطح پیشرفته تبلیغات را از نام های مشهوری که می داند ترجیح می دهد.

سایت های تبلیغاتی بسیاری در ایران وجود دارد که من در این لیست 5 شرکت را معرفی کرده ام. این آژانس ها برای طولانی ترین زمان و ارائه خدمات تاکنون بر دنیای تبلیغات حاکم بوده اند.

البته ممکن است با آن موافق نباشید. در اینجا ممکن است فکر کنید برخی از برند ها از بین رفته اند یا برخی از آنها شایسته نیستند که در این لیست قرار بگیرند.

بیایید نگاهی دقیق به آنها بیندازیم.

توضیحاتی که برای هر شرکت نوشته شده از سایت آنها برداشته شده است.

شرکت تبلیغاتی لاوان

ما در یک تیم جوان، متخصص و خلاق کنار شماییم تا به عنوان یک شرکت تبلیغاتی فول سرویس در زمینه خدمات تبلیغات دیجیتال با طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر و خلاقانه با شما هم مسیر شویم و جانی تازه به کسب و کارتان بدهیم.

ما خود را یک تیم خلاق و چابک می‌دانیم که سعی داریم با تکیه بر بیشتر از 14 سال تجربه و با شناخت ترندهای تبلیغاتی به روز در دنیا و تطابق آن با فضای کسب و کار در ایران مسیری جدید در فضای تبلیغاتی، ایجاد کنیم.

آژانس مات

هلدینگ  بازاریابی و ارتباطات مات،با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار میدهد.این کانون با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان نهـــایی، راه حلی یکپارچه و جامع را برای پاسخگویی به خواسته های بازارهای داخلی و خارجی فراهم می سازد. مات با برخورداری از نیروی های متخصص و مجرب، قابلیت تدوین و ارائه   کلیه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی و ارتباطی را دارد.

خورشید فیلم

سابقه­ کاری شرکت تبلیغاتی خورشید فیلم نشان می­دهد این مجموعه با دارا بودن تیم­ های طراحی و تولیدی حرفه ­ای توانسته­ با جلب اعتماد اصولی برندهای مختلف با مجموعه­ ها و برندها و شرکت­ های مختلفی در زمینه­ های مختلف هنری و تجاری همکاری کند. از جمله شرکت­ های طرف قرارداد با خورشیذ فیلم : شرکت­ ها و کارخانجات تولیدی و خدماتی، شرکت­ های نرم­ افزاری و اپلیکیشن­ ها، بانک ­ها­ و موسسات و سازمان ­های فرهنگی و هنری و تجاری، رستوران ­ها و هتل ­ها

کروشه

ویکی پدیا، دانشنامه آزاد می گوید: [ ] کروشه: در منبع‌دهی برای بیان نقل‌قول به کار می‌رود. در ریاضیات تقدم بیشتری نسبت به پرانتز داشته و نماد تابع جز صحیح است. لغت‌نامه دهخدا می‌گوید: [ کُ / کِ رُ شِ] کروشه: قلاب، دو خط عمود موازی با دو پیش آمدگی از دو سر هر خط به سوی داخل برای ممتاز ساختن مطلب داخل آن. نوعی پرانتز که برای الحاق مطلبی به متن مورد استفاده قرار دهند بدین شکل: [ ] [ جوان، پرانرژی، خلاق، جدی، متعهد و پرتلاش ]این واژه‌ها می‌توانند کروشه‌ی امروز را به شما معرفی کنند. اگر کروشه را در ابتدای تأسیس جوانی جویای نام بدانیم، امروزه پس از گذشت چندین سال فعالیت، دیگر فردی موفق با اهدافی روشن و انگیزه‌ای سرشار است که تلاش می‌کند به جایگاه مورد نظرش برسد و سرمایه‌ی او، نیروی انسانی و تیم خلاقی‌ست که در طی این سال‌ها با خود همراه کرده است. سرمایه‌ای که روز به روز افزوده می‌شود. کروشه، مراحل اولیه بلوغ خود را پشت سر گذاشته و سرد و گرم‌های روزگار را چشیده است و با انرژی مضاعف و روحیه‌ی ماجراجو، در مسیر دیجیتال مارکتینگ و برندینگ و بازاریابی و تبلیغات خلاقانه، در حرکت است و برای هر موضوعی، اتاق فکر تشکیل می‌دهد تا ناب‌ترین ایده‌ها را به مشتریانش ارائه کند.

شرکت تبلیغاتی آوانگار

آژانس تبلیغات، بازاریابی و برند آوانگار به شماره ثبت ۱۷۴۷ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به واسطه بیش از ۲۰ سال تجربه تیم مدیریتی آن آغاز نمود.
گروه هنرمندان و متخصصان آوانگار از بدو تاسیس تاکنون با هدف تاثیرگزاری مثبت بر کسب و کار مشتریان خود سعی داشته تا به پشتوانه بررسی آگاهانه بستر فعالیت، ارزیابی ویژگی های بازار هدف، درک صحیح و کارشناسانه نیازهای مشتریان و با کمک دانش فنی و تلفیق آن با هنر عصر جدید و بویژه خلاقیت بی بدیل هنر ایرانی جلوه ای نوین و علمی از صنعت تبلیغات را به مخاطبان خود عرضه نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه طلوع فیلم

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی