اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103266139111047

4 نوع تولید محتوا اینستاگرام کدام اند؟

انواع تولید محتوا در اینستاگرام [4 مدل هیجان انگیز] + قالب های محتوایی

کد: 140103266139111047

https://bit.ly/3b3ZvmH

، تهران , (اخبار رسمی): 4 نوع اصلی تولید محتوا اینستاگرام داریم که در این مطلب به توضیحات آن ها میپردازیم.

انواع تولید محتوا در اینستاگرام [4 مدل هیجان انگیز] + قالب های محتوایی
انواع تولید محتوا در اینستاگرام [4 مدل هیجان انگیز] + قالب های محتوایی

  تولید محتوا در اینستاگرام با مذمون های زیادی  صورت می گیرد که  از مهمترین آن ها می توان به تولید محتوای سرگرمی و اینترتیمنت، آموزشی، ورزشی، سیاسی، تاریخی، جغرافیایی، لایف استایل، مد، مذهبی، موسیقی، سینما، انیمیشن، خبری و... اشاره کرد.

حالا هر یک از این مذمون ها در فرمهای تصویری مختلفی ساخته می شود که از فرم های اصلی می توان به

  • تولید محتوای ویدیویی
  • تولید محتوای انیمیشنی
  • تولید محتوای موشن گرافیک
  • تولید محتوای استاپ موشن
  • تولید محتوای عکاسی
  • تولید محتوای نقاشی

اشاره کرد. شما با یک سرچ هشتگ های دلخواه مناسب در هر زمینه ای میتوانید پیج هایی که در این زمینه ها فعالیت می کنند را پیدا کنید.

در همه ی جای دنیا تولید محتوا در اینستاگرام هم به صورت تخصصی هم به صورت آماتور صورت می گیرد. بیشتر افرادی که در اینستاگرام شما به عنوان اینفلوئنسر می شناسید کار گروهی و حرفه ای را انجام دارند می دهند و تولید محتوای اینستاگرامشان به دست شرکت های بزرگ تبلیغاتی صورت می گیرد.

یکی از شرکت های تبلیغاتی بزرگ در این زمینه آژانس تبلیغاتی طلوع فیلم است که با داشتن سابقه ای درخشان و کارکردن با شرکت های بزرگ و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی توانسته کمک زیادی به این افراد بکند و آن ها توانسته اند پیچ های قدرتمندی را داشته باشند.

محتوای روزانه بهتر است برای پیجی که در آن فعالیت می کنید با توجه به نیاز مخاطبان تولید محتوا کنید، این تولید محتوا باید به گونه ای باشد که برای فالورهای شما جذابیت داشته باشد، فرضا اگر پیجی دارید که در زمینه مسائل ورزشی فعالیت می کنید باید استوری هایی که می گذارید استوری های به روز و جذابی در حوزه ورزش باشد. پست ها هم باید به گونه ای طراحی شود که کسی که چند ثانیه اول را می بیند بخواهد ادامه ی پست را هم دنبال کند.

 یک فرمول کلی هست برای کسانی که به تازگی پیجی را در اپلیکیشن اینستاگرام بالا می آورند این است که در هفته های اول تعداد کمتری پست و استوری بگذارند و از ماه دوم به بعد هر روز چند استوری و حداقل یک روز در میان پست گذاشته شود. با توجه به تعداد فالور و اینگیجمنت پیج باید تولید محتوا برای استوری و پست را افزایش بدهید تا بتوانید فالورهایتان را همیشه راضی نگه دارید و کسی که دنبال مطلبی هست بتواند آن چیزی که می خواهد را در پیج شما پیدا کند.

داخل سایت Ogilvy نیز مطالب جالبی راجع تولید محتوای روزانه اینستاگرام نوشته شده است.

پشت صحنه یکی از ویدیوهایی که همیشه برای مخاطبین و فالورها جذابیت دارد فیلمبرداری کردن و نشان دادن کارهای پشت صحنه است. معمولا برای کلیپ های طنز پشت صحنه هایی که فیلمبرداری می شود کمدی خیلی بیشتری نسبت به خود فیلم اصلی دارد. به علت اینکه پشت صحنه رئال است و واقعیت اتفاق هایی که دارد در لحظه انجام می شود. پشت صحنه تولید محتواهای آموزشی، لایف استایل و... بعضا جذاب و دیدنی است.

سوتی هایی که در زمان فیلمبرداری رخ می دهد. تپق هایی که زده می شود و اتفاقات ناخواسته که رخ می دهد. مخاطبان دوست دارند این ویدیوها را ببیند و از دیدن آن ها لذت می برند. غیر از اتفاق هایی کمدی بعضا شما دارید در مورد یک موضوعی فیلم می سازید مخاطب می خواهد ببیند شما با چه ادواتی، چه سیستم نورپردازی، چه دوربین هایی، چه عواملی دست به تولید می زنید و برای کسانی که می خواهند مسیر شما را ادامه بدهند بسیار مهم است.

داستان برند این که شما در قالب فیلم ها و کلیپ ها به صورت استوری و پست قصه برند و شروع کارتان را برای مخاطبان و فالورهایتان بگویید جذابیت دارد. فرضا شما توانسته اید که که در عرض یک سال کسب و کار قدرتمندی برای خود دست و پا کنید و پیج قوی هم برای بیزینستان دارید.

مخاطبان شما دوست دارند پیشینه برند شما و اینکه شما از چه زمانی تصمیم به تاسیس شرکت و کسب و کارتان را کرده اید بدانند. آن ها اتفاقاتی که باعث شده شما در زندگیتان به آدم موفقی تبدیل شده اید را می خواهند بدانند و این جور مواقع این کلیپ ها و استوری ها و پست ها را با دقت زیادی می بییند و برای دوستان خود هم به اشتراک می گذارند.

شرکتی مثل publicadagency در کنار طلوع فیلم میتواند این نوع داستان را با ویدیو به شکل عالی بیان کند.

نقل قول یکی از موضوعاتی که در اینستاگرام طرفدار زیاد دارد نقل قول کردن از بزرگان در حوزی های مختلف آموزشی، ورزشی، سیاسی، تاریخی، جغرافیا، لایف استایل، طراحان مدل، مبلغان مذهبی، انبیا و امام معصوم، خواننده های موسیقی، عوامل سینما و انیمیشن و بزرگان و دانشمندان است.

شما وقتی یک متنی را استوری و پست می کنید و جذابیت زیادی دارد شاید فالورها و مخاطبان به راحتی از کنارش بگذرند اما وقتی آن مطلب را به نقل از فلان ورزشکار، فلان سیاستمدار و... می گویید آن ها تا آخر محتوایی که شما برایشان تولید کرده اید را می بینند.

قالب های محتوایی قالب های محتوایی اینستاگرام به صورت استوری، پست، لایو و ریلز می باشد. که معمولا مدل تولید محتوا برای استوری به صورت عمودی می باشد.، برای پست هم به صورت عمودی هم به صورت افقی می باشد. و برای لایو های تصویری هم به صورت عمودی است.

 این که در زمینه تولید محتوا کدام قالب را انتخاب کنید به شدت مهم است، مثلا محتوایی که باید در استوری بگویید را نباید به صورت پست برای مخاطبان به اشتراک بگذارید یا محتوایی که نیاز است به صورت لایو با فالورها به اشتراک بگذارید را نباید به صورت پست بگذارید. پس  اینکه انتخاب درستی برای انتخاب قالب محتوایی داشته باشید از اهمیت زیادی برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه طلوع فیلم

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]