اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010305649711047

چگونه می توان وبینار خود را با تیزر کلیپ تبلیغ کرد؟

کد: 140010305649711047

https://bit.ly/3nOGc4g

، تهران , (اخبار رسمی): این روز ها وبینار های زیادی در حوزه های مختلف در حال آماده شدن و برگزاری هستند، چقدر از این وبینار ها دیده می شوند و به هدف خود میرسند؟ آیا تیزر تبلیغاتی می تواند به آن کمک کند؟ در این مقاله قراره به این موارد بپردازیم...

چگونه می توان وبینار خود را با تیزر کلیپ تبلیغ کرد؟
چگونه می توان وبینار خود را با تیزر کلیپ تبلیغ کرد؟

اگر قصد برگزاری یک وبینار را دارید به احتمال زیاد به دنبال راه هایی برای تبلیغ وبینار خود هستید. شما می خواهید شرکت کنندگان شما در مورد وبینار هیجان زده شوند و مهمتر از آن، رویداد را با همکاران خود به اشتراک بگذارید. صرفاً ارسال یک ایمیل با این مضمون که «هی، من قصد شرکت در این وبینار را دارم، شما هم شرکت کنید!» دیگر کارساز نیست.

هفت نکته حرفه ای برای اینکه به دنبال تبلیغ تیزر خود باشید:

  • هدف خود را در نظر بگیرید
  • یک الگو ایجاد کنید
  • یک پیام یکپارچه ایجاد کنید
  • ایجاد هیجان
  • ایجاد  CTA
  • ایجاد یک سری
  • توزیع

پس در مورد چه چیزی هیجان زده می شوید؟ بلاک باستر جدید که ماه آینده اکران می شود بسیار جالب به نظر می رسد. در نظر بگیرید که چه نکته ای تیزر فیلم را برای شما جذاب می کند - آیا این خود فیلم است یا موسیقی هیجانی، کلیپ های اکشن کوتاه و گرافیک پر زرق و برق؟

 

ممکن است تام کروز یا آنجلینا جولی در تولید وبینار شما بازی نکنند، اما محتوای بسیار عالی و مرتبط (ناگفته نماند، مناسب برای کار) برای به اشتراک گذاشتن دارید. پس امتحانش کن

1. هدف خود را در نظر بگیرید.

این باید ساده باشد، وبینار خود را برای مخاطبان هدف تبلیغ کنید. مطمئن شوید تیزر شما مطابق با برند سازمان شما است.

2. یک الگو ایجاد کنید

قبل از اینکه فیلمنامه خود را برای صداگذاری بنویسید، یک الگوی تیزر با تصاویر و موسیقی دراماتیک ایجاد کنید. این ممکن است غیرمعمول به نظر برسد، اما نوشتن سناریویی که با پس‌زمینه مطابقت داشته باشد، آسان‌تر از عکس آن است.

3. یک پیام یکپارچه ایجاد کنید

یک پیام یکپارچه برای ارائه در تیزر ایجاد کنید. قصد تبلیغ یک وبینار را دارید یا چند وبینار؟ به خاطر داشته باشید که فقط می توانید یک پیام مختصر را در یک بخش کوتاه از زمان (30، 60 یا 90 ثانیه) ارسال کنید، نه چند پیام.

4. ایجاد هیجان

وبینار شما درباره آموزش مخاطب است و تیزر در مورد ایجاد فتنه و علاقه برای به دست آوردن آن مخاطب است. بگذارید بینندگان خود بیشتر بخواهند!

5. شامل یک فراخوان برای اقدام

برای ثبت نام در رویداد یک لینک کوتاه به صفحه ثبت نام ارائه دهید. یک کد تبلیغاتی اضافه کنید تا بیننده را تشویق کند تا زودتر ثبت‌نام کند (این کار همچنین به شما امکان می‌دهد تا میزان عملکرد تیزر را پیگیری کنید.)

6. ایجاد یک سری

ایجاد یک سری تیزر را در نظر بگیرید که هرچه به رویداد زنده نزدیکتر می شوید اطلاعات بیشتری را ارائه دهید.

7. توزیع

تیزر خود را در هر جایی که می خواهید رویداد خود را تبلیغ کنید، توزیع کنید.

در وب سایت شما (در چندین صفحه، نه فقط در صفحه اصلی. شما هرگز نمی دانید که افراد چگونه به سایت شما دسترسی دارند، و نمی خواهید آنها تیزر را از دست بدهند.)

آن را قبل یا بعد از وبینار دیگری توسط همان ارائه دهنده یا شرکت خود به اتاق وب خود اضافه کنید. به هر حال، همه ما انتظار داریم که قبل از یک فیلم پیش نمایش داشته باشیم.

رسانه های اجتماعی. تیزرها و ویدیوها (مخصوصاً اگر خوب اجرا شوند) از انواع چیزهایی هستند که مردم در سایت های اجتماعی به اشتراک می گذارند. اگر سایت اجتماعی به شما اجازه اضافه کردن پیوند ویدیو را نمی دهد، یک عکس از صفحه نمایش ویدیو ایجاد کنید و آن را با پیوندی به محل پخش ویدیو اضافه کنید.)

  • یوتیوب و ویمئو
  • فیس بوک
  • لینکدین (در صفحه شرکت شما و در گروه ها!)
  • توییتر
  • پینترست
  • این جدول زمانی و چک لیست برنامه ریزی وبینار را برای راهنمای جامع تبلیغات رسانه های اجتماعی بررسی کنید.
    اگر برای تیزر های تبلیغاتی وبینار خود نیاز به مشاوره یا سفارش دارید، این لینک (https://blog.tolofilm.com/order-promotional-teaser/) می تواند به شما کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه طلوع فیلم

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش