اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103266138911047

3 اپلیکیشن پرطرفدار ساخت تیزر تبلیغاتی کدام اند؟

اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی

کد: 140103266138911047

https://bit.ly/3HJ7eDc

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب سه برنامه موبایلی برای ساخت کلیپ های تبلیغاتی معرفی میکنیم.

اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی
3 اپلیکیشن برتر ساخت تیزر تبلیغاتی
اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی
اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی

 اپلیکیشن های مختلفی برای ساخت تیزر تبلیغاتی وجود دارد. اما قبل از اینکه این اپلیکیشن ها را بشناسیم بهتر است بدانیم برای استفاده از هرکدام از ابزارهای تولید تیزر تبلیغاتی لازم است هدف و استراتژی خود را از طراحی کلیپ تبلیغاتی بدانیم. تولید این نوع کلیپ ها نیاز به محتوا و ابزار همزمان دارد. اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می دهیم. فرم مورد نظر بایستی به اپلیکیشن های مورد نظر فرصت ارائه شدن بدهد. این بدان معناست که شناخت همزمان محتوا و اپلیکیشن به ما کمک می کند که خروجی بهتری را از آنچه می خواهیم ارائه بدهیم و نتیجه بگیریم به ما ارائه کند. در این مطلب شما را با انواع برنامه های ساده و پیشرفته و پر کاربرد در فضاهای اجتماعی بخصوص اینستاگرام آشنا می سازیم.

این را باید بدانید که ساخت فیلم تبلیغاتی که یک کار تخصصی و حرفه ای است که باید به اهل فن آن سپرده شود و شرکت های بزرگ و کوچک زیادی در ایران در این زمینه خدمات ارائه می دهند. شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم (tolofilm.com) از مجموعه هایی است که در زمینه ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی سابقه درخشانی دارد. اما به هرحال برای افرادی که بیزنس های کوچک دارند و برای شروع کار نمی توانند هزینه ای بپردازند ما این اپلیکیشن ها را برای کارهای کوچک تبلیغاتی به آن ها معرفی می کنیم.

اپلیکیشن موشو (moshow) این اپلیکیشن می تواند عکس ها و فیلم های دلخواهتان را با سرعت زیادی تبدیل به اسلایدشوهای جذاب و دیدنی بکند. محیط کاربری این اپلیکیشن به قدری راحت است که تقریبا تمام کاربران گوشی های همراه هوشمند می توانند از آن استفاده کنند و نیازی به آموزش خاصی ندارد.

کافیست عکس ها و فیلم های گوشیتان را که می خواهید به اسلاید شو تبدیل کنید و افکت های فراوانی که در اپلیکیشن وجود دارد را به آن ها اضافه کنید و خروجی دلخواهتان را بگیرید. افکت های بسیار زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد که از مهمترین آن ها می توان به brush , glitch , ripple , color collection و... اشاره کرد. این اپلیکیشن پر کاربرد در گوگل پلی امتیاز بالایی را کسب کرده است و بیش از 22 هزار نفر نظرشان را در مورد این اپ ثبت کرده اند.

 نکته ی جذاب تیم سازنده این اپ آپدیت های زیاد و پرکاربرد آن است و اینگونه است که هر بار که اپدیت از طرف تیم سازنده داده می شود امکانات و افکت های جدیدی به اپ اضافه می شود. یکی از نکات مثبت دیگر این اپ خروجی گرفتن با فرمت اچ دی می باشد. پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی، خروجی فرمت های فرمت مختلف مثل فرمت پرکابرد گیف، اضافه کردن جلوه های بصری و محیط کاربری آسان از دیگر مزایای این اپلکیشن پرکاربرد می باشد.

اپلیکیشن Video flyer maker pro   یکی از بهترین اپلیکیشن های حال حاضر دنیا برای ساختن کلیپ تبلیغاتی،  بروشور و پوسترهای تبلیغاتی برای بیزنستان اپلیکیشن video flyer maker pro می باشد. شما در عرض چند ثانیه با استفاده از قالب های آماده این اپ می توانید طرح های جذابی ایجاد کنید.

از مزایای این اپ می توان به پشتیبانی کردن از سفارشی سازی در سطح های بالا، استیکرهای دیدنی و جذاب، اضافه کردن متن با انواع فونت و افکت های زیبا و تایپو موشن، اشتراک گذاری در فضای مجازی و... این اپلیکیشن با بهره بردن از قابلیت های زیاد در زمینه طراحی کلیپ تبلیغاتی  توانسته است امتیاز 4.5 را از کابران گوگل پلی دریافت کند و بیش از 30 هزار نظر را مردم به ثبت برسانند. 

قالب های از قبل مشخص شده این اپ به شما این امکان را می دهد که بتوانید خلاقیتی زیادی در زمینه ساخت ویدیو های تبلیغاتی، بروشور و پوسترهای تبلیغاتی داشته باشید، شما می توانید مناسب با نیازتان قالب ها را شخصی سازی کنید و با هر فرمت دلخواهی که دوست دارید نسخه ی نهایی را خروجی بگیرید.

اپلیکیشن اینشات (inshot  ) از inshot  می توان به عنوان بهترین، کابردی ترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن ویرایش فیلم و عکس برای گوشی های هوشمند نام برد. این اپلیکیشن فوق العاده که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند برای سیستم عامل های اندروید ساخته شده و طبق قول تیم سازنده آن به زودی برای سیستم ios  هم راه اندازی می شود.

 بیش از 120 میلیون نفر در سراسر دنیا تا به الان از اپلیکشن inshot   استفاده کرده اند و هر چه راجع به امکانات بی نظیر این اپ بگوییم کم گفته ایم. اگر بگوییم این اپ یک نسخه ی کم حجم و البته با قابلیت های کمتر از پریمیر است دروغ نگفته ایم.

 بیش از ده ها افکت تصویری و صوتی در این اپ وجود دارد و شما می توانید افکت های زیاد دیگری نیز به آن اضافه کنید. این اپلیکیشن برای ادیت تصاویر و کلیپ های اینستاگرام قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند خروجی ها را به هر نوعی که می خواهید برایتان بگیرد.

از مزایای این اپ می توان به انواع و اقسام ابزارهای کاربردی و برش، اصلاح رنگ و نور و... اشاره کرد. اضافه کردن متن، موسیفی، افکت های بصری، برش لبه های اضافه فیلم و عکس، چهار گوش کردن آسان و سریع فیلم ها، پشتیبانی از هشتگ های اینستا و محیط کاربری با اینترفیس جذاب و دل نشین از مزایای این اپمی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه طلوع فیلم

موسسه طلوع خورشید پاکان با برند اختصاصی طلوع فیلم آماده ارائه انواع خدمات فیلمسازی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلمبرداری ، عکاسی و انیمیشن می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]