اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002155116416397

توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید!

کد: 140002155116416397

https://bit.ly/3tF9Zgc

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین باری که از دکتر وقت گرفته اید را به خاطر دارید؟ آخرین مرتبه ای که به مراکز درمانی مانند درمانگاه یا بیمارستان مراجعه کردید را چطور؟ اگر رفته اید، قطعا بخاطر دارید چقدر به خاطر شلوغی و تعدد بیماران ناچار به صبر کردن بوده اید.

توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید!
توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید!
توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید!
توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید!
توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید!
توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید!

توجه: دیگر لازم نیست دکتر بروید! باید بگوییم دیگر دوران منتظر ماندن در صف برای خدمات رسانی پزشکی به پایان رسیده است. با خدمات پزشک در منزل موسسه آسانیسم به سادگی در هر کجای ایران میتوانید سریعا ویزیت شوید. چطور؟

با آسانیسم سریع تر درمان خواهید شد

قطعا همگی حداقل یک بار این تجربه را داشته ایم که خود یا یکی از عزیزانمان ناخوش احوال بوده و برای مراجعه هر چه سریع تر به متخصص، به دنبال خلوت ترین مرکز درمانی بوده ایم. در برخی شرایط نیز به در بسته خورده و –بعضا- مجبور به ساعت ها معطلی شده ایم. حال به این انتظار مشکلات مربوط به حمل و نقل و ترافیک را نیز اضافه کنید. بدون شک برای مدت زمان طولانی مجبور به تحمل درد خواهید بود. چاره کار چیست؟

خدمات بهداشتی- درمانی آسانیسم راه حل خاتمه دادن به ناخوشی ها، ماندن در ترافیک و بودن در صف انتظار است. این موسسه با فراهم آوردن خدمات متنوعی چون پرستار سالمند یا کودک، ویزیت پزشک یا انجام تزریقات در منزل پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهد بود.

چطور با آسانیسم زودتر درمان می شویم؟ روز به روز نیاز مردم به هر نوع مرکز درمانی افزایش می باید. ولی در کنار آن با محدود بودن تعداد آنها رو به رو هستیم. به خصوص در چنین روزهایی که شیوع کرونا جدی تر از همیشه است. این تقاضا ما را بر آن داشت تا پلتفرم جامع و گسترده ای را راه اندازی کنیم که نیاز بهداشتی- پزشکی افراد را در سریع ترین زمان و حرفه ای ترین شکل ممکن برطرف نماید.

پلتفرم آسانیسم با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین بسیاری آماده خدمات رسانی به شما است. تنها کافی است فرم موجود در وبسایت را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. علاوه بر آن، از طریق اپلیکیشن آسانیسم موجود در بازار، میتوانید سریعا درخواست خود را ثبت نمایید.

خدمات ما عبارتند از:

پرستار سالمند بالا رفتن سن رابطه مستقیمی با کاهش توانایی جسمی دارد. از این رو، سالمندان در بیشتر مواقع نیاز به کمک خواهند داشت. از آن طرف اشتغال و مشغله های فراوان اطرافیان میتواند امکان کمک به این عزیزان را از آنها بگیرد. پرستار سالمند آسانیسم میتواند جای خالی شما را برای این عزیزان پر نماید.

سال ها تجربه و از همه مهم تر، دانش در زمینه پرستاری و نگهداری از سالمندان نقطه قوت پرستاران ما است. سالمندان در این دوران نیاز به استراحت، تحرک و مراقبت دارند. با حضور پرستاران آسانیسم در کنار آنها فعالیت ها متناسب با نیاز بدنی و شرایط جسمانی آنها صورت خواهد گرفت، مراقبت های بهداشتی یا درمانی آنها انجام می گیرد و در نهایت، لحظات خود را با آسودگی بیشتری سپری خواهند کرد.

پرستار کودک با توجه به شرایط امروزی، مادر و پدر هر دو از روی علاقه یا اجبار مشغول به کارند تا بتوانند آینده مناسبی را برای خود و فرزندشان فراهم آورند. در این بین مراقبت از کودک میتواند برای والدین چالش برانگیز شود؛ اما خوشبختانه با سرویس پرستار کودک آسانیسم تمام مشکلات و دغدغه های نگهداری از خردسالان از بین خواهد رفت.

این سرویس به والدین این امکان را می دهد تا در خانه و محل زندگی خود، کودکشان نگهداری شود. پس از هزینه های رفت و آمد به مهدکودک کاسته خواهد شد. علاوه بر آن، کودک به صورت خصوصی تمام اطلاعات ضروری را فرا می گیرد.

پرستاران در زمینه نگهداری، مراقبت، آموزش و بازی تعلیم دیده و متبحر اند؛ بنابراین تمام موارد مهمی که کودک در این سن باید یاد بگیرد را به همراه بازی و با استفاده از روش های نوین فرزندپروری آموزش خواهند داد. با استفاده از این سرویس، هم شما به عنوان والدین به اهداف خود خواهید رسید و هم کودک به کارهای مربوط به خود.

پزشک در منزل چه ناخوش احوال باشید و چه به تازگی از بیمارستان مرخص شده باشید، نیاز به ویزیت دکتر خواهید داشت. حال تصور کنید بدون اینکه نیازی به نگرانی از بابت وقت گرفتن، منتظر ماندن یا در ترافیک ماندن باشید، پزشک به منزل شما بیاید. سرویس پزشک در منزل آسانیسم دقیقا به همین منظور ارائه می شود.

استفاده از این امکان مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. نیازی به ماندن در صف ندارید، در هر زمانی میتوانید درخواست پزشک را ثبت کنید یا توسط پزشک ویزیت شوید، با حضور پزشک در منزل تمام تمرکز وی تنها برای شما خواهد بود، حریم شخصی تان حفظ می شود و با عدم حضور در تجمعات از پاندمی ویروس کرونا در امان خواهید ماند.

تزریقات در منزل ممکن است کمی احساس ضعف کنید و بخواهید با یک آمپول تقویتی آن را برطرف سازید یا بیمار باشید و نیاز به تزریق دارو به صورت عضلانی یا سرم داشته باشید. در هر دو صورت مراجعه به مراکز درمانی کمی سخت است. حال تصور کنید بیمار کودک یا سالمند باشد. در این موقعیت شرایط پیچیده تر نیز خواهد بود.

سرویس تزریقات در منزل آسانیسم به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از بابت حمل و نقل، آمپول ها یا سرم خود را تزریق نمایید و روند درمانتان سریع تر پیش رود.

آزمایش در منزل مشغله فراوان و گاها توانایی جسمانی ضعیف میتواند منجر به عدم توانایی حضور در آزمایشگاه ها و انجام تست های لازم شود. از طرف دیگر، همه گیری ویروس کرونا به این امر دامن زده و مراجعه به چنین مراکزی را برای برخی سخت تر از گذشته ساخته است.

خوشبختانه امکان انجام آزمایشات در منزل بیمار راه حل مشکلات این چنینی است. با این کار نه نیازی به درنظر گرفتن زمان بیشتر برای انجام تست ها است و نه نگرانی از بابت ابتلا به ویروس کرونا. از جمله تست هایی موسسه آسانیسم قادر به ارائه آنها است عبارتند از: تست PCR، تست آنتی بادی، چک آپ بانوان و آقایان، سلامت جنسی وآزمایشات پیش از بارداری.

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟ موسسه آسانیسم متشکل از گروهی آموزش دیده و متبحر در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی است. اعتبار بالا و مشتریان قدیمی نشان از سابقه درخشان تیم ما در این حوزه دارد. چرا که ارزیابی های بسیاری روی کارشناسان پیش از استخدام انجام می گیرد تا از توانمندی و سلامت روحی آنها اطمینان حاصل فرمائیم.

اولویت آسانیسم، تسهیل روند درمان شما است. به همین منظور بر آن شده ایم تا پروسه ثبت درخواست آسان تر از همیشه باشد. برای این کار میتوانید از طریق وبسایت موسسه اقدام نمایید. تنها کافی است فرم مربوط به هر خدمت را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان در اسرع وقت باشید. تکمیل فرم تنها 1 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت.

علاوه بر آن، قادر خواهید بود از طریق اپلیکیشن، سرویس موردنظرتان را ثبت کنید. اپلیکیشن روی پلتفرم بازار در دسترس است و روند ثبت نیز به همان آسانی ثبت از طریق وبسایت خواهد بود.

امتیاز بعدی ما، قیمت های واقعی خدمات است. سرویس ها از خدمات پرستار کودک یا سالمند گرفته تا انجام تزریقات و ویزیت پزشک در منزل همگی در باکیفیت ترین حالت ممکن به درخواست کننده ارائه خواهد شد. اثبات آن نیز تبحر و حرفه ای بودن کادر ما است. ولی این موارد به معنای تحمیل هزینه های گزاف نخواهد بود. بیماری و روند درمان به خودی خود چالش برانگیز و هزینه بر است؛ اما از آنجایی که آسایش و رضایت شما هدف اصلی ما است، سعی در مقرون به صرفه نگه داشتن قیمت ها داشته ایم.

اگر شما نیز به چنین خدماتی نیاز دارید، همین حالا به وبسایت ما مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02189514141 تماس حاصل فرمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی