اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۸۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002295140416234

آنوریسم مغزی چگونه تشخیص داده می‌شود؟

هزینه عمل آنوریسم مغزی چقدر است؟

کد: 140002295140416234

https://bit.ly/3wdzbMn

، (اخبار رسمی): جراحی آنوریسم مغزی یکی از عمل‌هایی است که می‌تواند برای درمان آنوریسم‌های پاره شده و یا حتی غیرگسیخته انجام شود. از آنجایی که این عمل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

هزینه عمل آنوریسم مغزی چقدر است؟
آنوریسم مغزی

جراحی آنوریسم مغزی یکی از عمل‌هایی است که می‌تواند برای درمان آنوریسم‌های پاره شده و یا حتی غیرگسیخته انجام شود. از آنجایی که این عمل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم پروسه درمان و جراحی خود را با مشورت و کمک یک جراح آنورسم مغزی حرفه‌ای به سرانجام برسانید. هزینه عمل آنوریسم مغزی یکی از دغدغه‌های مبتلایان به این اختلال است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش‌تری در این زمینه خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

آنوریسم مغزی چگونه تشخیص داده می‌شود؟

قبل از بررسی هزینه عمل آنوریسم لازم است در رابطه با آزمایشات تشخیصی اطلاعاتی بدست آورید. زیرا انجام چنین آزمایشانی نیز ملزم به صرف هزینه‌هایی خواهد بود و در واقع نتایج تست‌ها است که مشخص می‌کند به جراحی آنوریسم مغزی نیاز دارید یا درمان دیگری را باید در پیش بگیرید.

اگر سردرد ناگهانی، شدید یا علائم دیگری که نشانه پارگی آنوریسم مغزی است را دارید، باید آزمایش‌هایی را بدهید تا مشخص شود در فضای مغز و بافت‌های اطراف آن خونریزی وجود دارد یا خیر. چنین آزمایشاتی عبارتند از:

توموگرافی کامپیوتری(CT): معمولاً اولین آزمایشی است که برای تعیین خونریزی در مغز استفاده می‌شود.

آزمایش مایع مغزی نخاعی: اگر خونریزی زیر عنکبوتیه اتفاق افتاده باشد، به احتمال زیاد در مایعات مغزی نخاعی، گلوبول‌های قرمز خون وجود خواهد داشت. اگر علائم پارگی آنوریسم مغزی را داشته باشید اما با سی‌تی‌اسکن شواهدی از خونریزی مشخص نشده باشد، پزشک این نوع آزمایش را توصیه می‌کند.

تصویربرداری تشدید مغناطیسی ((MRI: در این روش، از میدان مغناطیسی و امواج رادیویی برای تصویربرداری از مغز استفاده می‌کنند. نوعی از ام‌آرآی که رگ‌ها را با جزئیات بررسی می‌کند(آنژیوگرافی MRI)می‌تواند در تشخیص آنوریسم مغزی مفید باشد.

آنژیوگرام مغزی: در طی این روش، که به آن آرتریوگرام مغزی نیز گفته می‌شود، پزشک شما یک لوله نازک و انعطاف‌پذیر (کاتتر) را به شریانی بزرگ، معمولاً در کشاله ران وارد می‌کند و آن را از قلب به رگ های مغز می‌برد؛ سپس رنگی مخصوص را به سراسر عروق مغزی تزریق می‌نماید. بدین ترتیب با استقاده از اشعه ایکس، آنوریسم مغزی مشخص خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با این آزمایشات و هزینه عمل آنوریسم مغزی می‌توانید به بخش نوبت‌دهی این سایت مراجعه کرده و برای معاینه شدن توسط بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران نوبت دریافت کنید.

چگونه برای جراحی آنوریسم آماده شویم؟

از آنجایی که پارگی‌های آنوریسم ناگهانی بروز می‌کند و عمل آن اورژانسی به انجام می‌رسد، علاوه ‌بر هزینه عمل آنوریسم مغزی باید از موارد زیر نیز اطلاع داشته باشید:

جراح آنوریسم مغزی را از تمامی داروها و حتی مکمل‌های غذایی که مصرف می‌کنید، با خبر سازید.

  • 8 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید و ننوشید.
  • سیگار را کنار بگذارید.
  • هر دارویی را که پزشک به شما می‌دهد، مصرف کنید و مواردی را که او قطع کرده است، استفاده نکنید.
  • از تمام مواردی که پزشکان شما توصیه کرده‌اند، پیروی نمایید.

حرف آخر هزینه عمل آنوریسم مغزی

همان‌طور که پس از مطالعه این مطلب متوجه شده‌اید، هزینه عمل آنوریسم مغزی تنها بخش کوچکی از پروسه درمان این اختلال است و موارد حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارد که باید به آن توجه نمایید. اگر به دنبال بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران می‌گردید، مراجعه به «کلینیک جامع قاعده جمجمه و هیپوفیز ایران با مدیریت دکتر محمد صمدیان، یکی از برترین متخصصان جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در تهران» را توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید از قسمت نوبت‌دهی برای دریافت تایم ویزیت استفاده نمایید.

در آخر لازم می‌دانیم از شما دعوت کنیم به دیگر بخش‌های دیگر سایت دکتر برای کسب اطلاعات بیش‌تر مراجعه کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس حاصل فرمایید.

منابع  https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/brain-aneurysm/diagnosis-treatment/drc-20361595

https://www.healthline.com/health/brain-aneurysm-repair#preparation

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۸۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان