اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003105157313559

رونمایی از سایت فروشگاه آراد با هدف عرضه تجهیزات فروشگاهی

کد: 140003105157313559

https://bit.ly/3i84t3i

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف عرضه تجهیزات فروشگاهی و انعکاس اخبار صنعت خرده فروشی، از سایت فروشگاه آراد به آدرس aradsoftware.com در تاریخ اول خرداد 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشگاه آراد با هدف عرضه تجهیزات فروشگاهی
سایت فروشگاهی آراد: عرضه محصولات فروشگاهی https://aradsoftware.com/

به گزارش فروشگاه آراد، سایت aradsoftware.com که یک سایت عرضه تجهیزات اصناف و فروشگاه ها است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد عرضه تجهیزات فروشگاهی و انعکاس اخبار صنعت خرده فروشی را تسهیل کند.

علی قنادیان، مدیر فروشگاه آراد در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «اطلاع رسانی صحیح و مشاوره در مورد خرید تجهیزات امنیتی و اتوماسیون فروش صنعت فروشگاهی و خرده فروشی همیشه از دغدغه های مجموعه آراد تجهیز بوده است .

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایت فروشگاهی آراد می کوشد تا با عرضه بهترین برندهای تجهیزات فروشگاهی و امنیتی بازار کشور ، علاوه بر رفع نیاز مدیران و صاحبان اصناف کشور ، مشاوری امین و دلسوز در جهت انتخاب مناسب ترین گزینه ها برای مصرف کنندگان عزیز باشد .»

گفتنی است فروشگاه آراد، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهعرضه محصولات جدیدیکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه آراد به آدرس aradsoftware.com مراجعه کنند.

سایت فروشگاهی آراد می کوشد تا با عرضه
بهترین برندهای تجهیزات فروشگاهی و امنیتی بازار کشور ،
مشاوری امین و دلسوز در جهت انتخاب
مناسب ترین گزینه ها برای
مصرف کنندگان عزیز باشد .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار فروشگاهی آراد

شرکت آراد تجهیز نیکان با تجربه و دانش فنی بالا، کادری مجرب و شبکه فروش گسترده آماده خدمات رسانی و ارائه مشاوره فنی در زمینه سیستم های تجهیزات فروشگاهی(سیستم مکانیزاسیون فروش و ترازوی فروشگاهی دیجیتال) و سیستم های حفاظتی و امنیتی (گیت ضد سرقت فروشگاهی و دوربین مداربسته) در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. شرکت آراد تجهیز نیکان مجموعه ای از چند شرکت فنی و مهندسی می باشد که از سال 1379 فعالیت خود را آغاز نموده و با توجه به ماموریت سازمانی، اهداف بلند مدتی را تدوین و دنبال می نماید. فعالیت این شرکت در زمینه سیستم های حفاظتی به شش گروه اصلی: دوربین های مداربسته(CCTV)، گیت های فروشگاهی(EAS)، سیستم های مکانیزاسیون فروش، مدیریت هوشمند و یکپارچه(RFID)، سیستم های اطفای حریق و دزدگیراماکن می باشد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه همواره در تلاش بوده تا با انتخاب بهترین برند های تجاری از سرتاسر دنیا و همچنین پرسنل توانمند و مجرب مناسب ترین راهکار مطابق با نیاز مشتریان محترم، که ارزشمند ترین سرمایه شرکت هستند، را فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید