اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003155164413559

چگونه دزد فروشگاه را زیر نظر داشته باشیم !

کد: 140003155164413559

https://bit.ly/3x2a1k2

، تهران , (اخبار رسمی): دزد فروشگاه شاید تنها کسی باشد که دوست ندارید او را در محیط فروشگاهتان ملاقات کنید .اما برای اینکه با این مهمان ناخوانده و نامحترم روبرو شوید و بتوانید تا حد امکان جلوی عمل مخرب او را بگیرید ، باید نکاتی را از قبل در نظر داشته باشید .بیاموزیم که چگونه دزد فروشگاه را زیر نظر داشته باشیم !

چگونه دزد فروشگاه را زیر نظر داشته باشیم !
چگونه دزد فروشگاه را زیر نظر داشته باشیم !

مراحل گام به گام زیر نظر داشتن دزد فروشگاه!


تاکتیک های خاصی که دزدان مغازه ها دارند را بشناسید.
سرقت از فروشگاه در طول سالهای اخیر به دلیل ورود دوربین مداربسته و گیت های فروشگاهی در فروشگاه ها دشوار و دشوارتر شده است ، بنابراین روشهای جدیدی از سوی دزدان طراحی شده است که در سناریوهای مختلف متفاوت خواهد بود ، در اینجا برخی از رایج ترین موارد ذکر شده است.
برداشتن و فرار کردن: این استراتژی بیشتر در جایی اتفاق می افتد که مغازه داران تنها باشند و دقیقاً روشی مانند بزن در رو می باشد ! این روش به این صورت است :


• دزد وارد فروشگاه می شود.
• یک جنس را می دزدد.
• فرار می کند.
• به همین سادگی ، اما این استراتژی با مشاهده چند ایراد آشکار به راحتی قابل پیشگیری است:


به لباس آنها توجه کنید.
کلاه ، عینک آفتابی و غیره یا هر گونه تلاش برای پوشاندن صورت راهی است که به راحتی قابل کشف برای تشخیص یک سارق است.
مراقب طولانی بودن مدت انتظار افراد در فروشگاه خود باشید.
بیشتر افراد سارق تمایل دارند که در اطراف هدف خود بمانند ، به این فکر می کنند که چگونه آن را بیرون بیاورند یا فقط صبر کنند تا راه خروج آنها باز شود. اگر خروجی وجود نداشته باشد ، هیچ سرقتی صورت نخواهد گرفت.


به میزان استرس و استیصال سارقان توجه کنید
از آنجا که امروزه به ندرت از روش برداشتن و فرار استفاده می شود ، این روش بیشتر در میان مجرمان تازه کار یا اوباش کوچک دیده می شود. اگر جلوی خروج آنها گرفته شود به ندرت حالت تهاجمی می گیرند و حتی ممکن است عذرخواهی کنند ، بنابراین هیچ کالایی در نهایت به سرقت نمی رود.


مراقب سرقت گروهی باشید
احتمالاً ترسناکترین نوع سرقت ، سرقت گروهی متشکل از چند نفر است که وارد فروشگاه می شوند و احتمالاً از هم جدا می شوند ، اما در نهایت همه به سراغ هدف خود می آیند. با تمرین می توان با کمک دیگران و آگاهی به راحتی از سرقت گروهی جلوگیری کرد.


تعداد افراد مهم است
اگر گروهی از سارقان دستگیر شوند ، ممکن است خشونت کنند و شروع به ایجاد دردسر کنند ، این جایی است که شما باید ادعا کنید که کمک در راه است و امیدوارم که آنها تعداد بیشتری باشند. اگر سارقان دست به خشونت بزنند ، به راحتی می توان مقامات انتظامی را فراخوانی کرد.


پیشنهاد کمک کنید
ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما به شما کمک می کند. ممکن است گروهی از سارقان قبل از اینکه کارمندتان با ایشان درگیر شود ،کاری نکرده باشند ولی با صحبت شما می توانید زمان بخرید زیرا اکنون با آنها مکالمه کرده اید و چهره آنها را دیده اید. اگر آنها شما را نادیده گرفتند و سعی در فرار از شما داشتند ، حالا می توانید با تماس با پلیس از ایشان کمک بخواهید .


مراقب تکنیک سرقت و حواس پرتی باشید
این امر عمدتا در سرقت دونفره مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که یک نفر توجه کارمند فروشنده را به چیز دیگری جلب می کند ، سارق دیگر می تواند با خیالی آسوده ماموریت خود را انجام دهد.


مراقب تکنیک حواس پرت کردن با گفتگو باشید
در مواقعی که می خواهید از حواس پرتی فاصله بگیرید ، آنها سعی می کنند دوباره توجه شما را جلب کنند ، یا مسیر شما را مسدود می کنند یا با طرح یک سوال غیرمعمول می خواهند توجه شما را جلب کنند . این متداول ترین روش ممکن برای سناریوی سرقت و حواس پرتی است.


در حوالی ساعت بسته شدن فروشگاه بیشتر مراقب باشید
بیشتر سرقت ها شب اتفاق می افتد ، جایی که شاهدان کمتری وجود داشته باشد ، اختیار کمتری برای رسیدگی به سرقت دارید چون فروشگاه شما در حال بسته شدن است . به طور معمول قبل از ساعت بسته شدن ، درب ورودی (اگر توسط پارتیشن ها محافظت نشود) به طور خودکار بسته می شود. که به نوبه خود سارقان احتمالی را به دام می اندازد و وقت بیشتری برای رسیدن پلیس به شما می دهد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار فروشگاهی آراد

شرکت آراد تجهیز نیکان با تجربه و دانش فنی بالا، کادری مجرب و شبکه فروش گسترده آماده خدمات رسانی و ارائه مشاوره فنی در زمینه سیستم های تجهیزات فروشگاهی(سیستم مکانیزاسیون فروش و ترازوی فروشگاهی دیجیتال) و سیستم های حفاظتی و امنیتی (گیت ضد سرقت فروشگاهی و دوربین مداربسته) در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. شرکت آراد تجهیز نیکان مجموعه ای از چند شرکت فنی و مهندسی می باشد که از سال 1379 فعالیت خود را آغاز نموده و با توجه به ماموریت سازمانی، اهداف بلند مدتی را تدوین و دنبال می نماید. فعالیت این شرکت در زمینه سیستم های حفاظتی به شش گروه اصلی: دوربین های مداربسته(CCTV)، گیت های فروشگاهی(EAS)، سیستم های مکانیزاسیون فروش، مدیریت هوشمند و یکپارچه(RFID)، سیستم های اطفای حریق و دزدگیراماکن می باشد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه همواره در تلاش بوده تا با انتخاب بهترین برند های تجاری از سرتاسر دنیا و همچنین پرسنل توانمند و مجرب مناسب ترین راهکار مطابق با نیاز مشتریان محترم، که ارزشمند ترین سرمایه شرکت هستند، را فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه