اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004155314713559

راه اندازی کامل فروشگاه پوشاک (قسمت دوم)

کد: 140004155314713559

https://bit.ly/3dPzhTG

، تهران , (اخبار رسمی): راه اندازی فروشگاه پوشاک مثل هر کسب و کار دیگری علاوه بر علاقه مندی شما نیازمند دانستن اصولی است که در ابتدای راه گام های شما را استوارتر و از صرف هزینه و انرژی می کاهد .در این نوشته اجرای مرحله به مرحله از اصول راه اندازی یک فروشگاه پوشاک را مرور می کنیم و لیست ملزومات خود را با هم چک می کنیم.

راه اندازی کامل فروشگاه پوشاک ( قسمت دوم )
راه اندازی کامل فروشگاه پوشاک (قسمت دوم)

فروشگاه های بزرگ همه مارک های معروف را با قیمت پایین ارائه می دهند ، بنابراین اگر بخواهید آن مدل را دنبال کنید فروشگاه شما برجسته نخواهد شد.

در بخش اول اصول راه اندازی فروشگاه پوشاک به مواردی همچون مکان یابی ، سرمایه گذاری و طرح تجاری پرداختیم . در این بخش به موارد دیگر می پردازیم.

موجودی و هزینه های جاری کار خود را جمع کنید.

این هزینه ها را هزینه های متغیر می نامند ، زیرا می توانند ماه به ماه تغییر کنند. به عنوان مثال ، می توانید موجودی کمتری بخرید یا کارگر کمتری استخدام کنید و فروشگاه شما همچنان باز باشد. آنقدر که تمام موجودی شما برای شما هزینه دارد و هزینه پرداخت به کارمندانتان را هم به آن اضافه کنید. سپس این عدد را با هر هزینه متغیر دیگری که دارید ترکیب کنید.

• برخی دیگر از هزینه های متغیر شامل هزینه های تبلیغات و بازاریابی است ، زیرا از نظر فنی برای باز ماندن مجبور نیستید این کارها را انجام دهید.

• هزینه های ثابت و متغیر خود را برای به دست آوردن قیمت تمام شده خود جمع کنید ، به این معنی که شما باید هر ماه فقط برای تأمین هزینه های خود هزینه کنید.

یک طرح تجاری از راه اندازی فروشگاه پوشاک خود تهیه کنید.

یک طرح تجاری نه تنها برای تمرکز افکار خودتان بسیار مهم است ، بلکه همچنین به این دلیل است که هر سرمایه گذار بالقوه باید قبل از تأمین مالی برنامه شما را ببیند. یک توضیح جامع برای تجارت خود ، از جمله محصولاتی که می فروشید ، برنامه عملیاتی و تمام هزینه هایتان ، در کنار هم قرار دهید. آماده باشید که این طرح را به هرکسی که از او درخواست تأمین مالی و سرمایه گذاری می کنید ارائه دهید.

• با شرح مختصر تجارت خود شروع کنید. چه چیزهایی را خواهید فروخت و مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

• سپس چگونگی ورود به بازار فعلی را بیان کنید. درباره تحقیقاتی که انجام داده اید و اینکه چگونه خود را از رقبا جدا می کنید توضیح دهید.

• در آخر ، کل هزینه های خود را ، چه ثابت و چه متغیر ، مشخص کنید. سپس توجه داشته باشید که برای شروع کار چقدر سرمایه لازم دارید.

در ابتدای راه اندازی فروشگاه پوشاک بهتر است که یک کسب و کار تجاری قانونی تشکیل دهید.

در حالی که تشکیل یک نهاد تجاری الزامی نیست ، ولی انجام این کار مزایای زیادی دارد. تشکیل یک نهاد مالی تجاری ، بخش شخصی و تجاری شما را جدا می کند ، بنابراین پس انداز شخصی شما محافظت می شود. بازرگانان ، تولیدکنندگان و وام دهندگان نیز معمولاً تمایل بیشتری به کار با یک تجارت دارند تا یک فرد.

• متداول ترین کسب وکارها یک شرکت با مسئولیت محدود و یا یک شرکت سهامی خاص هستند. اکثر مشاغل کوچکمسئولیت محدود هستند ، زیرا معمولاً افراد زیادی را درگیر نمی کنند.

• پرونده ای را برای جواز کسبدر محلی که در آن فعالیت می کنید ثبت کنید. اگر نمی خواهید خودتان کارهای اداری را انجام دهید ، می توانید یک وکیل یا شرکت ثبت قانونی دیگر را استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد.

برای راه اندازی فروشگاه پوشاک برای وام تجاری اقدام کنید یا سرمایه گذاران خصوصی را پیدا کنید.

اگر پس انداز کافی برای افتتاح فروشگاه ندارید ، پس از تأمین مالی از سوی یک بانک یا افراد خصوصی اطمینان حاصل کنید. برای یک وام مشاغل کوچک از یک بانک محلی اقدام کنید. اگر بانک بودجه کافی تأمین نکند ، یک سرمایه گذار خصوصی می تواند گزینه بهتری باشد. به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاران خصوصی معمولاً می خواهند بازده بیشتری از سرمایه خود نسبت به بانک داشته باشند. آنها ممکن است بخواهند در ازای وام بخشی از فروشگاه پوشاک شما را در اختیار داشته باشند.

• میزان وام به کل هزینه های شما بستگی دارد. کارشناسان توصیه می کنند هنگام راه اندازی فروشگاه پوشاک به میزان هزینه ۶-۱۲ ماه خود در دست داشته باشید ، زیرا شروع به آوردن پول چندین ماه طول خواهد کشید.

• مقادیر معمول برای افتتاح یک فروشگاه پوشاک و بوتیک کوچک به عوامل زیادی بستگی دارد که به نسبت شرایط متفاوت است.

• داشتن پول در دسترس بیشتر بهتر از کافی نبودن پول است. بیشتر مشاغل کوچک در سال اول خود شکست می خورند زیرا سرمایه کافی ندارند.

موجودی کالا و پرسنل فروشگاه

در ابتدای راه اندازی فروشگاه پوشاک و بوتیک ، برای قیمت کالاها با تامین کنندگان تماس بگیرید. با تأمین اعتبار و برنامه تجاری خود ، فروشگاه خود را شروع کنید. به دنبال تامین کنندگان یا تولیدکنندگان در جایی باشید که فروشگاه شما هم در آن قرار دارد. بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و برای موجودی اولیه انبار خود سفارش دهید.

• خرید اقلام را به صورت عمده در نظر بگیرید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. با این حال ، بیش از آنچه فکر می کنید می توانید بفروشید سفارش ندهید. اگر بلافاصله تمام پول راه اندازی خود را در کالا فرو ببرید ، ممکن است نتوانید هزینه های دیگر خود را پرداخت کنید.

• سعی کنید به جای فروشندگان عمده مستقیماً با تولید کنندگان تماس بگیرید. با خرید مستقیم از کارخانه ها ممکن است پس انداز کنید.

• نمایشگاه ها نیز مکان های خوبی برای انتخاب کالاهای عمده فروشی ارزان هستند.

بازاریابی تجاری در راه اندازی فروشگاه پوشاک

در راه اندازی فروشگاه پوشاک خود یک مراسم افتتاحیه باشکوه داشته باشید. بعد از تمام سخت کوشی های خود ، با داشتن یک رویداد بزرگ افتتاحیه ،از همه افرادی که می شناسید دعوت کرده و این رویداد را در اطراف شهر تبلیغ کنید. این شانس بزرگ شماست که به همه فروشگاه خود را نشان دهید و حرف خود را بزنید.

• فروشی ویژه در روز افتتاح ارائه دهید تا نمونه ای از آنچه که شما هستید، به همه ارائه دهد.

• از افراد مهم و تاثیرگذار در مراسم افتتاحیه دعوت کنید.

 برای درج تبلیغات فروشگاه پوشاک خود از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی یک روش عالی و ارزان برای تبلیغات ارائه می دهند. ابتدا یک صفحه برای فروشگاه خود در تمام سایت های اصلی رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید. سپس کمپین های تبلیغاتی خود را در این سایت ها شروع کنید تا مردم محلی راجع به شغل شما آگاهی یابند.

• از آنجا که محل کار شما فیزیکی است ، تبلیغات را به گونه ای تنظیم کنید که افرادی را که ۵-۱۰ کیلومتر از شما دورتر هستند ، هدف قرار دهند. تبلیغات برای افرادی که در ۱۰۰ کیلومتری هستند ، بودجه تبلیغات شما را هدر می‌دهد.

• همه سایت های رسانه اجتماعی خود را مرتباً به روز کنید. اگر ۶ ماه است که در فضای مجازی پست نگذاشته اید ، ممکن است مردم فکر کنند که تجارت شما تعطیل شده است. حداقل هفته ای یک پست در هر یک از حساب های خود داشته باشید. همچنین در کلیه حسابها و وب سایت خود اعلانهای مهم مانند فروش ویژه را اعلام کنید.

• به یاد داشته باشید که تبلیغات هنوز هم هزینه دارد. این تبلیغات را در بودجه خود قرار دهید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

 فروش آنلاین برای جلب مخاطبان بیشتر برای فروشگاه پوشاک خودتان

وب سایت هایی مانند دیجی کالا بستر گسترده ای را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند. اگر فقط به فروش حضوری خود بپردازید ، توانایی بالقوه زیادی را برای دستیابی به مشتریان بیشتر از دست می دهید. حساب های فروش را در یک یا چند سایت خرده فروشی آنلاین ایجاد کرده و محصولات خود را لیست کنید. اگر بازدید فیزیکی از فروشگاه شما کند است ، این یک روش عالی برای جذب مشتری بیشتر یا حفظ سود شماست.

• لینک های فروشگاه آنلاین خود را در تمام سایت های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید.

• به یاد داشته باشید که تمام فروشگاه های آنلاین هزینه های مرتبط به خود را دارند. تمام هزینه هایی را که پرداخت می کنید پیدا کنید و کالاهای خود را بر این اساس قیمت گذاری کنید تا ضرر نکنید.

منبع : سایت آراد 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار فروشگاهی آراد

شرکت آراد تجهیز نیکان با تجربه و دانش فنی بالا، کادری مجرب و شبکه فروش گسترده آماده خدمات رسانی و ارائه مشاوره فنی در زمینه سیستم های تجهیزات فروشگاهی(سیستم مکانیزاسیون فروش و ترازوی فروشگاهی دیجیتال) و سیستم های حفاظتی و امنیتی (گیت ضد سرقت فروشگاهی و دوربین مداربسته) در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. شرکت آراد تجهیز نیکان مجموعه ای از چند شرکت فنی و مهندسی می باشد که از سال 1379 فعالیت خود را آغاز نموده و با توجه به ماموریت سازمانی، اهداف بلند مدتی را تدوین و دنبال می نماید. فعالیت این شرکت در زمینه سیستم های حفاظتی به شش گروه اصلی: دوربین های مداربسته(CCTV)، گیت های فروشگاهی(EAS)، سیستم های مکانیزاسیون فروش، مدیریت هوشمند و یکپارچه(RFID)، سیستم های اطفای حریق و دزدگیراماکن می باشد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه همواره در تلاش بوده تا با انتخاب بهترین برند های تجاری از سرتاسر دنیا و همچنین پرسنل توانمند و مجرب مناسب ترین راهکار مطابق با نیاز مشتریان محترم، که ارزشمند ترین سرمایه شرکت هستند، را فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]