اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004115306113559

راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه پوشاک (بخش اول)

کد: 140004115306113559

https://bit.ly/3jF7OHO

، تهران , (اخبار رسمی): راه اندازی فروشگاه پوشاک مثل هر کسب و کار دیگری علاوه بر علاقه مندی شما نیازمند اصولی است که در ابتدای راه گام های شما را استوارتر و از صرف هزینه و انرژی می کاهد. در این نوشته اجرای مرحله به مرحله از اصول راه اندازی یک فروشگاه پوشاک را با هم مرور می کنیم و لیست ملزومات خود را با هم چک می کنیم.

راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه پوشاک ( بخش اول )
راهنمای کامل راه اندازی فروشگاه پوشاک (بخش اول)

اگر علاقه مند به مد و پوشاک هستید و در ضمن می خواهید رئیس خود باشید، در این صورت افتتاح و راه اندازی یک فروشگاه پوشاک می تواند تصمیم مناسبی برای شما باشد

چگونه می توان اقدام به راه اندازی فروشگاه پوشاک کرد؟

اگر علاقه مند به مد و پوشاک هستید و در ضمن می خواهید رئیس خود باشید ، در این صورت افتتاح و راه اندازی یک فروشگاه پوشاک می تواند تصمیم مناسبی برای شما باشد. با این حال ، این یک کار ساده نیست. راه اندازی کسب و کار به فکر و برنامه ریزی زیادی نیاز دارد. با تصمیم گیری درباره مخاطبان هدف خود (بازار هدف) و محل مناسب فروشگاه برنامه را آغاز کنید. سپس مکان مناسب را پیدا کنید. تمام هزینه های پیش بینی شده خود را جمع بندی کرده و در صورت نیاز برای اخذ وام اولیه اقدام کنید. برای افزایش فروش ، تجارت خود را بصورت آنلاین به بازار عرضه کنید. و سرانجام ، یک مراسم بزرگ افتتاحیه برای شروع فروشگاه جدید خود داشته باشید.

تحقیق در مورد بازار هدف فروشگاه پوشاک

ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. مخاطبان شما تقریباً هر چیزی را راجع به فروشگاه شما تعیین می کنند ، از محصولی که حمل می کنید گرفته تا محل ویترین فروشگاه . با طوفان فکری افرادی را که می خواهید برای آنها بازاریابی کنید مشخص کنید. سپس از این تصمیم برای تصمیم گیری های دیگر در مورد فروشگاه خود استفاده کنید.

• در ابتدا بزرگ فکر کنید. آیا می خواهید مردان یا زنان را جذب کنید؟ سپس دقیق تر شوید. به این فکر کنید که می خواهید به کدام سن ، حرفه و سبک بپردازید.
• برای شروع ، به سراغ آنچه از قبل می دانید بروید. اگر در فروشگاهی کار می کردید که کت و شلوار را به کسبه می فروخت ، پس آن بازار را می شناسید. ورود به زمینه ای که تجربه شما در همان مورد است را در نظر بگیرید.
• در نظر بگیرید که در راه اندازی فروشگاه پوشاک باید بیشترین درآمد را بدست آورید. کت و شلوارهای تجاری ممکن است در یک شهر کوچک تقاضای زیادی نداشته باشند. اما ممکن است در تابستان گردشگران زیادی داشته باشید. در این صورت شاید بهتر باشد فروشگاهی راه بیندازید که مخصوص گردشگران باشد.

 مکانهای احتمالی راه اندازی فروشگاه پوشاک خود را بررسی کنید.

موقعیت مکانی یکی از مهمترین تصمیماتی است که در اوایل شروع کار خود می گیرید ، بنابراین یک تحقیق دقیق در مورد بازار انجام دهید. برای جلب اولین مشتری های خود به دنبال مکانی باشید که از پاخور خوبی برخوردار باشد. به دنبال مشاغل دیگری مانند خود باشید. مشاغل کوچک معمولاً برای جلب هرچه بیشتر مشتری بهم پیوسته اند ، بنابراین ممکن است مکانی آماده برای راه اندازی فروشگاه پوشاک شما وجود داشته باشد.

• خود را خیلی نزدیک به فروشگاههای مشابه قرار ندهید. اگر فروشگاه های کوچک پوشاک دیگری در محلی که دنبال آن هستید وجود داشته باشند ، این بازار ممکن است بیش از حد اشباع شده باشد. پس مکان دیگری برای راه اندازی فروشگاه پوشاک خود پیدا کنید.
• به عنوان مثال اگر برای گردشگران بازاریابی می کنید ، فروشگاه خود را در نزدیکی مناطق اصلی جاذبه های توریستی قرار دهید.
• برای پاخور خوب ، فروشگاه را در نزدیکی رستوران ها و کافی شاپ ها باز کنید. مکانهایی که مردم اغلب به آنها مراجعه می کنند می توانند تعداد زیادی از خریداران جانبی را به فروشگاه شما بیاورند.
• بدانید که میزان اجاره در هر منطقه ای که جستجو می کنید چقدر است. این هزینه زیادی خواهد بود ، بنابراین در مرحله برنامه ریزی آن را نادیده نگیرید.

در ابتدای راه اندازی فروشگاه پوشاک خود کالای ویژه فروشگاه خود را پیدا کنید.

فروشگاه های بزرگ همه مارک های معروف را با قیمت پایین ارائه می دهند ، بنابراین اگر بخواهید آن مدل را دنبال کنید فروشگاه شما برجسته نخواهد شد. به این فکر کنید که چه چیزی شما را از رقبای بزرگتر و سایر مشاغل کوچک متمایز می کند. مارک ها یا کالاهایی را که فروشگاه های بزرگ از آن استفاده نمی کنند ، بیاورید یا در زمینه ای که منطقه شما فاقد آن است ، تخصص خاصی را ایجاد کنید.

• یک نگرش خوب عرضه مارک های ساخته شده توسط تولید کنندگان داخلی است. این موضوع ذائقه بسیار متفاوتی را به فروشگاه شما در برابر شخصی که می تواند در یک خرده فروشی بزرگ بدست آورد، می بخشد.
• ممکن است شهر شما فروشگاه های بوتیک بدون مارک زیادی داشته باشد ، اما شاید آنها فاقد فروشگاه البسه بارداری باشند. این می تواند جایی باشد که شما ویترین خود را ایجاد کنید.

 اگر کسب و کار شما موفق نیست ، یک طرح پشتیبان تهیه کنید.

به یاد داشته باشید که شروع و راه اندازی فروشگاه پوشاک مثل هر شغلی دیگری دارای خطر است و بسیاری از مشاغل کوچک شکست می خورند. اجازه ندهید این باعث دلسردی شما شود ، اما در صورت عدم موفقیت در تجارت ، برنامه های پشتیبان را نیز در نظر داشته باشید.

• اگر مجبورید شغل جدیدی پیدا کنید پس انداز اضطراری برای تأمین هزینه های زندگی تا ۶ ماه را داشته باشید.
• به یاد داشته باشید که فروشگاه های پوشاک اگر به رقابت بیفتند ،معمولاً حاشیه سود کمتری نسبت به سایر مشاغل دارند. اگر این صنعت را دوست دارید و می خواهید با مردم کار کنید، وارد این کار شوید . این اشتیاق به شما کمک می کند تا با سودهای کمتر از حد متوسط هم کنار بیایید.

 تأمین مالی و مشارکت در تجارت

 کل هزینه های عملیاتی خود را تعیین کنید.  بدانید که قبل از راه اندازی فروشگاه پوشاک  شما هزینه راه اندازی آن چقدر است.  اگر تصویر مالی کاملی نداشته باشید ، بعید است فروشگاه پوشاک شما موفق شود.  هزینه های عملیاتی ، که بعضاً هزینه های سربار یا ثابت نیز نامیده می شوند ، هزینه هایی هستند که شما فقط برای باز نگه داشتن فروشگاه پوشاک باید به طور منظم بپردازید.  تمام هزینه هایی را که هر ماه ثابت می مانند و باید پرداخت شوند جمع کنید.  مبلغ بدست آمده هزینه عملیاتی شماست.

موارد معمول برای هزینه های عملیاتی اجاره ، آب و برق ، بیمه و تلفن / اینترنت است. اگر قسط وام هم بپردازید ، بازپرداخت آنها نیز هزینه ثابت است.

توصیه معمول این است که اجاره خود را در حدود ۱۰٪ از فروش سالانه خود نگه دارید. هنگامی که هزینه های خود را اضافه می کنید این نکته را در ذهن داشته باشید.  اگر اجاره بیست میلیون تومان در ماه باشد، این مبلغ سالانه صد و بیست وچهار میلیون تومان است. این بدان معناست که برای تحقق اهداف، شما به حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان فروش نیاز دارید.  اگر نمی توانید فروش آنقدر بالا را پیش بینی کنید ، به دنبال اجاره ارزان تر باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار فروشگاهی آراد

شرکت آراد تجهیز نیکان با تجربه و دانش فنی بالا، کادری مجرب و شبکه فروش گسترده آماده خدمات رسانی و ارائه مشاوره فنی در زمینه سیستم های تجهیزات فروشگاهی(سیستم مکانیزاسیون فروش و ترازوی فروشگاهی دیجیتال) و سیستم های حفاظتی و امنیتی (گیت ضد سرقت فروشگاهی و دوربین مداربسته) در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. شرکت آراد تجهیز نیکان مجموعه ای از چند شرکت فنی و مهندسی می باشد که از سال 1379 فعالیت خود را آغاز نموده و با توجه به ماموریت سازمانی، اهداف بلند مدتی را تدوین و دنبال می نماید. فعالیت این شرکت در زمینه سیستم های حفاظتی به شش گروه اصلی: دوربین های مداربسته(CCTV)، گیت های فروشگاهی(EAS)، سیستم های مکانیزاسیون فروش، مدیریت هوشمند و یکپارچه(RFID)، سیستم های اطفای حریق و دزدگیراماکن می باشد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه همواره در تلاش بوده تا با انتخاب بهترین برند های تجاری از سرتاسر دنیا و همچنین پرسنل توانمند و مجرب مناسب ترین راهکار مطابق با نیاز مشتریان محترم، که ارزشمند ترین سرمایه شرکت هستند، را فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]