اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003105158415561

همه چیز در مورد آموزش قایقرانی

صفر تا صد درباره آموزش قایقرانی

کد: 140003105158415561

https://bit.ly/3uDyMSi

، تهران , (اخبار رسمی): این ورزش آبی هیجان انگیز هفتاد سال سابقه در کشور ما دارد. به عبارتی دقیق تر وقتی انگلیسی ها در جنوب ایران مستقر شدند اولین باشگاه قایق رانی در مسجد سلیمان برای علاقه مندان تاسیس شد. به مرور زمان وقتی افراد بیشتری از این ورزش هیجانی مطلع شدند.

صفر تا صد درباره آموزش قایقرانی
صفر تا صد درباره آموزش قایقرانی

در حین یادگیری مهارت ها و نکته های لازمه این رشته ورزشی بد نیست نگاهی به تاریخچه آن در کشور ایران بیندازیم. این ورزش آبی هیجان انگیز هفتاد سال سابقه در کشور ما دارد. به عبارتی دقیق تر وقتی انگلیسی ها در جنوب ایران مستقر شدند اولین باشگاه قایق رانی در مسجد سلیمان برای علاقه مندان تاسیس شد. به مرور زمان وقتی افراد بیشتری از این ورزش هیجانی مطلع شدند در دهه ۴۰ چند قایق از نوع کایاک یک نفره و دو نفره از انگلستان به ایران وارد شد.

قایق هایی که در دهه ۴۰ از انگلستان به ایران وارد شد در دریاچه سد امیرکبیر که بر روی رودخانه کرج بود به آب انداخته شد تا علاقه مندان به راحتی بتوانند اوقات خوشی را در آن جا تجربه کنند. به همین دلیل پس انداختن قایق های انگلیسی بر روی آب سازمان تربیت بدنی و تفریحات سالم ایران به وجود آمد. به مرور زمان در سال ۱۳۴۲ نیز اولین فعالیت رسمی فدراسیون قایق رانی ایران شروع شد و این رشته ورزشی بیشتر از قبل در بین مردم محبوبیت پیدا کرد.

انواع رشته های قایقرانی چیست؟

آیا دوست دارید بدانید انواع رشته های قایق رانی چه می باشد؟ ابتدا باید بگوییم که به جای درستی آمده اید زیرا ما علاوه بر آشنا کردن شما با انواع رشته های قایق رانی می خواهیم آموزش آن ها را هم به صورت خلاصه به شما بدهیم. قبل از آشنایی با انواع رشته های قایق رانی باید بدانید که تمامی قایق هایی که به وسیله پارو و نیروی عضلانی فرد حرکت می کنند به جهت نوع حرکت و پارویی که در آن استفاده می کنند به دو بخش تقسیم می شود که هریک از آن ها تحت پوشش دو ارگان جداگانه فعالیت می کنند. اولین ارگانی که می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم کانوئینگ می باشد که تحت نظر فدراسیون جهانی قایقرانی I.C.F است. به همین دلیل در ادامه لیست فدراسیون هایی که شامل این ارگان هست را برایتان مطرح کرده ایم :
• کمیته آب های آرام
• کمیته اسلالوم و آب های خروشان
• کمیته ماراتن
• کمیته کانوپولو
• کمیته بادبانی
• کمیته تورینگ


آموزش قایقرانی بانوان
آیا به دنبال آموزش قایقرانی بانوان هستید؟ آیا دوست دارید آموزش قایقرانی در تهران را به بهترین روش بگذرانید؟ قایق رانی که یکی از رشته های ورزشی قدیمی می باشد یکی از هیجان انگیز ترین و آرامش بخش ترین ورزش ها در جهان پر مشغله امروزی می باشد که می توانید هر روز وقتی آب آرام است آن را انجام دهید و غرق لذت شوید. شمایی که به دنبال آموزش قایقرانی بانوان هستید باید بدانید که این رشته ورزشی یک رشته قدرتی و بسیار سخت است.
اما قدرتی بودن و سخت بودن این رشته ورزشی نباید دلیل بر این باشد که به سراغ آموزش قایقرانی بانوان نروید. این ورزش که یکی از طبیعی ترین و مفرح ترین رشته های ورزشی است در باشگاه هایی زیادی به تمام گروه های سنی آموزش داده می شود شنیدید چی گفتیم؟ به تمام گروه های سنی. یعنی شما در هر سن و سالی که باشید حتی با کودکانتان می توانید به سراغ یادگیری این رشته ورزشی جذاب و مفرح بروید تنها باید کمی اعتماد به نفس و پشتکار داشته باشید تا بتوانید موفق شوید.

آموزش قایقرانی کایاک و انواع آن

آیا به دنبال آموزش قایقرانی کایاک هستید؟ آیا می خواهید آموزش قایقرانی در تهران خود را زیر نظر بهترین مربیان ببینید؟ ابتدا قبل از آموزش قایقرانی کایاک باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید گفته های مربیان تان را به درستی متوجه شوید. کایاک به قایق هایی گفته می شود که برای حرکت کردن از یک پاروی دو کفه ای کمک می گیرند که هر دو این کفه ها نسبت به هم زاویه دارند.
در ابتدای آموزش قایقرانی کایاک به شما نحوه نشستن گفته می شود. به همین منظور شما در حالت نشسته بر روی صندلی های این قایق باید پاهایتان کاملا کشیده باشد. همچنین صندلی این قایق به طور ثابت می باشد و از سکان که در انتهای قایق قرار گرفته برای کنترل قایق استفاده می شود. همچنین بهتر است بدانید که طول پا روی این نوع قایق متناسب با قد پاروزن می باشد پس نگران رسیدن پاهایتان به پارو نباشید.
انواع قایق های کایاک برای آگاهی بیشتر شما عبارت هستند از : کایاک یک نفره، کایاک دو نفره، کایاک چهار نفره

آموزش قایقرانی تورینگ

قایق رانی تورینگ یک رشته غیر مسابقه ای اما جذاب و مفرح می باشد که می توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود به سراغ آن بروید. در ابتدای آموزش قایقرانی تورینگ خواهید فهمید که این نوع قایق رانی برای شما شرایطی را فراهم می کند که علاوه بر تفریح کردن آرامش خاطر هم داشته باشید. برای آموزش قایقرانی تورینگ نیز همانند سایر نوع های قایق رانی می توانید به باشگاه های مخصوص آن مراجعه کنید تا خبره ترین مربیان شما را با این رشته ورزشی آشنا کنند.


آموزش قایقرانی کانو و انواع آن

می خواهید به سراغ آموزش قایقرانی کانو بروید؟ آیا به دنبال بهترین مربی برای آموزش قایقرانی کانو هستید؟ ابتدا باید بدانید که این نوع قایق رانی برای مسابقات سرعتی می باشد و به وسیله یک پارو یک کفه ای حرکت می کند. طول این نوع از پاروی قایق رانی از پاروی کایاک کوتاه تر است ولی کفه اش از پاروی کایاک کمی بزرگ تر می باشد.
برای آموزش این قایق همچنین باید بدانید طرز قرار گرفتنش شبیه زانو زدن می باشد و بدون هیچ صندلی و سکانی است. مردانی که از این نوع قایق برای مسابقه استفاده می کنند باید مسافت ۵۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر و خانم ها باید مسافت ۵۰۰ متر را طی کنند تا بتوان گفت کدام یک برنده مسابقه است.
انواع کانو قایق رانی برای اطلاعات بیشتر شما عبارت است از : کانو کانادایی یک نفره، کانو دو نفره و کانو چهار نفره

ادامه مطلب آموزش قایقرانی را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تازه‌های ورزش