اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003135162212346

بهترین فیلم جنگی دنیا

کد: 140003135162212346

https://bit.ly/3g4BGdh

، تهران , (اخبار رسمی): ژانر های فیلم جنگی در میان طرفدارن فیلم و سریال از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.در این نوشتار ما سعی داریم بهترین و ماندگار ترین فیلم های جنگی را که روایت کننده حس و حال تاریخی بازه ای از زمان زندگانی افراد بوده، را برایتان توصیف کنیم. 

 فیلم های برتر جنگی می توانند سرگذشت یک فرمانده فداکار و ایثارگر در میدان نبرد باشد و یا شکست دشمنی قدرتمند پس از روز ها تلاش در سنگر مقاومت فلسفه فیلم های جنگی گاه به تصویر کشیدن، پیروزی و شکست، ظهور قدرتی عصیانگر، مقاومت ملتی بی گناه، ویرانی های برجای مانده از نزاع های گوناگون و یا سرنوشت تلخ یک سرزمین در مقابل تحمل فشارهای مختلف در درگیری، خواهد بود. جنگ های فراوانی در طول تاریخ میان ملت ها صورت گرفته است که شمارش آن ها از آمار خارج خواهد بود.

اما همیشه فیلم های برتر جنگی ریشه تاریخی نداشته اند و گاهی اوقات از سناریوهای جذاب نتیجه گیری شده و از ذهن خلاق نویسنده سرچشمه می گیرد و مخاطبان را به خود جذب می کند.

خصوصیات فیلم جنگی، بهترین فیلم جنگی

فیلم های جنگی در زمینه های مختلف، طی سالیان متمادی رشد صنعت سینما، ساخته شده است. جنگ های داخلی، نبرد های تاریخی برای کشور گشایی در تمدن های قدیمی، مبارزات قبیله ای، جنگ های نامنظم دروان تحول و انقلاب در یک کشور، دفاع از مرزهای سرزمین مادری در مقابل تجاوز دشمن و همه و همه می توانند از سوژه های قابل توجه ساخت فیلم های جنگی باشند. محیا ساختن پس زمینه ای حرفه ای و باور پذیر در زمان فیلم برداری، بازیگرانی که به شکلی حرفه ای دوران جنگ و مشقات زنده ماندن بین آن همه سلاح هایی که به سمتشان نشانه گیری شده از خصوصیت های فیلمی تماشایی در سبک جنگی هستند. بهترین فیلم جنگی می تواند به واسطه ی ویژگی های مختلفی انتخاب شود. اکثر اوقات سلیقه مخاطب در مسیر دنبال کردن وقایع جنگ های تاریخی باعث بیش از پیش دیده شدن بهترین فیلم های جنگی تاریخی می شود.

قرارگیری در بطن تاریخ، بهترین فیلم های جنگی تاریخی

از جمله معروف ترین فیلم های برتر جنگی که در نوع خود امتیاز بالایی را به عنوان بهترین فیلم جنگی در سال انتشار فیلم در بین دیگر آثار کسب کردن می توان موارید زیر را نام برد: 

1. بچه های هیروشیما 1952

2. کشتی 1982

3. بودن یا نبودن 1942

4. فرار بزرگ 1963

5. اسپارتاکوس 1960

6. پل رودخانه کوای 1953

7. مافوق 1957

8. عشق و مرگ 1957

9. نجات سرباز رایان 1998

10. بن هور 1959

11. پاتن 1970

12. ملکه آفریقایی 1952

13. بهترین سال های زندگی ما 1946

14. رشته ها 1984

15. جوخه 1987

16. فهرست شیندلر 1993

17. اینک آخر الزمان 1979

18. نبرد الجزیره 1996

19. آشوب 1985

20. بر باد رفته 1939

21. سرباز کوچک 1963

22. ارتش سایه ها 1969

23. کازابلانکا 1943

24. یوزپلنگ 1963

25. لارنس عربستان 1962

جدیدترین فیلم های جنگی و اکشن ساخته شده، بهترین فیلم های جنگی 2020

اگر بدنبال محصولات سینمایی اکشن و جنگی ساخته شده در سال جاری هستید، بهتر است به لیست زیر مراجعه کنید: 

1. استخراج : فیلمی پر از صحنه های درگیری پر تنش در کشور بنگلادش

2. نیرو های دا 5 : اثری از مجموعه نتفلیکس که داستان از 5 سرباز در جنگ ویتنام را به تصویر می کشد.

3. Greyhound : این فیلم با بازی تام هنکس صحنه هایی از نبرد دریایی جنگ جهانی دوم را در میان آب های آتلانتیک به نمایش می گذارد

4. مولان : محصولی از کشور چین که مملو از صحنه های مبارزات با استفاده از هنر های رزمی کهن است.

5. کینگزمن : فیلمی با داستان جاسوسی در کشاکش اتفاقات جنگ

6. بهترین سلاح، ماوریک : اثری در باره ی یک خلبان نیرو هوایی با بازی تام کروز

7. اخبار دنیا : محصولی به سبک وسترن های قدیمی 

برترین سازندگان فیلم جنگی جهانی، فیلم جنگی امریکایی

فیلم جنگی امریکایی در زمینه فیلم جنگ جهانی در بین بیشتر کشور¬های سازنده فیلم مربوط به این دوره از تاریخ، از محبوبیت بیشتری در بین سینما دوستان سرتاسر دنیا دارد. نمیشود فیلم جنگ جهانی نجات سرباز رایان را دید و تا روزها به تصمیمات سرنوشت ساز تام هنکس در نقش فرمانده گروهان در مورد عاقبت سربازانش برای رسیدن به هدفی که به آنها محول شده، فکر نکرد. اگر بدنبال جنگ های چریکی و پارتیزانی در حاشیه اثرات فیلم جنگی جهانی هستید، اثر معروف تارانتینو، پست فطرت های لعنتی به شما پیشنهاد میشود. البته در اثرات معروف فیلم جنگی جهانی، سازندگان آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ژاپنی و روسی، به دلیل اثراتی که بیش از کشورهای دیگر در طول جنگ بر کشورشان مستولی شده، میتوان تصویرهای دقیقی از سرگذشت تلخ انسان ها در این فاجعه قرن 20ام را مشاهده کرد. 

ژانر های جذاب فیلم های جنگی، فیلم جنگی اکشن

محصولات فیلم جنگی امریکایی، اکثرا به علت وجود سناریو های متعدد در جنگ جهانی دوم، جنگ ویتنام، نبرد عراق و افغانستان، به این سمت و سو ها گرایش دارند. بهترین فیلم جنگی در این موارد گاه رشادت های افسران آمریکایی در مقابل حملات سهمگین آلمان های نازی در جنگ جهانی دوم، در بعضی مواقع کشته شدن بی رحمانه سربازان در جنگ ویتنام، و ... را به تصویر می کشد. کشور های اروپایی به دلیل درگیری بیشتر در جنگ جهانی اول، بهترین فیلم های جنگی تاریخی را در مورد این دوره می سازند. حوادث تاریخی یک جنگ از نگاه هر فیلم ساز با توجه به خسارات روحی و جسمی وارده به ملتی که درباره شان سخن می گوید ممکن است به نوع خاصی بازگو شود و این یکی از عوامل مهمو موثر در موفقیت فیلم به عنوان بهترین فیلم جنگی چه در گیشه و چه از نگاه منتقدین خواهد بود.

فیلم های کماندویی، علاقه مندی طیف خاصی از طرفداران فیلم جنگی

فیلم های کماندویی صحنه هایی از کشتار بیرحمانه و خوشنت آمیز یک فرد آموزش دیده با جسارت را در طول جنگ به تصویر میکشند. گاه این فرد تک تیراندازی در بالای یک تپه در مقابل فوج عظیمی از دشمنان یک پایگاه بوده، ویا سرباز کهنه کاری که مخفیانه برای کسب اطلاعات تا دل تشکیلات دشمنان به پیش می رود. اگر به دنبال چنین فیلم هایی هستید بهترین فیلم جنگی کماندویی را در لیست زیر جستجو کنید: 

1. دشمن پشت دروازه 2001

2. تریاژ 2009

3. استاپ-لاس 2008

4. تائه گوک گی: برادری در جنگ 2004

5. شجاعت در زیر آتش 1996

6. تلفات جنگی 1989

7. سپیده دم رهایی 2006

8. لبنان 2009

مشاهده سکانس هایی از افرادی که برای رسیدن به اهداف خود از جانشان دریغ نمیکنند بر جذابیت و هیجان این فیلم های جنگی اکشن می افزاید.

تاثیر امکانات در جذابیت فیلم تاریخی جنگی جدید، سخت شدن انتخاب بهترین فیلم جنگی 

امروزه با پیشرفت بی نظیر ادوات تولید و تدوین فیلم، صحنه های جنگ بسیار باورپذیر تر شده است. صدای بمب و سلاح های مختلف در جنگ به صورتی بازسازی می شود که با اندک تمرکز فرد بیننده خود را میانه میدان تصور می کند. زخم ها و جراحاتی که سربازان با برخورد یک خمپره کنارشان برمی دارند، بسیار طبیعی بوده و حس درد را گوشه گوشه صحنه های نبرد یک فیلم جنگی اکشن پخش می کند. شخصیت محوری و تمرکز بر روی آنچه بر احوالات یک فرد در ماموریتی خاص می گذرد، تا اینکه وظیفه ای که به وی محول شده را به درستی انجام دهد، از موضوعات جذاب سینمای جنگی امروز است. انتخاب بهترین فیلم جنگی، اخیرا با وجود خیل عظیمی از نکات ریز و سرنوشت¬ساز در مقابل بینندگان اثر باعث شده، فیلم سازان از تکنیک های تصویر برداری و طراحی صحنه ی فوق العاده حرفه ای بهره ببرند. 

در نهایت

کلیات این نوشته سعی بر این داشت که بهترین آثار سینمایی تحت عنوان، بهترین فیلم جنگی از نظر طرح موضوع و برهه مورد نظر مخاطب را برایتان برشماریم و در موارد مختلف با توجه به سال ساخت و موضوعات مد نظر تفکیک کنیم. اگر علاقمند داستانی جذاب و پرهیجان جنگی هستید تماشای فیلم های اکشن جنگی ساخت کشور های مختلف شما را در دست یابی به اطلاعاتی که در مراحل متفاوت جنگی، عملیات های گوناگون تدافعی و تهاجمی، امداد های دقایق آخری و صحنه های پرهیاهو و پر تنش، یاری می دهد. گاه تماشای یک فیلم می تواند به منزله ی خواندن چندین کتاب در زمینه های مختص به گذران زندگی قشر اکثریت یک ملت یا سرزمین جنگ زده باشد. با تکنولوژی های بروز سعی به حداکثر کردن باور پذیری مخاطب از صحنه های جنگ می شود. انتخاب بهترین فیلم جنگی گاه با توجه به این جزییات دشوار خواهد بود.

برای تماشای آنلاین فیلم جنگی به از فیلیمو، نماوا و ... می توانید کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا و ... را از تخفیف هات کاملا رایگان و معتبر دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف هات

در تخفیف هات کارشناسان ما ضمن بررسی فعال بودن کد های تخفیف و آگاهی از صحت کد تخفیف، آن ها را دسته بندی کرده و به صورت مرتب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. همچنین همکاران ما در تخفیف هات به صورت روزانه و دائم در حال جمع آوری و تهیه کدهای تخفیف به روز و جدید برای خدمت رسانی به شما مشتریان می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر