اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004015191314460

این بار استوک فوتیج در جوبیس اضافه شد

دانلود استوک فوتیج | دسته بندی جدید جوبیس برای ویدیو ادیتور ها

کد: 140004015191314460

https://bit.ly/3j1CWRK

، تهران , (اخبار رسمی): اگر در حال تولید فیلم ، فیلم سازی یا سایر زمینه های مرتبط هستید ، احتمالاً قبلاً در مورد آن چیزهایی شنیده اید. و حقیقت این است که ، حتی اگر قبلاً چیزی در مورد استوک فوتیج نشنیده باشید ، هر روز صدها بار آن را دیده اید ، زیرا بیشتر تولیدات سمعی و بصری در تلویزیون ، فیلم و اینترنت از آن استفاده می کنند

دانلود استوک فوتیج | دسته بندی جدید جوبیس برای ویدیو ادیتور ها
دانلود استوک فوتیج در جوبیس

استوک فوتیج

استوک فوتیج چیست؟

فیلم های فوتیج ، یا stock video یا b-roll نیز نامیده می شود ، قطعه ای از محتوای ویدئو ، یک کلیپ یا عکس است (معمولاً کمتر از 1 دقیقه است ، اما موارد استثنایی نیز وجود دارد) که در تولید ویدیوی بزرگتر قرار داده شده است و به طور خاص برای تولید تولید شده است.

این کلیپ ها می توانند حاصل از پروژه های دیگر یا عکس های بایگانی باشند. اما به تازگی ، تعداد بیشتری از مردم در حال ساختن عکسهایی هستند که تنها هدفشان فروش حق تولید کنندگان دیگر برای استفاده از آنها در تولیدات بزرگتر است.

این فیلمبرداران کلیپ ها را با دید کلی تری می گیرند ، عکس هایی که می توانند در طیف گسترده ای از مفاهیم و سبک ها جای بگیرند ، و سپس مجوزهایی را برای استفاده از کلیپ ها در پروژه های بزرگتر ارائه می دهند. و این فیلم های فوتیج است.

موارد استفاده استوک فوتیج چیست؟

بعضی از فیلمسازان به این عکسها “b-roll” میگویند ، با اشاره به تمام عکسها و عکسهای ثانویه ، اما هنوز هم برای روند داستان گویی پروژه ضروری است.

به عنوان مثال ، داستان شما ممکن است در اتاق نشیمن یک خانه متمرکز شود ، اما اگر تمام مراحل را در ونیز قرار دهید ، برای ویرایش نهایی ، به یک کلیپ از یک مکان نمادین ونیز در ویرایش نهایی احتیاج دارید ، تا متن کل داستان را متناسب کنید. به جای سفارش دادن به یک خدمه برای فیلمبرداری این صحنه b-roll که بسیار گران است ، می توانید یک کلیپ فیلم از صحنه های بیرونی ونیز بخرید و آن را در ویرایش خود بگنجانید. ساده تر ، ارزان تر و سریعتر.

و این روش سازندگان فیلم و فیلم از استوک فوتیج استفاده می کنند. در طول روز ، هر روز بارها آن را می بینید. در فیلم ها ، تلویزیون ، مستندها ، تبلیغات و موارد دیگر. مناظر آسمان شهری که مقدم بر صحنه بعدی فیلمی است که تماشا کرده اید؟ استوک فوتیج. عکس پرسپکتیو ساختمانی که بخش بعدی نمایش تلویزیونی مورد علاقه شما را معرفی می کند؟ استوک فوتیج. زاویه دید Sabana آفریقایی را در آخرین مستند گرفته است؟ بله ، استوک فوتیج نیز

حالا شما باید فکر کنید که نمی توانستید بگویید که صحنه فیلم دیشب استوک ویدیو بود. و این چیز خوبی است. هدف کلیپ های استوک فوتیج ، اجرای با جریان بصری تولید نهایی است. هدف آنها قرار گرفتن در خلاقیت های بزرگتر به روشی یکپارچه است.

به همین ترتیب ، استوک فوتیج راهی عالی برای صرفه جویی در وقت ، پول و منابع در گرفتن عکس های ثانویه یا “پر کردن” برای تولید بیشتر است.

خرید فیلم Stock

شما می توانید کلیپ های فیلم برداری فوتیج را به راحتی در یک آژانس استوک فوتیج خریداری کنید. برخی از آژانس های فوتیج و ریز فوتیج علاوه بر عکس و سایر رسانه ها ، استوک فوتیج را نیز در پیشنهاد خود دارند. و برخی از آژانس ها در فیلمبرداری تخصص دارند.

در هر یک از آنها می توانید مجوز استفاده از یک کلیپ ویدیویی فوتیج را جستجو ، پیدا کرده و خریداری کنید. شما خود کلیپ را خریداری نمی کنید ، بلکه حق استفاده از آن را در پروژه خود دارید. انواع مختلف مجوز وجود دارد که حقوق مختلفی را برای استفاده اعطا می کنند. اکثر آژانس های فیلمبرداری استوک ارزان با مجوز Royalty Free و Rights Managed برای فیلم کار می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای دولوپر

محصولات envato بدون واسطه خریداری کنید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی