اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006315445914460

نرم افزار ویراست راهی نو برای تصحیح گرامر های شما

کد: 140006315445914460

https://bit.ly/39yV5Ak

، تهران , (اخبار رسمی): ویراستار متن برای شما عزیزان ساعت ها صرفه جویی در زمان را به همراه دارد و به شما کمک میکند تا ویراستار را کاملا شخصی سازی کنید.

نرم افزار ویراست راهی نو برای تصحیح گرامر های شما
نرم افزار ویراست راهی نو برای تصحیح گرامر های شما

معرفی ویراستار آنلاین 

حتی بهترین متن‌ها هم در صورتی مشکلات دستور زبان و نیم فاصله داشته باشند، توسط بسیاری از داوران علمی، ناشران و حتی خوانندگان مردود می‌شوند. دانشجویان خیلی با این مسئله در تالیف سمینار‌ها و پایان نامه‌هایشان دست به‌گریبان هستند و داوران در جلسات پایان نامه بیشتر از هر چیز (مخصوصا بیشتر از ایرادات علمی و پژوهشی) به ایرادات ویرایشی متن و نیم فاصله‌ها تمرکز می‌کنند.

با بهترین سامانه آنلاین ویرایش متن فارسی جهان، دیگر از اشتباه کردن نهراسید! ویراستار آنلاین ارنگ به شما کمک می‌کند متنی عاری از هرگونه اشتباهات نیم‌فاصله و فاصله‌گذاری داشته باشید.

نحوه کارکرد و پردازش ویرایش متن آنلاین

تصور کنید مجبور هستید یک مقاله پژوهشی فوری برای یک مدیر علمی یا اجرایی تهیه کنید. در هنگام نوشتن باید همزمان به دو مسئله مهم تمرکز کنید. یکی اینکه باید به محتوایی که می‌خواهید بنویسید که جامع و کامل باشد و به تمام نکات اشاره کند. دیگری اینکه متن شما ایرادات ویرایشی و نیم فاصله نداشته باشید. به این صورت متن خوبی تولید نخواهد شد و این امر باعث کاهش تمرکز شما می‌شود.

ضمن اینکه زمان بسیار طولانی جهت تولید محتوا نیاز است. با این سامانه ویرایش آنلاین متن فارسی یا نرم‌افزار مخصوص ورد، به راحتی و بدون دغدغه می‌توانید به تولید محتوای بدون نقص خود بپردازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای دولوپر

محصولات envato بدون واسطه خریداری کنید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]