اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004085202015561

نکاتی در مورد ورزش پیلاتس

کد: 140004085202015561

https://bit.ly/2TfQxu9

، تهران , (اخبار رسمی): حتما شماهم خواهان بدنی بدون چربی هستید و یک بدن چاق و پر از چربی را نمی خواهید. از این رو ورزش پیلاتس می تواند یکی از گزینه های مناسب برای رسیدن به تناسب اندام برایتان باشد. آیا اطلاعاتی در مورد این رشته ورزشی ندارید؟ آیا می خواهید بدانید پیلاتس چیست و چگونه می توان با آن به تناسب اندام رسید؟

12 نکته که قبل از شروع ورزش پیلاتس باید بدانید
نکاتی در مورد ورزش پیلاتس

شما می توانید برای مطالعه مقاله ورزش پیلاتس در خانه به وبلاگ آسان اسپرت مراجعه کنید.

این ورزش جذاب باعث لاغری می شود و بدنی خوش ترکیب و انعطاف پذیر را به شما هدیه می دهد. با استفاده از حرکت های این رشته ورزشی جذاب می توانید در زمانی کوتاه به اهداف خود یعنی تناسب اندام برسید و چی از این بهتر؟ اما کمی صبر کنید ابتدا باید بدانید پیلاتس چیست و چه فایده ای برای بدن دارد سپس به سراغ آن بروید. از این رو در ادامه سعی کرده ایم حد الامکان شما را با این رشته ورزشی آشنا کنیم و بدانید پیلاتس چیست تا با ذهنی باز و خیالی راحت به سراغ آن بروید. به شما توصیه اکید می کنیم در ادامه از ما غافل نشوید و تا پایان همراه ما باشید تا بدنی خوش ترکیب را به شما هدیه دهیم.

تاریخچه ورزش پیلاتس

مسلما اگر می خواهید به سراغ یک رشته ورزشی مانند پیلاتس بروید باید در مورد تاریخچه آن اطلاعات داشته باشید. این ورزش کا سریعا شما را به اندام دلخواهتان می رساند توسط فردی به نام ژوزف پیلاتس در سال های ۱۹۱۲ و ۱۹۶۷ در آلمان ابداع شده است. این فرد به دلیل اینکه خودش در بچگی بسیار ضعیف بوده شروع به ابداع حرکت هایی کرد که برای تقویت اندام های جسمی اش بود. در حقیقت این فرد به دلیل اینکه بدن خود را تقویت کند به سراغ طراحی حرکات ورزشی پیلاتسی که امروزه ما از آن استفاده می کنیم رفت.
از بیماری هایی که یکی از سایت های اینترنتی در مورد اقای ژوزف پیلاتس بیان کرده می توانیم به تنگی نفس، نرمی استخوان و تب روماتیسمی اشاره کنیم. این فرد در همان زمانی که به فکر طراحی حرکات ورزشی برای تقویت بدنش بوده به عنوان مربی دفاع شخصی نیز در یک سیرک فعالیت می کرده است. به مرور زمان حرکت هایی که این فرد ابداع کرد به تمام جهان رسید و پیشرفت کرد. حرکت های این رشته ورزشی هیجانی آنقدر پیشرفت کرده که امروزه به عنوان یکی از رشته های ورزشی برای رسیدن به اندامی بدون چربی و زیبا شناخته می شود.

شما می توانید برای مطالعه مقاله ورزش پیلاتس در خانه به وبلاگ آسان اسپرت مراجعه کنید.

آیا می دانید ورزش پیلاتس چیست؟

آیا می دانید ماهیت ورزش پیلاتس چیست؟ آیا شماهم می خواهید بدانید پیلاتس چیست تا با خیال راحت دست به انتخاب آن بزنید؟ در پاسخ به سوال ورزش پیلاتس چیست می توانیم بگوییم این رشته ورزشی می تواند بدن شما را از فرد بد آن در بیاورد و سپس بر روی فرم بیاورد. حتی در کنار رساندن شما به اهدافتان باعث نشاط و شادابی در شما می شود و چی از این بهتر؟ به عبارتی ساده تر برای پاسخ به سوال ورزش پیلاتس چیست می توانیم بگوییم این ورزش در کنار لاغر کردن بدن شما را انعطاف پذیر و استقامت بدنی تان را افزایش می دهد. کافیست به سراغ این رشته ورزشی بروید تا در همان جلسات ابتدایی خودتان متوجه شوید که ورزش پیلاتس چیست.
همچنین می توان گفت در وسط های جلسه تفاوت ها را مشاهده می کنید و در اخر هم بدنی خوش هیکل دارید که ایده آل ذهنتان است. این رشته ورزشی با مانور دادن هم زمان بر روی ذهن و جسم شما سعی می کند شما را به بهترین عملکرد ممکن از خود برساند. در اصل برای اینکه بیشتر بدانید پیلاتس چیست می توانیم بگوییم که این ورزش مجموعه ‌ای از حرکاتی‌ است که از جاذبه، وزن بدن و دستگاه ‌های مخصوص در جهت افزایش مقاومت و توان ‌تان کمک می ‌گیرد تا ماهیچه‌ های تثبیت کننده ‌ بدن ورزیده و قوی شوند.

حلقه پیلاتس چیست؟

یکی از ابزار هایی که می توانید با آن سریع تر به تناسب اندام برسید حلقه پیلاتس است. آیا می دانید حلقه پیلاتس چیست؟ آیا شماهم برای اینکه بدانید حلقه پیلاتس چیست کنجکاو هستید؟ در پاسخ به حلقه پیلاتس چیست ابتدا باید بگوییم که این حلقه را هم اقای ژوزف پیلاتس برای تمرکز فکر فرد بر روی عضلات بدن و چگونگی عملکرد آن ها در همان سال ها ابداع کرده است. در بسیاری از باشگاه ها به حلقه پیلاتس حلقه جادویی نیز می گویند چون واقعا در زمانی کوتاه به اندام ایده آل تان می رسید.
تمرینات این رشته ورزشی را می توانید بدون حلقه پیلاتس هم انجام دهید اما با دانستن حلقه پیلاتس چیست و استفاده از آن در تمرین هایتان سریع تر به چیزی که در سر دارید می رسید و مگر شماهم همین را نمی خواهید؟ حلقه های پیلاتس دارای وزن سبک هستند و قیمت های بالایی هم ندارند به همین دلیل به راحتی می توانید یکی از آن ها را برای خود خریداری کنید. حلقه پیلاتس معمولا از فلز و یا لاستیک انعطاف پذیر تولید شده و دارای قطر ۳۰ اینچی و پدهای کوچک در طرفین آن است.

آیا می دانید پیلاتس در آب چیست؟

آیا می دانید پیلاتس در آب چیست؟ آیا دوست دارید همانند ماهیت پیلاتس چیست بدانید که پیلاتس در آب چیست؟ به شما تبریک می گوییم چون برای پاسخ سوال هایتان به جای خوبی آمده اید و همانند سوال پیلاتس چیست به سوال پیلاتس در آب چیست هم پاسخ کامل و جامعی می دهیم. این نوع از ورزش پیلاتس نیز توسط اقای ژوزف ابداع شد که پس از آلمان وارد انگلستان و آمریکا شد که نتیجه آن محبوبیت زیاد در بین عموم مردم بود.
پیلاتس در آب نوعی ورزش آمادگی جسمانی در آب است که در تمام دنیا مورد توجه و علاقه ی بسیاری از افراد به خصوص جوانان قرار گرفته است. این ورزش هیجانی که در آب هم انجام می شود علاوه بر بدن فرد بر روی ذهن او نیز تاثیر می گذارد. این ورزش وقتی در آب انجام می شود علاوه بر بالا بردن قدرت و استقامت کل بدن به سراغ عمقی ترین ماهیچه های بدنتان می رود و با هدف قرار دادن آن ها بدنی سالم را به شما هدیه می دهد.

فواید و تاثیرات پیلاتس در آب

پس از دانستن پیلاتس چیست و نوع آبی آن نوبت به دانستن در مورد فواید و تاثیرات این رشته ورزشی مفرح و جذاب می رسد. این ورزش مفرح براساس شش اصل تمرکز، کنترل، تحرک، ایجاد نیروی دفاعی، دقت و تنفس انجام می شود که این شش اصل برای رسیدن به بدنی سالم و قوی باید مورد استفاده قرار بگیرند که همگی در این ورزش وجود دارند. اما از این موارد که بگذریم می خواهیم شما را با فواید و تاثیرهای این رشته ورزشی در آب آشنا کنیم. از این رو برخی از مهم ترین فواید و تاثیرات پیلاتس در آب عبارت است از :
• پیلاتس در آب ستون فقرات شما را منعطف می کند.
• پیلاتس در آب عضلات بدن را بسیار قوی می کند.
• پیلاتس در آب باعث افزایش طول عمر در شما می شود.
• پیلاتس در آب در کنار قوی کردن عضلات بدن عضلات شکم را تقویت می کند.
• پیلاتس در آب هم ذهن و هم جسم فرد را به سمت آرامش می کشاند.
• پیلاتس در آب باعث کاهش استرس در بدنتان می شود.
• پیلاتس در آب انرژی بدن شما را افزایش می دهد.
• پیلاتس در آب شما را به کمری باریک و شکمی تخت می رساند.
• پیلاتس در آب حرکت مفصل هایتان را افزایش می دهد.
• پیلاتس در آب باعث افزایش گردش خون در بدنتان می شود.
• پیلاتس در آب برای زنان شیرده بسیار مناسب است و زودتر آن ها را به تناسب اندام می رساند.
• پیلاتس در آب روحیه شما را افزایش می دهد.

پل کردن شانه ها یکی از حرکات پیلاتس

آیا می خواهید بدانید حرکات پیلاتس چیست تا به سراغ اندام خود بروید و آن را از شر چربی های اضافه خلاص کنید؟ یکی از بهترین حرکات پیلاتس پل کردن شانه های می باشد. شما با انجام این حرکت می توانید بفهمید که حرکات پیلاتس چیست و چگونه شما را به تناسب اندام می رساند. با انجام این حرکت می توانید عضلات شکم و پهلوی خود را تقویت کنید تا یک کمر باریک داشته باشید.
برای انجام این حرکت باید بر روی زمین به پشت دراز بکشید و سپس زانوهایتان درحالی که خم است به عرض باسن باز کنید. پس از انجام این مرحله باید دست های خود را در اطراف تان قرار دهید و بدون قوس دادن به کمرتان باسن را به سمت بالا بیاورید. در اخر باید عضلات باسن تان را منقبض کنید و پنج بار در همین حالت نفس های عمیق بکشید و بعد از آن به حالت اول برگردید.

منبع: وبلاگ آسان اسپرت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش