اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004125306416506

بهترین سرمایه گذاری در دنیای تجارت و صنعت است یا استارت آپ؟

کد: 140004125306416506

https://bit.ly/3qKdQZx

، (اخبار رسمی): برخی بهترین سرمایه گذاری را در بورس می دانند، برخی به صندوق سرمایه گذاری پیشنهاد می کنند بهترین سرمایه گذاری کمک به راه اندازی و توسعه استارت آپ است. هر کدام از این افراد موارد و اهدافی را مدنظر دارند که می تواند در جای خود صحیح و درست باشد.

بهترین سرمایه گذاری در دنیای تجارت و صنعت است یا استارت آپ؟
بهترین سرمایه گذاری در دنیای تجارت و صنعت است یا استارت آپ؟

کسانی که بهترین سرمایه گذاری را به جای سرمایه گذاری در بورس یا موارد دیگر، استارتاپ می دانند موارد بسیار زیادی را در ذهن دارند.

به گزارش پیدایش بسیاری از افراد علاقه مند هستند که دارایی های خود را در جهت افزایش سود و بهره وری سرمایه گذاری کنند اما نمی دانند بهترین سرمایه گذاری می تواند در چه بخشی انجام شود و از نظر این که بهترین سرمایه گذاری بر روی چه چیزی می تواند باشد سردرگم هستند.
در این مقاله راجع به این مطلب بحث می کنیم که بهترین سرمایه گذاری بسته به فرد یا شرکت سرمایه گذاری می تواند متفاوت باشد. برخی بهترین سرمایه گذاری را در بورس می دانند، برخی به صندوق سرمایه گذاری پیشنهاد می کنند بهترین سرمایه گذاری کمک به راه اندازی و توسعه استارت آپ است. هر کدام از این افراد موارد و اهدافی را مدنظر دارند که می تواند در جای خود صحیح و درست باشد.

مثلا کسی که بهترین سرمایه گذاری را در تجارت و صنعت می داند، به دنبال آن است که سود قطعی و تضمین شده ای به دست آورد، کسی که بورس یا صندوق سرمایه گذاری را انتخاب می کند تا بهترین سرمایه گذاری را داشته باشد موارد دیگری مانند کمک به رشد و توسعه را مدنظر قرار می دهد.
کسانی که بهترین سرمایه گذاری را به جای سرمایه گذاری در بورس یا موارد دیگر، استارتاپ می دانند موارد بسیار زیادی را در ذهن دارند که در این مقاله سعی می شود به برخی از این موارد و دلایل در جای خود هم پرداخته شود.
این موارد شامل این دلایل است:

• کمک به کارآفرینی و ایجاد اشتغال

راه اندازی و توسعه استارتاپ ها این اجازه را به افراد می دهد که بتوانند در سایه حمایت شرکت سرمایه گذاری، کارآفرینی اتفاق بیفتد و جمعی از افراد که به صورت تیمی با هم فعالیت و همکاری دارند بتوانند به کسب درآمد پرداخته و شغلی برای خود دست و پا کنند.
این بهترین سرمایه گذاری برای افرادی است که علاقه مند به این هستند که مخصوصا جوانان را در بازار کار و رسیدن به اهداف کاری و شغلی شان یاری کنند.
بنابراین شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری که از استارت آپ ها حمایت می کند و برای راه اندازی و مدیریت استارت آپ ها داوطلب می شد می تواند به رشد کارآفرینی و کاهش بیکاری در جامعه کمک کند و به نوعی بهترین سرمایه گذاری را این مساله بداند.

• تبدیل ایده های جدید و خلاقانه به کسب و کارهای موفق

از طرف دیگر افراد بسیاری در جامعه هستند که دارای ایده های جالب و خلاقانه هستند و می توانند بر پایه این ایده های جدید و خلاق، استارتاپ هایی را راه اندازی کنند و به توسعه آن کمک کنند. کسب و کارهای مختلفی که از دل این ایده های جدید بیرون می آید هم می تواند به نوعی بهترین سرمایه گذاری تلقی شود که شرکت سرمایه گذاری این گزینه را هم مدنظر داشته باشد.
دادن میدان به جوانان در این که ایده های جالبی که در نظر دارند را به عرصه عمل درآورده و بتوانند کسب و کار پر سودی برای خود و سایر افراد همکار بسازند دلیل بسیاری از افرادی است که سرمایه گذاری در استارت آپ ها را بهترین سرمایه گذاری می دانند.

• سهولت در بازاریابی

از آنجایی که می توان با استفاده از ظرفیت های متعدد برای کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها بازاریابی انجام داد به خصوص اگر استارت آپ یک کسب و کار اینترنتی باشد می توان از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی، این کار را تسهیل بخشید. در این صورت امکان سوددهی استارت آپ بالاتر رفته و از آن جایی که معمولا استارت آپ ها به افراد خلاق و خوش فکر تعلق دارند آنها می توانند مسیرهای تازه ای برای بازاریابی و استفاده از ظرفیت های متعدد پیش رو برای بازاریابی موفق تر داشته باشند، می توان این نوع سرمایه گذاری را هم بهترین سرمایه گذاری دانست.

• بازدهی سریع تر

در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها در تجارت و صنعت، یا داشتن ریسک پذیری در سرمایه گذاری مانند بورس برخی ترجیح می دهند بر روی استارتاپ ها سرمایه گذاری کنند و آنها را در قیاس با بورس و سایر گزینه های سرمایه گذاری گزینه های بهتری تشخیص می دهند. ضمن آنکه سرمایه گذاری در بورس، به دانش و تخصصی نیاز دارد که هر کسی آن را در اختیار ندارد هر چند که سرمایه گذاری در بورس هم مزایا و منافع خاص خود را دارد.

• امکان استفاده از تسهیلات دولتی یا معافیت های مالیاتی

از دیگر دلایلی که سرمایه گذاری در استارت آپ می تواند بهترین سرمایه گذاری محسوب شود این است که شرکت سرمایه گذاری با هدف انتفاع از امکان استفاده از تسهیلات دولتی یا معافیت های مالیاتی می تواند از سود و منفعت بیشتری بهره مند شود و از وام های در نظر گرفته شده در این مورد که با هدف رونق کسب و کارهای نوپا و زود بازده انجام شده است استفاده کند.

• بهره مندی از مشارکت های سرمایه گذاران خارجی و داخلی

شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری می تواند همچنین از مشارکت های دیگر سرمایه گذاران علاقه مند استفاده کرده و با کمک یکدیگر به یاری و سرمایه گذاری در استارتاپ اقدام کنند و می تواند در این مسیر همکاری هایی در حوزه های مختلف با مشارکت کنندگان در سرمایه گذاری اعم از شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری داشته باشند و از این همکاری استفاده بهینه داشته باشد.

• سرعت بالای رشد استارت آپ ها

از دیگر مواردی که باعث می شود بهترین سرمایه گذاری در استارتاپ ها انجام شود این است که شرکت سرمایه گذاری سرعت بالای رشد استارت آپ را به عنوان یک مزیت در مقایسه با دیگر بخش های تجارت و صنعت تشخیص می دهد.

• چابکی ساختار استارتاپ ها

از آنجایی که استارتاپ ها در مقایسه با دیگر کسب و کارها از چابکی ساختار برخوردار هستند می توانند مزیت هایی نسبت به دیگر کسب و کارها داشته باشند و مورد توجه برخی از افراد یا صندوق سرمایه گذاری یا شرکت سرمایه گذاری قرار گیرند.

• نیاز به سرمایه کم در بیشتر موارد

در بسیاری از موارد شرکت سرمایه گذاری و یا صندوق سرمایه گذاری دارای سرمایه آنچنانی نیست یا مایل است سرمایه کمی بر روی کسب و کار خاصی انجام دهد در اینجا بهترین سرمایه گذاری می تواند به جای صنعت یا تجارت و یا بورس، این باشد که بر روی استارتاپ سرمایه گذاری شود.
در این مقاله راجع به این صحبت کردیم که شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری می تواند انتخاب های متعددی داشته باشد. مثلا بر روی سهام یک کارخانه خاص در بورس سرمایه گذاری کند و یا بهترین سرمایه گذاری خود را رشد و توسعه یک کسب و کار نوپا یا همان استارتاپ بداند و از آنجایی که این مساله بسته به هدف صندوق سرمایه گذاری یا شرکت سرمایه گذاری می تواند متفاوت باشد، مزایای سرمایه گذاری بر روی استارتاپ و این که چرا می تواند این گزینه، بهترین سرمایه گذاری تلقی شود بیان شد.

منبع: مقالات پیدایش

https://peidaiesh.com/startup/%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه