اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010065605516506

برای تبدیل ایده کار به استارتاپ چه باید کرد؟

کد: 140010065605516506

https://bit.ly/3esdyAZ

، (اخبار رسمی): هر چه ایده های جالب شما بتواند مشکلات مهم تر و بیشتری از دیگران حل کند، استارتاپ شما موفق تر خواهد بود. ایده جدید، قدرت رقابت بیشتری برای شما فراهم کرده و اگر با سرعت و دقت زیاد، وارد فاز عملیات اجرایی شوید می توانید فاصله خود را با رقبایتان بیشتر کنید.

برای تبدیل ایده جالب به استارت آپ باید تمرکز ویژه داشته باشید و مطالعات و تحقیقات خود را در این مرحله تا آنجا که می توانید پربارتر انجام داده و وقت و انرژی مناسبی برای این فاز از کار صرف کنید.
البته باید توجه کرد که گرچه نکته مهم داشتن یک استارتاپ موفق، ایده های خلاقانه است. اما همان طور که برایان چسکی بنیانگذار Airbnb اشاره می کند به جای تمرکز بر پیدا کردن ایده، باید کار دیگری انجام داد. او می گوید: “اگر سعی کنیم به ایده خوب فکر کنیم، نمی توانیم به آن ایده جالب برسیم بلکه به جای آن، باید بر روی پیدا کردن راه حلی برای مشکلی در زندگی خود و اطرافیان باشیم”. پس ایده جالب در رفع مشکلات دیگران نهفته است. حال چگونه به این ایده های جالب دست پیدا کنیم؟

آیا هر ایده ای را می توان به استارتاپ تبدیل کرد؟

همانطور که گفته شد ایده های استارتاپی باید خلاقانه و نوآورانه باشند، اما هر ایده ای را که خلاقانه و جدید باشند، می توان ایده استارتاپی در نظر گرفت؟ در پاسخ باید گفت خیر! ایده هایی می توانند به استارتاپ تبدیل شوند که از فیلتر های مختلف مانند بررسی تجاری بودن آن، قابلیت اجرایی آن، چشم انداز آن و… با موفقیت عبور کنند. بسیاری از استارتاپ هایی که در اول راه، با شکست مواجهه شدن به دلیل بی توجهی به قایلیت تجاری بودن یا نبودن ایده آن ها بوده است.

روش های رسیدن ایده جالب به استارت آپ

در این جا به چند روش برای رسیدن به ایده خلاقانه در جهت موفقیت در استارت آپ اشاره می کنیم:

• به مهارت ها و تخصص های خود دقیق تر فکر کنید.

ایده های خلاقانه ممکن است کاملا در اطراف شما باشد و قبلا نشان داده باشید که در آن حوزه ها موفق بوده اید. به عنوان مثال اگر قبلا بارها از کودکان دیگران نگهداری کرده اید، کارهای خیاطی اطرافیان را انجام داده اید، عکاسی کرده اید، داستان نوشته اید همه این موارد می تواند ایده های خلاقانه در اختیار شما قرار دهد تا با تمرکز بیشتر کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

• به کارهایی فکر کنید که دیگران به شما می سپارند تا مشکلی از آنها را حل کنید.

به عنوان مثال، دوستان شما برای حل مشکلات نرم افزاری خود به شما مراجعه می کنند و شما را حلال آن مشکل می دانند. همین مساله می تواند ایده های جالب در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با تکیه به امکانات و داشته های خود استارت آپ مخصوص خود را داشته باشید.

• اگر قبلا با انجام پروژه های کوچکی و اجرای ایده کار برای دیگران توانسته اید به درآمد برسید شاید ایده جالب استارت آپ شما در همان نهفته باشد.

به عنوان مثال، اگر قبلا اطرافیان در قبال خدمات خاصی به شما سفارش داده اند و از این طریق توانسته اید کسب درآمد داشته باشید آن خدمات را جدی تر بگیرید و به دنبال ارائه خدمات در آن حوزه در قالب ایده جدید باشید.

• به علایق خود توجه بیشتری داشته باشید چه بسا ایده کار شما در همان علایق شما باشد.

معمولا افراد برای علایق وقت بیشتری صرف می کنند و این صرف زمان را با میل و اشتیاق بیشتری انجام می دهند. پس علاقه شما می تواند به شما ایده های خلاقانه زیادی بدهد که با تمرکز بر آن بتوانید استارتاپ موفقی داشته باشید.
مثلا اگر شما علاقه مند به اتومبیل هستید و در روز اطلاعات بسیاری پیرامون آن مطالعه می کنید همین می تواند نقطه شروع شما باشد و ایده های جالب بسیاری در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید استارت آپ خود را راه اندازی کرده و کسب درآمد کنید.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام