اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135555116506

راه های کسب درآمد از اینترنت کدامند؟

کد: 140009135555116506

https://bit.ly/3xSNTdz

، (اخبار رسمی): طبق بررسی های پیدایش ، این روزها بسیاری از مردم به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت فضای مجازی هستند. برخی از آنها هم قصد دارند استارتاپ خودشان را راه اندازی و توسعه دهند و چه فضایی بهتر از شروع در اینترنت؟ فضایی با صرف هزینه کمتر و بازدهی بیشتر. اما راه های کسب درآمد از اینترنت متنوع است.

• از فعالیت در یک وب سایت گرفته تا راه اندازی استارت آپ در فضای شبکه های اجتماعی تا آگهی در سایت های فروش. بنابراین با تنوعی از راه های کسب درآمد از اینترنت مواجه هستیم که هر کدام می تواند برای استارت آپ خاصی مناسب باشد. استارتاپ مورد نظر ما باید در بستر مناسب خود شکل گرفته و توسعه یابد.

• کسب درآمد از طریق اینترنت، می تواند از طریق راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی باشد که کالاهای فیزیکی در آن به فروش برسد که نمونه آن فروشگاه های آنلاینی مانند دیجی کالا، یا بامیلو هستند که کسب درآمد از اینترنت در آنها به صورت فروش کالا است. می تواند کالای مورد نظر فیزیکی نباشد و مانند سایت های فروش فایل، یک محصول دیجیتالی در آن به فروش برسد. این محصول می تواند کالا یا خدمت شما باشد یا شما فقط نقش واسطه را ایفا کنید.

• کسب درآمد از طریق اینترنت می تواند به صورت همکاری با سایر فعالان در این حوزه باشد و استارت آپ مورد نظر می تواند همکار دیگر استارت آپ ها شود. مثلا فردی در نقش تولیدکننده محتوا می تواند به صورت فریلنسری با دیگر استارت آپ ها همکاری داشته باشد و به عنوان یک استارت آپ مجازی عمل نماید.

• از طرف دیگر بسیاری از متخصصان حوزه های مختلف ممکن است نتوانسته و یا نخواسته باشند به استخدام شرکت ها و سازمان ها درآیند و دست به راه اندازی استارت آپ در حوزه تخصص خود بزنند. آنها معمولا اینترنت را بهترین و به صرفه ترین فضا برای شروع کسب و کار خود می یابند و از طریق دادن آگهی در سایت های فروش و یا راه اندازی صفحه در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت خود، خدمت خود را به دیگران معرفی می کنند و سفارش پروژه می گیرند.

• شغل مشاوره از راه های دیگر کسب درآمد از طریق اینترنت است که مشاوران در حوزه های مختلف می توانند با استفاده از امکانات و مزیت های فضای مجازی خدمات خود را به مشتریان ارائه کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند. این روزها روانشناسان، مشاوران املاک، مشاوران تحصیلی و دیگر مشاوران می توانند به خوبی از فضای اینترنت استفاده کرده و اطلاعات لازم را در قبال دریافت هزینه مشاوره در اختیار افرادی که نیاز به مشاوره دارند قرار دهند.

• بسیاری از فریلنسرها علاوه بر این که مشتریان دائمی دارند، توانسته اند با همکاری با وب سایت ها و کسب و کارهای خارج از کشور دست به کسب درآمد از اینترنت بزنند. به این صورت که با انجام خدماتی چون برنامه نویسی، طراحی وب سایت، کار با نرم افزارهای مختلف، تولید محتوا به زبان های دیگر، و یا حتی تایپ توانسته اند از اینترنت به صورت دلاری کسب درآمد کنند که قطعا موقعیت بهتر و درآمد های بهتری در پی دارد.

• حتی همکاری در فروش و گرفتن پورسانت از سایت های فروش خارجی نیز راه های پردرآمدی هستند که افرادی که با این روش ها آشنایی دارند به موفقیت های سریع تر و بهتری دست پیدا می کنند. برای این مهم، نیاز است که شما بر اساس علاقه و تخصص خود وقت مناسبی را برای تحقیق پیرامون راه های کسب درآمد از اینترنت صرف کنید تا به مطلوبی که مدنظرتان است برسید. البته گرفتن پورسانت از محصولات داخلی نیز روش رایجی در کسب درآمد از طریق اینترنت است.

انتخاب بستر مناسب

پس اولین قدم پس از آنکه مشخص کردیم ایده ما چیست و قرار است این استارت آپ چه کسانی را بازار هدف خود قرار دهد، انتخاب یک بستر مناسب برای ارائه است.
این بستر مناسب می تواند راه اندازی و توسعه یک وب سایت باشد که در اینجا هم باز انواع راه های کسب درآمد از اینترنت بر بستر وب سایت را داریم. در این مرحله فرد باید انتخاب کند که کدام روش را برای کسب درآمد از اینترنت انتخاب کند.
بنابراین همان طور که اشاره شد استارت آپ های مختلف می توانند از این امکان استفاده کرده و به جای آنکه خود را درگیر روندهای اداری و مخارج سنگین مانند اجاره دفتر، پرداخت قبوض، استخدام کارکنان مختلف نمایند بنای کسب و کار و استارت آپ شان را بر فضای مجازی بگذارند و هزینه های بسیاری را صرفه جویی کنند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی