اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165513616506

شتاب دهنده ها، هموار کننده مسیر تبدیل ایده به استارتاپ ها

کد: 140008165513616506

https://bit.ly/3kl1MvE

، (اخبار رسمی): ایده های کارآفرینی باید بتواند سرمایه مورد نیاز خود را نیز تامین نماید. برای این کار تنها داشتن ایده جدید یا ایده جالب کافی نیست، باید بتوان سرمایه گذاران را اقناع کرد تا در فرایند تبدیل ایده های کارآفرینی به عمل، در استارت آپ سرمایه گذاری کنند.

عملی کردن و پیاده سازی ایده، تنهایی و بدون تجربه نمی شود. امروزه مراکز رشد و شتابدهنده هایی ایجاد شده اند که کمک شایانی به کسانی که ایده دارند اما سرمایه و تجربه کافی برای راه اندازی استارتاپ و کسب و کار را ندارند، می کنند. این مراکز چه به صورتی خصوصی و چه دولتی وجود دارند و به حمایت از ایده ها به صورت مشاوره های تخصصی، مکان برای کار، خدمات آزمایشگاهی، بازاریابی، کمک به تولید و ارائه محصول و… می پدازند.

شبکه های اجتماعی، عرصه مناسب برای باروری ایده های کارآفرینی

ایده خلاقانه در بستر شبکه های اجتماعی می تواند تبدیل به یک استارتاپ نوپا شود. امکاناتی که به صورت رایگان در اختیار افراد و کاربران قرار گرفته است بسیاری از آنها را ترغیب کرده است که ایده خلاقانه یا ایده جالب خود را در این عرصه به عمل تبدیل کنند.
به این صورت که می توان کسب و کارهای آنلاین را مبتنی بر ایده های کارآفرینی و با تمرکز بر ایده خلاقانه در این بستر رایگان که برای اشتراک اطلاعات و دانش و برقراری ارتباط طراحی و توسعه یافته است راه اندازی کرد.
همچنین امکان مدیریت کسب و کار نیز از طریق فعالیت در عرصه های دیجیتالی بسیار فراهم است.

نکات مهم در تبدیل ایده خلاقانه به کسب و کار

در این مقاله پیدایش سعی شد راجع به این که چقدر ایده های کارآفرینی می توانند در راه اندازی و توسعه یک استارتاپ یا کسب وکار نوپا تاثیر گذار باشند و چطور می توان به ایده خلاقانه رسید صحبت شد و در ادامه به این مطلب پرداخته شد که ایده جالب به تنهایی کافی نیست و عناصر متعددی باید در تبدیل ایده های کارآفرینی به کسب و کار مورد توجه قرار گیرند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ