اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009215572416506

ایده های خلاقانه عنصر ضروری استارت آپ ها

کد: 140009215572416506

https://bit.ly/31UeGKy

، (اخبار رسمی): شاید شما از آن دسته افرادی باشید که ایده های خلاقانه ای در ذهن دارید و با تکیه بر آن ایده های جالب، تمایل دارید خودتان را از شر شغل های از ساعت ۹ تا ۵ خلاص کنید و یک استارت آپ موفق را راه اندازی کرده، از این طریق کسب درآمد کنید و در عین حال رییس خودتان باشید.

در پاسخ به این سوال باید گفت ایده های جالب و خلاقانه، عنصر ضروری راه اندازی استارتاپ ها هستند. هر استارتاپ موفقی نیاز به ایده های جالب دارد و اگر ایده کار شما به اندازه کافی مناسب بازار کار نباشد با شکست مواجه خواهد شد.
در این مقاله راجع به این صحبت می کنیم که چطور ایده جدید می تواند شما را در داشتن یک استارتاپ موفق کمک کند.

• ایده های خلاقانه یک قدم شما را از رقیبانتان به جلو پرتاب می کند.
• ایده کار شما نقطه ابتدایی شما در کسب و کارتان و استارتاپ در حال راه اندازی شما است.
• ایده های جالب، مزیت رقابتی برای شما ایجاد می کند و نقطه تقاوت بین شما و دیگرانی است که وارد همان حوزه کاری شده اند.
• همه استارتاپ ها و کسب و کارهای پیشرو بر اساس یک ایده کار جذاب بنا شده اند.

چه ایده کار مناسب است؟

هر چه ایده های جالب شما بتواند مشکلات مهم تر و بیشتری از دیگران حل کند، استارتاپ شما موفق تر خواهد بود. ایده جدید، قدرت رقابت بیشتری برای شما فراهم کرده و اگر با سرعت و دقت زیاد، وارد فاز عملیات اجرایی شوید می توانید فاصله خود را با رقبایتان بیشتر کنید.

برای تبدیل ایده کار به استارتاپ چه باید کرد؟

برای تبدیل ایده جالب به استارت آپ باید تمرکز ویژه داشته باشید و مطالعات و تحقیقات خود را در این مرحله تا آنجا که می توانید پربارتر انجام داده و وقت و انرژی مناسبی برای این فاز از کار صرف کنید.
البته باید توجه کرد که گرچه نکته مهم داشتن یک استارتاپ موفق، ایده های خلاقانه است. اما همان طور که برایان چسکی بنیانگذار Airbnb اشاره می کند به جای تمرکز بر پیدا کردن ایده، باید کار دیگری انجام داد. او می گوید: “اگر سعی کنیم به ایده خوب فکر کنیم، نمی توانیم به آن ایده جالب برسیم بلکه به جای آن، باید بر روی پیدا کردن راه حلی برای مشکلی در زندگی خود و اطرافیان باشیم”. پس ایده جالب در رفع مشکلات دیگران نهفته است. حال چگونه به این ایده های جالب دست پیدا کنیم؟

آیا هر ایده ای را می توان به استارتاپ تبدیل کرد؟

همانطور که گفته شد ایده های استارتاپی باید خلاقانه و نوآورانه باشند، اما هر ایده ای را که خلاقانه و جدید باشند، می توان ایده استارتاپی در نظر گرفت؟ در پاسخ باید گفت خیر! ایده هایی می توانند به استارتاپ تبدیل شوند که از فیلتر های مختلف مانند بررسی تجاری بودن آن، قابلیت اجرایی آن، چشم انداز آن و… با موفقیت عبور کنند. بسیاری از استارتاپ هایی که در اول راه، با شکست مواجهه شدن به دلیل بی توجهی به قایلیت تجاری بودن یا نبودن ایده آن ها بوده است.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی