اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004125307515561

آشنایی با بهترین مربی های اسکیت

کد: 140004125307515561

https://bit.ly/3AsR7pk

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه ورزش اسکیت به دلیل تحرک زیاد و پر نشاط بودن نه تنها در ایران بلکه در جهان نوجوانان و جوانان زیادی را به خود جلب کرده است. این ورزش هیجانی در هر فضای عمومی مانند پارک ها قابل اجرا هم به صورت گروهی و هم انفرادی می باشد.

آشنایی با بهترین مربی های اسکیت
آشنایی با بهترین مربی های اسکیت

افرادی که علاقه زیادی به این ورزش دارند پس از یادگیری می توانند در باشگاه ها استخدام شوند و به صورت حرفه ای شروع به تدریس اسکیت تخصصی مانند نمایشی، سرعتی و استقامتی، هاکی و … به سایر افراد کنند

مربیگری اسکیت پایه

ورزش نشاظ آور و هیجانی اسکیت جزو ورزش هایی می باشد که فرد برای فعالیت در آن ابتدا باید تحت نظر یک مربی حرفه ای باشد و پس از یادگیری می تواند به صورت انفرادی در ان فعالیت کند. مربیگری اسکیت پایه و حرفه ای حتما باید خصوصیات زیادی داشته باشد تا بتواند در اخر فرد را به یک اسکیت باز قهار تبدیل کند.

در حقیقت مربیگری اسکیت پایه و حرفه ای باعث می شود که افراد علاقه مند به این ورزش با سرعت و هدف زیادی در این رشته فعالیت کنند. ورزش اسکیت رنج سنی مخصوصی ندارد و شما در هر سنی که باشید با کمک مربی اسکیت تان می توانید به یک اسکیت باز حرفه ای تبدیل شوید و در صورت علاقه در مسابقات این ورزش نیز شرکت کنید.

خصوصیات مربی اسکیت

وقتی بخواهیم در مورد خصوصیات مربی ورزش اسکیت گفت و گو کنیم ابتدا باید مشخص شود که در مورد کدام سبک و رشته این ورزش می خواهیم صحبت کنیم و هدف از بررسی خصوصیات مربی اسکیت چیست؟ برای مثال همان طور که در مطالب فوق گفته شد این ورزش هیجانی انواع متفاوتی مانند اسکیت سرعتی، اسکیت نمایشی و … دارد. در حقیقت اگر مربی اسکیت در تهران یا سایر شهر ها به صورت حرفه ای و اختصاصی مشفول به کار کردن باشد باید گفت که در هر کدام از سبک ها و رشته های این ورزش نیاز به مهارت و توانایی های تخصصی خاصی است.

اما در کل منظور از خصوصیات مربی اسکیت و تخصص آن به صورت عمومی می باشد. در نهایت می توان فهمید که تخصص مربی اسکیت در تهران یا … با توجه به اینکه مربی می خواهد به یک فرد آماتور درس دهد یا هدف از استخدام مربی اسکیت آموزش به صورت حرفه ای است متغییر می باشد. در واقع شما باید تخصص و خصوصیات مربی اسکیت در تهران و … را با توجه به موقعیت شغلی، جایگاه و فردی که میخواهد آموزش ببیند بررسی کنید.

ویژگی مربی اسکیت و مهارت های لازمه آن

همان طور که در مطالب فوق بررسی کردیم متوجه شدید که ویژگی مربی اسکیت با توجه به شرایط و نوع آموزشش متفاوت می باشد و مربی اسکیت هر حیطه باید تنها تخصص های همان سبک را داشته باشد. در ادامه برخی از ویژگی مربی اسکیت و تخصص های ازم آن را برای اطلاعات شما مطرح کرده ایم:

• شناخت تئوری اسکیت

لازم تدریس حرفه ای هر رشته ای از اسکیت شناخت تئوری آن می باشد در حقیقت یک مربی اسکیت موفق کسی است که تمامی تئوری های اسکیت را به خوبی بشناسد و بداند که چه سبک هایی در ورزش اسکیت وجود دارد.

• آمادگی بدنی

مربی اسکیت باید از نظر آمادگی جسمانی برای اجرای تمامی حرکات برخوردار باشد تا بتواند همه حرکات را به بهترین نحو ممکن به فرد آموزش دهد. از طرفی دیگر میزان آمادگی بدنی یک مربی باعث می شود که حرفه ای بودن یا نبودن او اثبات شود.

• بالا بودن روابط اجتماعی

یکی از مهم ترین و بارز ترین ویژگی هایی که یک مربی اسکیت باید داشته باشد قدرت برقراری ارتباط می باشد. زیرا یک مربی اسکیت باید بتواند با شاگردان خود ارتباط موثری برقرار کند.

• برنامه ریزی

تخصص برنامه ریزی اصولی و خوب برای مربی اسکیت یکی از مهم ترین تخصص ها می باشد. در واقع یک مدرس اسکیت باید بداند که از کجا شروع کند و در کجا کلاس را به پایان رساند.

• مدیریت زمان

مدیریت زمان در تدریس توسط مربی اسکیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر که یک مربی اسکیت نتواند زمان بندی مناسبی را در جهت تدریس و آموزش اسکیت ارائه دهد حرفه ای نیست.

بهترین مربی اسکیت ایران

آیا شما هم نمی دانید بهترین مربی اسکیت ایران کیست؟ همه ی مربی های مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی عالی و خوب هستند اما لازمه استخدام در یک باشگاه حرفه ای بودن می باشد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مربی اسکیت ایران پرداخته ایم تا شما هم مربی های حرفه ای را بشناسید. بهترین مربی اسکیت ایران عبارت است از:

آرزو اکبری وفائی

• مدرک لیسانس مهندسی گیاه پزشکی
• فوق لیسانس بیماری شناسی گیاهی
• دارای مدرک مربیگری اسکیت
• دارای مدرک داوری اسکیت نمایشی
• دارای مدرک داوری اسکیت فری استایل

سهند شاهین نژاد

• کارشناسی مهندسی IT
• دارای مدرک مربیگری اسکیت
• دارای گواهینامه کارگاه تغذیه
• توانائی آموزش اسنو برد اسکی و آلپاین اسکی
• مسلط به زبان انگلیسی و توانائی تدریس کامل اسکیت به این زبان

محمد حسنی

• دیپلم رشته ساختمان
• مربی اسکیت پایه
• مربی رشته تخصصی فری استایل
• مربی رشته فری جامپ

فاطمه قنبر نژاد

• دانشجوی رشته علوم ورزشی
• مدرک مربیگری اسکیت
• نفر چهارم مسابقات بتل کشوری ۲۰۱۸

مربی های اسکیت

تمامی مربی های اسکیت متخصص حتما باید شناخت کامل از اسکیت داشته باشید. در حقیقت مربی های اسکیت ماهر کسی است که اسکیت را به خوبی بشناسد و بتواند تشخیص دهد که کدام کفش اسکیت برای علاقه مندان به آموزش اسکیت در سطح های مختلف مناسب است. از طرفی دیگر در هنگام آموزش اسکیت به فرد علاقه مند لوازم کمکی وجود دارد که در یادگیری بهتر به این افراد کمک می کنند.

یکی از ویژگی های مربی های اسکیت شناخت همین لوازم کمکی می باشد زیرا یک مربی اسکیت حرفه ای باید تمامی ابزارهای کمکی در جهت آموزش اسکیت را بشناسد تا بتواند در این حرفه موفق شود.همچنین مربی های اسکیت همانند سایر شغل ها باید مدارکی در این زمینه داشته باشند تا بتوان صلاحیت مربی اسکیت بودن آن ها را تشخیص داد. دوره های مربی گری اسکیت از جمله دوره هایی است که درجه بندی خاص به خود را دارد و در ایران توسط فدراسیون اسکیت برگزار می شود ار این رو یک مدرس اسکیت باید مدارک مربوط به این حرفه را از فدراسیون اسکیت دریافت کرده باشد.

مربی گری اسکیت

مربی گری اسکیت فقط داشتن تخصص نمی باشد بلکه مربی گری اسکیت باید همواره انگیزه داده را بلد باشد زیرا ایجاد انگیزه در فرد یاد گیرنده یکی از تخصص های مهم می باشد که هر مربی اسکیت باید به آن توجه کند. در حقیقت هر جقد تخصص یک مدرس اسکیت در ایجاد انگیزه حرفه ای تر باشد فرد یاد گیرنده با قدرت بیشتری اصول اسکیت را یاد می گیرد.

از طرفی دیگر یک مربی اسکیت باید ابتدا نقاط قوت شما را بازگو کند تا بیشتر به سمت یادگیری ترغیب شوید و سپس به گفتن نقاط صعف شما بپردازد تا از انجام ان ها دوری کنید.

همچنین یک مربی خوب به شما کمک می کند هر چه زودتر به هدفتان دست پیدا کنید و با این کار اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می کند و فرد با اشتیاق بیشتری به یادگیری ورزش مورد نظر ادامه می دهد.

منبع: وبلاگ ورزشی آسان اسپرت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مکان‌های ورزشی