اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004195318515561

بهترین سالن های فوتسال

کد: 140004195318515561

https://bit.ly/2Vktgrw

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می دانید فوتسال چیست؟ بازی فوتسال تا حد زیادی شبیه بازی فوتبال می باشد و بسیاری از افراد حتی این دو رشته ورزشی را با یکدیگر یکی می دانند در حالی که این طور نیست. ورزش فوتسال در زمینی به ابعاد زمین بسکتبال در محیط های سرپوشیده، باز، بدون دیوار و بدون حصار برگزار می شود.

بهترین سالن های فوتسال
بهترین سالن های فوتسال

کسانی که از این ورزش به عنوان تفریح استفاده می کنند همواره به دنبال بهترین سالن های فوتسال هستند.

فوتسال چیست؟

رشته ورزشی فوتسال ورزشی شبیه به فوتبال با همان توپ می باشد که در زمین های کوچک تر انجام می شود. در بازی فوتسال به دلیل فضای کم تحرک بازیکنان بیشتر است در نتیجه هیجان در این بازی از بازی فوتبال نیز بیشتر است. این بازی هیجانی به دلیل داشتن تحرک زیاد گویی یک فوتبال سرعتی با پیش نیازهای اختصاصی از جمله تکنیک های پایه، تاکتیک ها، چرخش ها که زیر مجموعه سیستم بازی فوتسال هستند است.
انواع سیستم های دفاعی در بازی فوتسال که یا براساس سیستم حمله حریف اتخاذ می شود یا براساس سیستم دفاعی واحدی که برای مقابله با انواع سیستم حمله اتخاذ می گردد مبتنی بر دفاع کردن از فضا می باشد. در حقیقت این بازی هیجانی دارای سیستم های حمله اختصاصی از جمله ۴-۰ – ۳-۱ – ۲-۲ – ۱-۲-۱ – ۲-۱-۱ می باشد که هر کدام از سیستم های حمله فوتسال با دفاع اختصاصی آن مقابله می کنند.

بهترین سالن های فوتسال

امروزه یکی از بزرگ ترین و اساسی ترین مشکلات و دغدغه های ورزشکاران علاقه مند به فوتسال پیدا کردن سالن های فوتسال مناسب با امکانات زیاد می باشد. به عبارتی دیگر همواره یک ورزشکار به دنبال بهترین و مجهز ترین سالن های فوتسال در سطح شهر تهران است. به همین دلیل در ادامه به بررسی بهترین سالن های فوتسال در مناطق مختلف سطح تهران پرداخته ایم. سالن های فوتسال تهران عبارت هستند از :

• سالن شهدای طرشت
شماره : ۰۲۱۶۶۰۴۵۰۹۰
آدرس : خیابان آزادی، بلوار شهید اکبری، بعد از پارک طرشت
 

• مجموعه ورزشی نصر
شماره : ۰۲۱۷۷۵۳۳۲۲۸
آدرس : خیابان سپاه، نرسیده به میدان بهارستان، کوچه استقلال
 

• مجموعه ورزشی شهید چمران
شماره : ۰۲۱۶۶۸۱۷۵۵۵
آدرس : شاد آباد، خیابان ۱۷ شهریور، بعد از ۱۵ متری سوم، خیابان شهید کرمی
 

• مجموعه ورزشی زیتون سبز
شماره : ۰۲۱۲۲۰۷۱۲۱۰
آدرس : شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای خیابان پارک، بعد از مسجد ابولفضل
 

• سالن پرواز
شماره : ۰۲۱۲۲۱۱۱۴۷۷
آدرس : سعادت آباد، بالاتر از میدان سرو، شهرک مخابرات، میدان بهرود، پارک پرواز
 

• مجموعه ورزشی یادگار امام
شماره : ۰۲۱۶۶۰۵۶۳۹۰-۱
آدرس : خیابان زنجان جنوبی، پشت میراث فرهنگی

سالن فوتسال مجموعه ورزشی آب تهران

یکی دیگر از بهترین سالن فوتسال ها در سطح شهر تهران مجموعه ورزشی آب تهران می باشد. با یک بار رزرو سالن فوتسال در مجموعه ورزشی آب تهران همراه همیشگی این باشگاه می شوید. زیرا در مجموعه ورزشی آب تهران علاوه بر رو به رو شدن با یک محیط زیبا و دلنشین شاهد سالن ‌های چند منظوره با قابلیت بازی‌ های مختلف از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال و سالن فوتسال می شوید و همچنین احساس نشاط و ورزش را در کنار هم تجربه می کنید. مجموعه ورزشی آب تهران همه روزه صبح ها پذیرای بانوان و بعد از ظهرها پذیرای آقایان در سالن فوتسال، والیبال و … می باشد.

جهت مطالعه مقاله های ورزشی آموزش یوگا از مبتدی تا حرفه ای، آموزش تکواندو در خانه و... به وبلاگ ورزشی آسان اسپرت مراجعه کنید.

مجموعه ورزشی شهید کشوری یکی از قدیمی ترین سالن فوتسال تهران

مجموعه ورزشی شهید کشوری از اوایل دهه چهل در قسمت جنوبی تپه های داودیه احداث گردیده است و ساختمان اداری آن در سال ۱۳۷۰ به این مجموعه اضافه شد. سالن فوتسال تهران مجموعه ورزشی شهید کشوری به صورت سوله در بخش شرقی مجموعه واقع شده است. این مجموعه بی نظیر همچنین در رشته های گوناگون فوتسال، دو میدانی، بدمینتون، والیبال، اسکیت، پینگ پونگ، بدنسازی، ژیمناستیک، یوگا و ورزش های رزمی فعال می باشد. به علاوه در ساختمان اداری این مجموعه فدراسیون های بسکتبال، کاراته، دو ومیدانی، انجمن های ورزشی دارت و معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن مستقر هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین سالن فوتسال تهران هستید مجموعه ورزشی شهید کشوری گزینه مناسبی می باشد.

رزرو سالن فوتسال از مجموعه ورزشی پاس قوامین

آیا شماهم به دنبال اجاره سالن فوتسال هستید و نمی دانید بهترین سالن فوتسال های تهران چه سالن هایی هستند؟ دیگر نگران نباشید چون یکی از بهترین سالن فوتسال ها در سطح شهر تهران مجموعه ورزشی پاس قوامین می باشد. مجموعه ورزشی پاس قوامین با سالن چند منظوره خود دارای شرایط استاندارد برای ورزش های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال را در حد رقابت های لیگ های برتر کشور می باشد. این سالن به ابعاد ۲۵*۵۰ متر با گنجایش ۱۵۰۰ نفر تماشاگر با کف پوش پارکت، سونای بخار و خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد و رختکن های مجزا است که همواره آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.

نگاهی به آدرس تمامی سالن های فوتسال تهران

در این قسمت از مقاله سعی کرده ایم تا آدرس تمامی سالن های فوتسال در مناطق مختلف تهران را برای ورزشکاران عزیز فراهم کنیم تا دیگر وقت خود را در سایت های اینترنتی برای پیدا کردن سالن های فوتسال و … تلف نکنند. آدرس و شماره تلفن تمامی سالن های فوتسال شهر تهران عبارت هستند از :
 

• مجموعه ورزشی پوریای ولی
شماره : ۰۲۱۵۵۰۳۴۰۰۰
آدرس : خانی آباد نو، جنب شهرداری منطقه ۱۹
برای : فوتسال، بسکتبال، والیبال، کشتی، ایروبیک، ژیمناستیک، رزمی
 

• مجموعه ورزشی پنج آذر
شماره : ۰۲۱۳۳۲۳۹۶۰۱-۳
آدرس : بزرگراه بسیج، روبروی بزرگراه شهید محلاتی (آهنگ)، خیابان شهید فهمیده
برای : فوتسال، فوتبال، والیبال، بدنسازی، رزمی
 

• مجموعه ورزشی امید
شماره : ۰۲۱۷۷۳۶۲۲۳۶
آدرس : قنات کوثر، شهرک امید، بوستان شرقی، اتوبان شهید بابایی
برای : فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس، رزمی، بدنسازی
 

• مجموعه ورزشی آرارات
شماره : ۰۲۱۸۸۰۳۰۲۲۴
آدرس : انتهای خیابان کردستان، مجموعه فرهنگی ورزشی آرارات
برای : فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس، رزمی، شطرنج، بدنسازی، بیلیارد و …
 

• مجموعه ورزشی یادآوران
شماره : ۰۲۱۵۵۰۴۲۰۶۰
آدرس : تقاطع اتوبان آزادگان و خیابان شهید رجایی، روبروی مسجد مادر
برای : فوتسال، والیبال، بسکتبال، ماساژ درمانی، فوتبال دستی

منبع: وبلاگ asan sport

https://blog.asansports.com/2021/02/15/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b9%da%a9%d8%b3/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مکان‌های ورزشی