اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275334515816

سه راهی مانیسمان بنکن - لیست قیمت - دیجی پایپ

کد: 140004275334515816

https://bit.ly/3rjurUj

، تهران , (اخبار رسمی): دیجی پایپ در این مقاله به دلیل انتخاب اتصالات بنکن، معرفی انواع سه راهی مانیسمان بنکن و همچین معرفی انواع سه راهی مانیسمان بنکن میپردازد.

سه راهی مانیسمان بنکن - لیست قیمت - دیجی پایپ
سه راهی مساوی و تبدیلی مانیسمان بنکن

دیجی پایپ واردکننده اتصالات مانیسمان بنکن در بهترین کیفت موجود میباشد.

دلیل انتخاب اتصالات بنکن 

چنانچه شما بخواهید قطر لوله را تغییر دهید، قسمتی از لوله کشی را مسدود کنید، از خط لوله کشی برای قسمت های دیگر انشعاب بگیرید و... . تمام این موارد امکان پذیر نیست مگر اینکه بخواهید از اتصالات استفاده کنید. بنکن یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد، اتصالات بنکن از نوع اتصالات فلزی بوده که در ساخت آنها از هیچ گونه درز جوشی استفاده نشده و در اصطلاح به آن ها اتصالات فلزی بدون درز یا همان اتصالات فلزی مانیسمان گفته می شود. اتصالات مانیسمان بنکن از لوله مانیسمان تولید شده و کیفیت بسیار مناسبی را دارا می باشند و این موضوع سبب می شود که نسبت به اتصالات سیاه درزدار قابلیت تحمل فشار و دمای بالاتری را در خطوط لوله کشی داشته باشند.

سه راهی مانیسمان بنکن

وظیفه سه راهی جوشی بنکن  یا سه راه مانیسمان بنکن، انشعاب گرفتن از خطوط لوله کشی برای سایر قسمت های یک سیستم تاسیساتی می باشد.

سه راهی مانیسمان بنکن مطابق استاندارد ASME B16.9 از جنس A 234 WPB در دو مدل سه راه مساوی و سه راه تبدیلی تولید می شود. قیمت سه راهی جوشی بنکن با توجه به سایز و ضخامت آن متغییر می باشد.

برای مشاوره خرید و استعلام قیمت میتوانید با واردکننده اتصالات بنکن ( دیجی پایپ ) تماس حاصل فرمایید .

سه راه مساوی مانیسمان بنکن

در سه راهی مانیسمان مستقیم سایز ورودی و خروجی و قسمت انشعاب، یکسان بوده و صرفا برای انشعاب گرفتن از خطوط از آنها استفاده می شود.

سه راه تبدیلی مانیسمان بنکن

سه راهی جوشی تبدیلی یکی از انواع اتصالات میباشد که جهت ایجاد انشعاب ۹۰ درجه از خطوط لوله مورد استفاده قرار میگیرد که سایز قسمت انشعاب از سایز خط اصلی کوچکتر میباشد .

ضخامت و سایزهای موجود سه راهی مانیسمان بنکن

سه راهی مانیسمان بنکن  در رده های مختلف مانند STD-SGP-SCH40-SCH80 تولید میگرددکه تفاوت رده ها در ضخامت آنها میباشد .

سایزهای ½ تا ۲۴ اینچ برای سه راهی مانیسمان مستقیم و ۱/۲*۳/۴ تا ۲۰*۲۴ اینچ برای سه راهی مانیسمان تبدیلی تولید و موجود می باشد.

لیست قیمت اتصالات جوشی مانیسمان بنکن دروبسایت دیجی پایپ کافیست روی لینک کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی پایپ

دیجی پایپ نمایندگی شیرآلات چدنی فاراب عاملیت فروش ارتعاشات صنعتی ایران اتصالات برنجی کیزایران لوله و اتصالات پلیمرگلپایگان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]