اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005255381817036

رازهای بازنویسی بدون شباهت به متن اصلی

کد: 140005255381817036

https://bit.ly/3CR8Sji

، تهران , (اخبار رسمی): بازنویسی همان طور که از نامش پیدا است؛ یعنی دوباره نوشتن، از نو نوشتن یک متن با استفاده از کلماتی متفاوت از متن اصلی. این اصطلاح که برای باز نوشتن عبارت ها و جمله های یک متن کاربرد دارد، به از نو پرداختن به آنها با حفظ محتوای قبلی متن اشاره دارد.

رازهای بازنویسی بدون شباهت به متن اصلی
رازهای بازنویسی بدون شباهت به متن اصلی

دوباره نوشتن فقط محدود به جمله های آن نیست و با تغییر در هر جمله ایجاد نمی شود، بلکه در این نوع نویسندگی بعد از خواندن و درک متفاوت از ساختار و محتوای یک متن، فرد بازنویس یک بار دیگر آن را به زبان خود و با ادبیاتی متفاوت خلق می کند.

بازنویسی متن در واقع تغییر کلمات کلیدی یا بازی با فاعل و مفعول و دیگر عناصر جمله ها است. کاربرد کلمه های مترادف و هم معنا یا بازی و جا به جایی آنها در جمله یا تغییر کامل نوشتار از تکنیک هایی هستند که می توان در این کار از آنها بهره برد. اما انجام دادن چنین کاری ممکن است از دست هر کسی بر نیاید.

بازنویسی کجا کاربرد دارد؟

یکی از مقاصد مهم بازنویسی، ساده کردن متن است و تغییرات تنها در محدوده زبانی او صورت می گیرند. در واقع، باز نوشتن یک متن مانند تعمیرات جزئی در یک ساختمان است که بیشتر با نمای ظاهری آن کار دارد.

باز نوشتن متن ها می تواند در موارد زیر کاربرد داشته باشد:

یکی از مهم ترین کاربرد متن هایی که از نو نوشته می شوند، در ورود اطلاعات به سایت ها است. یکی از مهم ترین ویژگی مقاله هایی که در سایت ها گذاشته می شود، مجهز بودن آنها به کلمات کلیدی است.

به همین علت، بهینه سازی متن ها برای موتورهای جست و جو بسیار مهم است و این کار با بازنویسی متن انجام پذیر است. زمانی گوگل می تواند مقاله ای را به افرادی که به دنبال مطالب ارزشمند آن در سایت های مختلف هستند نشان بدهد که کلمات کلیدی به درستی در آن گنجانده شده باشند. بازنویس می تواند طرح ها و داده های خام را بهبود بخشد.

ممکن است موضوعی برای نوشتن یک مقاله بی نظیر باشد، ولی در نوشتن آن مهارت کافی به کار گرفته نشده باشد. بازنویس می تواند ایده و طرحی که خوب به آن پرداخته نشده را لباسی نو بر تن کند و به مخاطب ارائه دهد.

این نوع نوشته ها می توانند در کارهای کلاسی برای دانش آموزان و دانشجویان کاربرد داشته باشند. می توان گفت یکی از کاربردهای بازنویسی برای متون قدیمی است. ممکن است این مقاله ها به زبانی نوشته شده باشند که در زمان حال ارتباط برقرار کردن با آنها کمی دشوار باشد و باز نوشتن آنها می تواند دوباره آنها را برای مخاطبان خواندنی و جذاب کند. به ویژه، مقاله هایی که در پایان نامه های دانشجویی استفاده می شوند، ممکن است به ایجاد این تغییرات و باز نوشته شدن آنها بیش از متن های دیگر نیاز داشته باشند.

ویژگی متنی که درست بازنویسی شده چیست؟

متنی که درست بازنویسی شده باشد نیاز نیست که خط به خط آن در مقاله جدید دیده شود، کافی است که مضمون کامل آن در متن جدید دیده شود. همچنین، بازنویس نباید در نوشتن دوباره مقاله از مفهوم اصلی آن دور شود و باید بتواند هنرمندانه مقاله را به خوبی به مخاطب انتقال دهد.

بازنویسی متن باید از واژه های هجو و پراکنده گویی به دور باشد. تمام کلمه ها باید به هم مربوط باشند و برای حفظ هدف اصلی مقاله کنار هم قرار گیرند. بازنویس حرفه ای حتی در دوباره نوشتن یک مقاله هم وسواس به خرج می دهد تا بتواند مقاله ای یک دست تولید کند. می توان هدف مهم از باز نوشتن متن ها را انتشار آنها مطابق با استانداردهای تعریف شده دانست.

برای انجام این کار ابزارهایی نیز در اختیار افراد قرار داده شده است، اما به طور حتم قابل مقایسه با کاری که یک انسان متخصص انجام می دهد، نخواهد بود. ممکن است بخشی از نگرانی شما برای باز نوشتن یک متن این باشد که خودتان این کار را بلد نیستید و نمی دانید که یک فرد متخصص را از کجا باید پیدا کنید. ایران تایپیست از مراکزی است که در این مواقع می توانید روی آن حساب کنید.

محتوای بازنویسی شده برای سایت ها چه مزایایی دارد؟

امروزه یکی از رایج ترین راه های تولید محتوا برای سایت ها بازنویسی است. نمی توان مؤثر واقع شدن متنی را که با نگارشی روان دوباره از نو نوشته شده و کلمات کلیدی به تناسب در آن قرار گرفته است، نادیده گرفت.  

وقتی صاحب یک سایت احساس نیاز می کند که یک فرد را تحت عنوان تولید کننده محتوا استخدام کند؛ در واقع، او نیاز به یک بازنویس خوب و حرفه ای دارد. باز نوشتن به معنی کپی کردن نیست. چون ممکن است یک بازنویس یا تولید کننده محتوای ارائه شده در یک ویدئو یا پادکست را بنویسد یا برای نوشتن یک محتوا نیاز داشته باشد که به سایت های فارسی و البته انگلیسی سر بزند.

حتی تغییر شکل محتوا می تواند از متن به شکل اینفوگرافیک باشد. سایت شما قرار است محتوایی را که وجود دارد با رنگ و لعاب شما به مخاطب ارائه دهد، بلکه حتی به مذاق او بیشتر هم خوش بیاید.  

در بازنویسی محتوا برای سایت ها ممکن است بازنویس از محتوای قدیمی یک محتوای جدید با قالب خودش می سازد. این کار در درجه اول نیاز به خلاقیت دارد. حتی سایت ها می توانند برای داشتن محتوای معتبر از کتاب ها نیز بهره ببرند که باید با گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط صورت گیرد تا متن برای جست و جو در گوگل آماده شود. کاری که یک بازنویس در این مرحله برای تولید محتوای سایت انجام می دهد، دیدن متن و موضوع از دید خودش و خلق آن با زبان و واژه های او است.

اگر شما هم معتقدید که محتوا پادشاه است، پس به طور حتم نیاز است که در پیدا کردن افراد متخصص کم کاری نکنید و این امر مهم را به افراد ناشی واگذار نکنید.

به کجا بازنویسی ارزان و باکیفیت سفارش بدهیم؟

ممکن است در ابتدای کار که به بازنویسی نیاز پیدا می کنید، این فکر از سرتان بگذرد که قیمت بازنویسی زیاد را است مخصوصا اگر متنتان حجم بالایی داشته باشد. افراد متخصص در این کار در ابتدا زیاد به نظر می رسند و افراد بسیاری خود را به عنوان بازنویس و تولید کننده محتوا به شما معرفی کنند. اما از حق نگذریم، این کار تخصصی است باید با ظرافت های خاص خود انجام گیرد؛ در غیر این صورت، ممکن است نتیجه ای غیر از آنچه انتظارش را دارید دست شما را بگیرد.

برای پیدا کردن افراد حرفه ای و کاربلد در این حوزه کافی است کمی جست و جوی خود را وسیع تر کنید و به شرکت ها و مراکزی سر بزنید که سال ها است در این زمینه مشغول فعالیت هستند. از زمانی که نیاز سایت ها به چنین محتواهایی بر همه مسلم شد، این مراکز شروع به استخدام افرادی برای بازنویسی متن کردند. محتوا برای سایت ها بسیار ارزشمند است و از آنجا که اطلاعات ارائه شده به مخاطب نیاز به به روز رسانی دارد، نیاز است که مراکزی مانند ایران تایپیست وجود داشته باشند که محتوا را با کیفیت و با قیمت کم به آنها ارائه دهند تا بتوانند نتایجی عالی از تولید محتوای خود دریافت کنند.

راهکارهای بازنویسی سریع در ایران تایپیست

برای بازنویسی سریع در ایران تایپیست از راهکارهای ویژه ای استفاده می شود. شما می توانید با توجه به امکانات بی نظیری که این مجموعه دارد، برای به ثمر رسیدن کارهای خود از آنها بهره ببرید. برخی از این راهکارهای کاربردی عبارت اند از:

  • مهم ترین راهکار دوباره نوشتن متن ها در این مرکز سریع انجام شدن آن است. به دلیل این که تمام کارها در این مجموعه به صورت آنلاین انجام می گیرد و پیگیری ها با سرعت بیشتری پیش می رود.
  • این مرکز نویسندگان بسیاری را در مجموعه خود دارد که به شکل 24 ساعته می توان به آنها دسترسی داشت و همین مسئله از دیگر راهکارهای کاربردی برای سرعت بخشیدن به بازنویسی به شمار می رود.
  • واسپاری تخصصی و همچنین واسپاری موازی متن ها نیز از دیگر راهکارهایی است که در ایران تایپیست از آنها استفاده می شود.
  • داشتن افراد متخصص در دسترس نعمتی است که هر شرکتی از آن برخوردار نیست.

برای دست یافتن به چنین افراد متخصصی می توانید به نشانی https://irantypist.com/ مراجعه کنید.

با توجه به سابقه درخشانی که این مرکز در حوزه تولید محتوا و بازنویسی دارد، می توان گفت از معتبرترین مکان هایی است که می توانید با خیالی آسوده کار خود را به آنها واگذار کنید و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه کار خود را تحویل بگیرید. شما همیشه می توانید برای رفع نیازتان در این زمینه با آنها مشورت کنید. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها