اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035542717036

چطور زیر 30 روز مقاله از پایان نامه استخراج و چاپ کنیم؟

کد: 140009035542717036

https://bit.ly/3xroOXa

، تهران , (اخبار رسمی): استخراج مقاله از پایان نامه در هر مقطعی می تواند برای هر دانشجویی منافعی را به همراه داشته باشد. نوشتن پایان نامه مراحل مختلفی دارد و به طور معمول وقت زیادی را از دانشجویان می گیرد.

چطور زیر 30 روز مقاله از پایان نامه استخراج و چاپ کنیم؟
چطور زیر 30 روز مقاله از پایان نامه استخراج و چاپ کنیم؟

 بعضی دانشجویان در هر مقطعی و در هر رشته ای که به تحقیق و نوشتن پایان نامه و تز نیاز دارند، گاهی باید از افراد متخصص هم برای پیش برد کارشان کمک بگیرند. 

اما بعد از تمام شدن مراحل به سرانجام رسیدن پایان نامه، نوشتن مقاله برای دانشجو مطرح می شود. نوشتن مقاله از پایان نامه در بسیاری مواقع برای پر و پیمان کردن رزومه ضروری است و بیشتر مواقع این کار باید در زمان کمی انجام شود.

درآوردن مقاله از پایان نامه در مدت 30 روز برای خیلی از دانشجویان و محققان ناممکن به نظر می رسد، در صورتی که واگذار کردن این کار به افراد متخصص دیگر به شرکت هایی که چنین افرادی را در استخدام خود دارند، بسیار راهگشا خواهد بود. یکی از این شرکت های معتبر ایران تایپیست است که می توانید در این مورد روی آنها حساب کنید.  

امتیاز استخراج مقاله از پایان نامه در مصاحبه دکتری

استخراج مقاله از پایان نامه در مقطع دکتری بیش از مقاطع دیگر است. خارج کردن مقاله از پایان نامه مانند ترجمه و تألیف کتاب و نوشتن مقاله های علمی و پژوهشی برای دانشجویان امتیاز خواهد داشت. نحوه امتیاز دهی در مصاحبه دکتری متفاوت است و ممکن است به نظر استادان بستگی داشته باشد. مسئله ای که در این مصاحبه ها مطرح می شود این است که بیشتر استادان سقف مشخصی را برای امتیاز مقاله ها و سایر کارهای تحقیقاتی و پژوهشی لحاظ می کنند. به همین دلیل، هر چقدر هم که دانشجو مقاله داشته باشد، نمره بالاتری از سقف امتیاز در نظر گرفته شده به او تعلق نخواهد گرفت.

استخراج مقاله از پایان نامه در هر مقطعی امتیاز خود را می گیرد. اما امتیازها در مقطع دکتری اغلب به این شکل در نظر گرفته می شود که کارهای علمی و تحقیقاتی در مصاحبه به طور معمول 40 امتیاز دارند، سوابق آموزشی دانشجو نیز 30 امتیاز را به خود اختصاص می دهند و ارزیابی های دانشجو در مصاحبه دکتری نیز 30 نمره دارند. داشتن مقاله از پایان نامه ممکن است در دسته کارهای تحقیقاتی و پژوهشی قرار می گیرد.

فواید استخراج مقاله از پایان نامه در پذیرش دانشگاهی

فواید استخراج مقاله از پایان نامه برای پذیرش دانشگاهی را نیز باید در نظر داشت. از آنجا که پایان نامه ها برای خواندن در دسترس دانشجویان قرار می گیرند، تبدیل کردن آن به مقاله موجب می شود که افراد بیشتری آن را برای مطالعه در دسترس داشته باشند. گاهی ارزش وجودی پایان نامه با استخراج مقاله خودش را نشان می دهد. داشتن چنین مقاله هایی می تواند به شناساندن فرد به عنوان یک متخصص و محقق در رشته تحصیلی و موضوعی که برای پایان نامه ای انتخاب کرده است کمک کند. همچنین، نام دانشجو به عنوان نویسنده و محقق به ثبت خواهد رسید.    

از مزایای دیگر خارج کردن مقاله از پایان نامه می توان به گرفتن دو نمره از پایان نامه کارشناسی ارشد اشاره کرد. در ضمن، پذیرش دانشجو در مقطع دکتری را سهل تر می کند. حتی در گرفتن بورسیه تحصیلی از برخی از دانشگاه های بین المللی در قسمت های مختلف دنیا نیز می تواند تأثیرگذار باشد.

از دیگر مزایای استخراج مقاله از پایان نامه نیز می توان به قوی تر شدن رزومه برای استخدام در مراکزی که به تخصص دانشجو نیاز دارند کمک کننده باشد. یادتان باشد که ایران تایپیست می تواند مرجع مناسبی برای سفارش چنین کاری باشد.

نکات مهم در استخراج مقاله از پایان نامه

دانشجویان باید مد نظر داشته باشند که در زمان استخراج مقاله از پایان نامه باید به نکات مهمی توجه داشته باشند. مثل این که عنوان مقاله نباید تکراری باشد. دانشجو باید بتواند از همایش های داخلی و خارجی به عنوان راهی میانبر با هدف چاپ مقاله اش بهره ببرد. در صورتی که دانشجو بتواند موضوع و عنوان جذابی را برای مقاله اش انتخاب کند، شانس پذیرفته شدن آن را برای مجله های معتبر در ایران و دنیا بالا خواهد برد. منحصر به فرد بودن آن نیز دارای اهمیت است. 

انجام سریع استخراج مقاله از پایان نامه توسط ایران تایپیست

اگر ایران تایپیست را برای استخراج مقاله از پایان نامه انتخاب کرده اید، خیالتان باید از هر جهت راحت باشد. به دلیل این که کسانی که این کار را در این مرکز انجام می دهند خودشان دانشجو رشته تخصصی همان پایان نامه هستند و به طور کامل با این کار آشنایی دارند. استخراج مقاله با اهداف مختلفی صورت می گیرد و در این مجموعه می توان مقاله را برای IEEE، برای ISI، برای مجله های تخصصی، برای همایش ها و تمام مجلات و ژورنال ها از دل پایان نامه بیرون کشید. متخصصان این مجموعه به شما تضمین می دهند که این کار را در کمترین زمان برای شما انجام دهند. از آنجا که افراد متخصصی در رشته های مختلف در این مرکز مشغول فعالیت هستند، امکان ارسال مقاله به تمام ژورنال ها، مجله ها و همایش های معتبر وجود دارد.

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

برای سفارش استخراج مقاله از پایان نامه در ایران تایپیست می توانید به نشانی https://irantypist.com/ مراجعه کنید. به هیچ وجه نگران هزینه های این کار نباشید. هزینه های در نظر گرفته شده برای این کار تخصصی در حداقل ممکن هستند. قیمت استخراج مقاله در این مجموعه به طور قطع از مؤسسه های دیگر کمتر است. تعیین هزینه کار بسته به زمان و حجم کار متفاوت است. هر چه حجم مقاله بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود. البته فاکتورهای دیگری نیز به مسئله هزینه بستگی دارد که در زمان سفارش کار به دانشجو و محقق اعلام خواهد شد.

مهم ترین مسئله این است که کیفیت کار استخراج مقاله از پایان نامه در این مرکز بسیار خوب است و مطابق با استانداردهایی است که خواسته دانشجو نیز هست. درباره زمان هم هیچ محدودیتی وجود ندارد و بر طبقه درخواست دانشجو کار استخراج صورت خواهد گرفت و تأخیر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب