اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005315390317036

بهترین روش استخراج مقاله از پایان نامه

کد: 140005315390317036

https://bit.ly/3sARoTk

، تهران , (اخبار رسمی): استخراج مقاله از پایان نامه با اهداف زیادی انجام می شود. یکی از آنها ایجاد رزومه خوب برای دانشجویانی است که تازه فارغ التحصیل شده اند و باید کار حرفه ای خود را از جایی آغاز کنند. هدف دیگر از این کار گرفتن نمره در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

بهترین روش استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین روش استخراج مقاله از پایان نامه

البته مقاله باید در مجله های معتبر به چاپ برسد تا بتوان از آن استفاده کرد. برای این که بدانید چگونه می توانید استخراج مقاله از پایان نامه را انجام دهید. شاید در ابتدا به نظر برسد که این کار خیلی هم سخت نیست، اما نیاز است که اصول و روش هایی را بلد باشید تا بتوانید مقاله ای ارزشمند از پایان نامه خود استخراج کنید.  

برای استخراج مقاله از پایان نامه نمی توان بخش هایی از پایان نامه را کپی کرده و به یک مقاله تبدیل کرد. درست است که محتوای هر دو یکی است، اما برای بیرون کشیدن یک مقاله از دل یک پایان نامه باید به اصول مقاله نویسی توجه شود. مهم ترین مسئله ای که باید مد نظر داشته باشید این است این که این دو اساساً ساختار متفاوتی دارند. از یک پایان نامه می توان بیش از یک مقاله نیز استخراج کرد. اگر هم نیازی به یادگیری این مراحل نمی بینید می توانید این کار را به مراکز تخصصی بسپارید. همیشه کارهای با کیفیت را از متخصصان طلب کنید.

روش استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آن

پیش از استخراج مقاله از پایان نامه خوب است که به تفاوت ساختار میان مقاله و پایان نامه توجه داشته باشید. برای تبدیل کردن پایان نامه به یک مقاله باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. مقاله ها از پایان نامه ها کوتاه ترند و باید بتوانید با به کار بردن تکنیک هایی کار را پیش ببرید.

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه عبارت اند از:  

  1. مقدمه پایان نامه را به چکیده مقاله بدل کنید. مقدمه پایان نامه بلند است، اما چکیده حدود 100 تا 250 کلمه بیشتر نیست و باید شامل تمام اطلاعات مهم آن و در کلمات خلاصه تری باشد.  
  2. محتوای پایان نامه با طرح چند سؤال یا موضوع شروع می شود، در مقاله لازم نیست به تمام این موضوع ها پرداخته شود. حتی این امکان برای شما وجود دارد که هر یک از پرسش ها و فرضیه ها را به یک مقاله تبدیل کنید.
  3. طرح تمام موضوع ها در مقاله نیز امکان پذیر است و حتی می توانید آنها را به شکل یک سؤال یا فرضیه مطرح کنید.  
  4. بخش روش شناسی مقاله باید از پایان نامه مختصرتر باشد. نیازی به ارائه شرحی کامل از رویکرد شما به موضوع مطرح شده نیست و تنها خلاصه ای مفید و کاربردی از آن کفایت می کند.
  5. در بخش نتیجه گیری نیز باید نتایج پایان نامه را به طور خلاصه در مقاله عنوان کنید. در واقع، در این قسمت به سؤال یا سؤال های که مطرح کرده بودید پاسخ می دهید.
  6. در استخراج منابع پایان نامه و استفاده از آنها در مقاله نیز باید به سبک رفرنس نویسی مجله ای که می خواهید مقاله خود را در آن به چاپ برسانید، توجه داشته باشید. زیرا هر مجله ای روش خود را برای این کار دارد.

شما در نهایت باید بتوانید با توجه به این تکنیک ها مقاله ای به مخاطبان خود ارائه دهید که بتوانند از پیشنهادها و اطلاعات شما بهترین استفاده را ببرند و یافته های جدید شما را برای حل مسائل و مشکلات خود به کار گیرند. 

سفارش مقاله نویسی از پایان نامه

مقاله نویسی از پایان نامه، کاری تخصصی است که باید بر طبق اصولی انجام گیرد. ممکن است اشتباه پیش رفتن در این کار زمان بیشتری از شما بگیرد و منجر شود که از امتیازات آن به طور کامل برخوردار نشوید.

بهترین کار این است که استخراج مقاله را به افراد متخصص واگذار کنید که در این زمینه تجربه کافی دارند و می دانند چگونه باید مقاله نویسی ارزان را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت انجام دهند.

استخراج مقاله از پایان نامه مرحله مهمی از تحصیل شماست که نباید آن را دست کم بگیرید و کوتاهی درباره آن ممکن است موجب خسارت هایی به شما شود که جبران آن را برایتان سخت کند.

ایران تایپیست از مراکزی است که با افراد حرفه ای همکاری می کند و می توانید پایان نامه خود را با خیالی آسوده به آنها بسپارید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که دانستن تکنیک های مقاله نویسی و استخراج آن از پایان نامه برای این کار کافی به نظر نمی رسد و شاید تنها به شما کمک کند تا بتوانید مقاله ای که سفارش داده اید را از نظر صحیح بودن بررسی کنید. همیشه استفاده از افراد کاربلد می تواند در چنین کارهایی منافع بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد.

امتیاز استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه برای دانشجویان و محققان اهمیت بسیاری دارد، زیرا پژوهش های آنها زمانی ارزشمند است که در مجله های معتبر به چاپ برسد یا در کنفرانس های دیگر مطرح شود.

یکی از معیارهای بررسی دانشجویان در جلسه های مصاحبه دکتری یا گرفتن بورسیه تحصیلی نیز داشتن مقاله چاپ شده در مجله های ISI است.

اگر مقاله از پایان نامه استخراج نکنیم، نمره کامل دفاع می گیریم یا نه، سؤال بسیاری از دانشجویانی است که در این باره اطلاعات کافی ندارند.

در واقع، یکی از امتیازهای داشتن مقاله برای دانشجویان دکتری و ارشد، دو نمره ای است که استاد بعد از ارائه مقاله به آنها می دهد. برای این که بتوانید نمره کامل را دریافت کنید، نیاز به گرفتن اکسپت مقاله و تحویل آن به آموزش دانشگاه دارید.

این دو نمره به طور حتم به هر کسی تعلق نمی گیرد و لازم است که در انتخاب مجله ها دقت شود. از آنجا که سه وزارت خانه متفاوت در عملکرد دانشگاه ها نظارت می کنند، هر یک نیز تعرفه خاص خود را دارند.

این امکان هم وجود دارد مجله ای که از نظر یک وزارت خانه معتبر است، از نظر وزارت خانه دیگر اعتباری نداشته باشد. همان قدر که استخراج مقاله از پایان نامه اهمیت دارد، انتخاب مجله های مورد تأیید برای دانشگاه شما نیز مهم است. در ضمن، همه مجله ها از امتیاز یکسانی برای دانشگاه ها ندارند. در این باره حتماً نظر دانشگاهی را که در آن تحصیل می کنید جویا شوید.

چاپ سریع و راحت مقاله از پایان نامه

مقاله از پایان نامه جزء اموراتی است که دانشجویان با آن سر و کار دارند و باید بدانند چطور باید این کار بکنند یا دست کم بدانند به چه افرادی باید این نوع کارها را واگذار کنند. بیشتر دانشجویان به خصوص آنها که هم زمان با تحصیل مشغول کار نیز می شوند، ممکن است برای چنین کارهایی زمان کافی نداشته باشند.

استخراج مقاله از پایان نامه مانند کار نوشتن پایان نامه نیست که حتماً دانشجو، در هر مقطع تحصیلی، باید خودش این کار را انجام دهد. هر چند متأسفانه این روزها هستند افرادی که این امر مهم که صد در صد وظیفه خودشان است به دیگران می سپارند. اما بیرون آوردن یک مقاله کوتاه از میان تعداد صفحات زیاد یک پایان نامه را لزوماً نباید خود دانشجو انجام دهد.

او زحمتی را که باید در هنگام نوشتن پایان نامه بکشد، کشیده است و دیگر نیازی نیست برای این کار هم زمان بگذارد و می تواند برای سرعت بخشیدن به کارها از افراد متخصص که در مراکز حرفه ای مانند ایران تایپیست فعالیت می کنند، کمک بگیرند.  

با مراجعه به این نشانی WWW.IRANTYPIST.COM می توانید از خدماتی که در زمینه مقاله و مقاله نویسی به دانشجویان و البته افراد محققی که کارهای پژوهشی انجام می دهند، بهره مند شوید. این خدمات شامل ترجمه تخصصی مقاله ها، ویرایش گرامری مقاله هایی که از زبان انگلیسی ترجمه شده اند، تنظیم مقاله ها به فرمت انواع مجله ها و همچنین استخراج مقاله از پایان نامه می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش