اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006035395717036

آیا چاپ کتاب از هر پایان نامه ای امکان پذیر است؟

کد: 140006035395717036

https://bit.ly/3DdVdD1

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ کتاب از پایان نامه دغدغه بعدی دانشجویان بعد از اتمام کار طولانی و طاقت فرسای پایان نامه است، زیرا پس از این که چند نسخه لازم از پایان نامه چاپ می شود، ممکن است تمام زحمات و تحقیقات دانشجو در کتابخانه بماند و دیگر دست کسی به آن نرسد.

آیا چاپ کتاب از هر پایان نامه ای امکان پذیر است؟
آیا چاپ کتاب از هر پایان نامه ای امکان پذیر است؟

بهترین کاری که دانشجویان می توانند انجام دهند این است که بعد از تکمیل پایان نامه و رفع خستگی، به دنبال چاپ کتاب از پایان نامه بروند. البته که این کار ساده نیست. به این علت که فرمت این دو اثر علمی با هم متفاوت است. مهم ترین تفاوت آنها هم در این است که کارایی این دو با هم فرق دارد و هر یک با اهداف خاص خود تهیه می شوند.

برای این که بدانید پایان نامه شما قابلیت این را دارد که به یک کتاب تبدیل شود یا نه می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. ایران تایپیست، یکی از مراکزی است که می توانید برای تشخیص این امر مهم روی آن حساب کنید.

تبدیل پایان نامه به کتاب در مصاحبه امتیاز دارد؟

تبدیل پایان نامه به کتاب امتیازهای بسیاری را برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف به همراه دارد. تجربه افرادی که در مصاحبه شرکت داشته اند گویای این است که هرچند از مجموع 40 امتیاز مصاحبه فقط 4 نمره آن مربوط به چاپ کتاب می شود، ولی باید به تأثیرات غیر مستقیمی که روی مصاحبه گر می گذارد نیز توجه داشت.

داشتن کتاب در مصاحبه برای دانشجویان مقطع دکتری امتیاز بالایی دارد. وقتی دانشجو بتواند یک نسخه از کتاب خود را به فردی که قرار است از او مصاحبه کند تحویل دهد، به طور حتم در امتیاز دهی به او مؤثر واقع خواهد شد.

وارد شدن به بازار کار بدون رزومه کار را برای تمام دانشجویان سخت کرده است و چاپ کتاب از پایان نامه می تواند این مسیر را هموارتر کند. لازمه این که یک دانشجوی تازه فارغ التحصیل شده بتواند در آزمون های جذب هیئت علمی موفق شود، داشتن یک کتاب تألیفی با ترجمه ای است. وقتی دانشجو توانسته است در دنیای تخصص و رشته تحصیلی اش حرفی برای گفتن داشته باشد، چه بهتر این که از این فرصت استفاده کند و آن را به کتاب تبدیل کند تا همگان به آن دسترسی داشته باشند.  

چطور چاپ کتاب از پایان نامه را با قیمت پایین انجام دهیم؟

دانشجویان زیادی هستند که نمی دانند می توان با قیمت پایین چاپ کتاب از پایان نامه را انجام داد. با توجه به این که بودن نام دانشجو روی کتاب به عنوان محقق و نویسنده می تواند به طرزی معجزه آسا امتیاز مثبتی برای آنها محسوب شود، هزینه ای که برای این کار شود ارزشش را خواهد داشت.

اگر شما هم قصد چنین کاری را دارید نیاز نیست هزینه زیادی را برای چاپ کتاب با تیراژ بالا بکنید. این کار با چاپ کتاب در تعداد کم و به شکل چاپ دیجیتال هم امکان پذیر است. به این ترتیب، هم لازم نیست دانشجو هزینه زیادی را برای تبدیل پایان نامه به کتاب بکند، هم این که می تواند بعد از بازخوردی که از این کار گرفت در چاپ های بعدی تیراژ را بالا ببرد. با توجه به این که کتاب مراحل گرفتن مجوز برای چاپ و اخذ شابک را طی می کند و به نام دانشجو در کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود، او از تمام امتیازهایی که یک نویسنده و محقق برخوردار می شود، برخوردار خواهد شد.

در ضمن، چاپ کتاب از پایان نامه نسبت به چاپ مقاله کم دردسرتر نیز هست. هر مرکز که مسئولیت چاپ کتاب را بر عهده می گیرد، موظف است تمام مراحلی را که به کتابخانه ملی و وزارت ارشاد مربوط می شود، انجام دهد و امکان این که این مراحل جعلی یا تقلبی باشد به هیچ عنوان وجود ندارد. ولی امکان این که مجله ای که به شما قول ISI بودن آن داده شده است جعلی از آب دربیاید، وجود دارد.

آیا تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ سریع آن ممکن است؟

تبدیل پایان نامه به کتاب برای افرادی که در هر زمینه ای فعالیت دارند، هنرمند هستند، استادند و یا دانشجو توصیه می شود. در واقع، این کار به نوعی کسب اعتبار علمی است. وقتی شما با چاپ کتاب می توانید وجهه ای کاملاً متفاوت برای خود داشته باشید و موفق تر عمل کنید، چرا باید از این کار دریغ کنید. برای این که بتوانید این کار را با سرعت و کیفیت انجام دهید، نیاز به افراد متخصص و کاربلد دارید که پایان نامه های زیادی را به کتاب تبدیل کرده اند و می دانند چگونه می توان در کمترین زمان به هدف دست یافت. این نکته مهم را نیز مد نظر داشته باشید که هزینه چاپ کتاب یک سوم هزینه چاپ مقاله در مجله های بین المللی ISI تمام می شود. همچنین، چاپ مقاله ISI به مدت زمانی بیش از یک ماه زمان نیاز دارد، در صورتی مراحل چاپ یک کتاب در عرض سی تا سی و پنج روز قابل انجام است.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب در ایران تایپیست

تبدیل پایان نامه به کتاب می تواند همه بخش های پایان نامه را شامل شود یا تنها فصل هایی از میان آن انتخاب و به یک کتاب با موضوعی واحد و کارآمد بدل شود. در هر صورت، هر تصمیمی که بابت این موضوع گرفته شود، مؤسسه سفارش گیرنده مانند ایران تایپیست مراحل انجام کار را بر عهده می گیرد که شامل موارد زیر می شود:  

  • در ابتدا افراد متخصص پایان نامه را مطالعه می کنند. در مراحل بعدی موضوع های برجسته پایان نامه که قابلیت تبدیل به کتاب را دارند، تعیین خواهند شد. در مرحله بعد مطالب انتخاب شده ویرایش می شوند. در مراحل چاپ کتاب از پایان نامه تمام رد پاها مانند عبارت های استاد راهنما و استاد مشاور که نشان از پایان نامه بودن دارند، حذف خواهند شد. چکیده تبدیل به پیش گفتار و قسمت های مربوط به نتیجه گیری طوری اصلاح می شوند که در کتاب قابل استفاده باشند. با توجه به ماهیت کتاب و تفاوت آن با پایان نامه، در مواردی که نیاز به توضیح بیشتر است، باید این کار صورت گیرد و نقطه ابهامی در کتاب باقی نماند. مرحله آخر نیز صفحه بندی کتاب است که کاملاً متفاوت از پایان نامه است. از آنجا که پایان نامه به اندازه کاغذ A4 است، باید به قطع کتاب دربیاید که معمول ترین اندازه برای این نوع کتاب ها رقعی و وزیری هستند.

با مراجعه به www.irantypist.com می توانید اطلاعات تکمیلی درباره تبدیل پایان نامه به کتاب را به دست آورید و در صورت نیاز و در اسرع وقت با متخصصان مجموعه تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب