اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005285384516535

چه نوع کفپوش اپوکسی برای زیرآیند یا کف سالن شما مناسب است ؟

کد: 140005285384516535

https://bit.ly/3z4VSUW

، تهران , (اخبار رسمی):  فقط قبل از انتخاب اپوکسی برای زیرآیند مورد نظر، بهتر است تمام گزینه ها بررسی شود تا کفپوش اپوکسی مناسب جهت بهبود خواص نهایی کفپوش انتخاب شود.

چه نوع کفپوش اپوکسی برای زیرآیند یا کف سالن شما مناسب است ؟
چه نوع کفپوش اپوکسی برای زیرآیند یا کف سالن شما مناسب است ؟

 چه نوع کفپوش اپوکسی برای پروژه مورد نظر ما مناسبت است؟ این سوالی است که تلاش می کنیم در ادامه این مقاله که توسط متخصصین شرکت رسپاد تهیه شده است، به آن جواب دهیم. کفپوش اپوکسی دارای چندین ویژگی است که آن را به گزینه مناسبی برای کف تبدیل می کند. اضافه کردن کفپوش اپوکسی به کف بتنی باعث افزایش ایمنی، جذابیت و دوام کف می شود. کفپوش های اپوکسی، برای استفاده های گوناگون، مزایای زیادی خواهند داشت.

کفپوش اپوکسی دو جزئی

اگر می خواهید یک کفپوش مقاوم با یک سطح سخت و جذاب داشته باشید و نمی دانید چه نوع کفپوش اپوکسی برای شما مناسب است، بهتر است کفپوش اپوکسی دو جزئی را انتخاب کنید که هیچ گونه حلالی نداشته باشد.

این نوع کفپوش ضخامت چند میلی متری دارد که مانع از انتقال تنش های وارده به بتن می شود و از نظر براق بودن هم بسیار مناسب است و مورد پسند بسیاری از مردم است زیرا باعث روشنایی محیط می شود.

هزینه کفپوش اپوکسی دو جزئی

هزینه کفپوش اپوکسی دو جزئی کمی بیشتر از انواع دیگر اپوکسی هاست؛ ولی در ازای هزینه بیشتر، بهترین پوشش را برای زمینه خود دریافت می کنید.

همچنین بحث تعمیرات و نگهداری در کفپوش های اپوکسی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل می بایست با استفاده از دترجنت های مناسب به صورت دوره ای با کمک دستگاه های اسکرابر کفپوش شستشو داده شود.

پوشش اپوکسی سه بعدی

پوشش کفپوش اپوکسی سه بعدی گزینه مهیجی است که زیبایی کفپوش اپوکسی دو جزئی را به مرحله جدیدی می رساند. به طوری که با فناوری مناسب می توانید هر تصویر سه بعدی را به زمینه خود اضافه کنید. همچنین با پوشش اپوکسی سه بعدی زیبایی و دوام کفپوش اپوکسی دو جزئی را به دست می آورید.

پوشش اپوکسی متالیک

در این نوع کفپوش اپوکسی با استفاده از افزودنی های متالیک و فلزی می توان طرح سنگ های آنتیک را بر روی سطح شبیه سازی نمود و یک سطح یکپارچه بدون درز را ایجاد نمود.

رایج ترین مشکلات کفپوش های اپوکسی

همان طور که قبلا اشاره شد، کفپوش اپوکسی به خاطر دوام، براق بودن و نگهداری آسان، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب کفپوش است؛ ولی اگر به صورت نامناسب اعمال شود، مشکلات زیادی ایجاد می شود. بنابر این علاوه بر دانستن این مساله که چه نوع کفپوش اپوکسی برای شما مناسب است، دانستن بهترین نحوه اجرای آن هم اهمیت بسیاری دارد.

همچنین بعد از یک بار اجرای کفپوش اپوکسی، برداشتن آن به شدت سخت است و اگر کار به درستی انجام نشود، یک کف نامناسب باقی می ماند که از بین بردن آن تقریبا غیر ممکن است و در ادامه با تخریب پوشش اپوکسی، محافظت و دوام مورد نظر ارائه نمی شود.

علاوه بر این، کفپوش اپوکسی دارای ویژگی ها یا ایرادات دیگری هم است که در این قسمت بعضی از مشکلات کفپوش اپوکسی و راه های مقابله با آن بررسی می شود.

1- پوسته پوسته شدن کفپوش (Delamination)

رایج ترین عاملی که باعث می شود اپوکسی از کف بلند شود، آماده سازی نامناسب آن یا اعمال آن هنگامی که دما خیلی بالا یا خیلی پایین است و یا هنگامی که رطوبت بسیار زیاد است.

عامل دیگر می تواند مربوط به آماده سازی نامناسب کف بتن باشد؛ همواره کف باید عاری از هر گونه روغن، چربی و گرد و غبار باشد. معمولا آسیاب کردن بهترین گزینه برای آماده کردن آن برای اپوکسی است اما گاهی می تواند مشکل باشد.

2- تجمع رطوبت در زیر پوشش

این مشکل زمانی ایجاد می شود که رطوبت داخل بتن باقی مانده باشد یا تفاوت دمای زیادی بین مواد اپوکسی و کف بستر وجود داشته باشد.

پس از تمیزکاری و تینرشویی محل های بحرانی کف، باید از خشک شدن سطح قبل از اجرای اپوکسی مطمئن شوید، معمولا حداقل 24 ساعت این فرایند زمان می برد، در غیر این صورت رطوبت حبس شده در منافذ بتن بالا می رود و باعث ایجاد حباب و جدای شدن کفپوش می شود.

علاوه بر این، رطوبت بتن باعث ایجاد فشار منفی می شود که اپوکسی را مجبور به جدا شدن از سطح بتن می کند.

خوش بختانه این مشکل راه حل ساده ای دارد و می توان با انجام یک آزمایش ساده، مناسب بودن رطوبت کف برای یک پوشش اپوکسی را به راحتی تشخیص داد.

3- حباب هوا در زیر اپوکسی

با اجرای کفپوش اپوکسی در نور مستقیم خورشید یا هنگامی که دما خیلی سرد باشد و یا حتی با قرار دادن آن روی بتن بیش از حد متخلخل، حباب هوا در اپوکسی ایجاد می شود.

برای جلوگیری از این مشکلات، بتن متخخل باید به درستی آماده شود تا اپوکسی به خوبی آب بندی شود. همچنین اگر اپوکسی به خوبی میکس نشود به طوری که همزن پارویی خیلی سریع هوا را در آن به دام بیندازد، ممکن است حباب های هوا در انتها ظاهر شود.

توصیه می شود دستورالعمل اختلاط رزین و هاردنر با دقت دنبال شود، در غیر این صورت مشکلاتی را ایجاد می کند.

4-  رنگ های ناسازگار

در صورت اختلاط نامناسب اپوکسی ممکن است رنگ کفپوش از بین برود؛ به علاوه روغن یا چربی روی بتن می تواند باعث تغییر رنگ شود و نور فرابنفش نیز رنگ اپوکسی را تغییر می دهد.

راه های جلوگیری از این مشکلات

همواره باید اطمینان حاصل کنید که بتن به درستی آماده سازی شده و شرایط محیطی کاملا مناسب است و اپوکسی به درستی مخلوط شده تا از تغییر رنگ و ایجاد حباب هوا جلوگیری کنید.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که ممکن است در ظاهر تصور شود که هزینه اجرای کفپوش اپوکسی توسط نفرات کارفرما کمتر شده و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود؛ اما قطعا در این مسیر با مشکلاتی رو به رو می شوید که در نهایت حتی هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

به این خاطر توصیه می شود با توجه به اینکه اعمال لایه های کفپوش اپوکسی، کار بسیار تخصصی است، اجرای اپوکسی توسط متخصصین این کار در شرکت مهندسی رسپاد را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه و تضمینی در دستور کار قرار دهید.

تعهدات و پشتیبانی تیم رسپاد در اجرای انواع کفپوش صنعتی

مجموعه رسپاد بسپار آریا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و مجری انواع کفپوش ‏های صنعتی از جمله کفپوش اپوکسی و پولی یورتان در ایران با برخورداری از کارخانه ‏ای بزرگ با برند « شرکت رنگ‏ های صنعتی ایران » به عنوان اولین تولیدکننده رنگ ‏های صنعتی مجموعه ‏ای بی ‏رقیب و توانمند در جهت کمک ‏رسانی به پروژه‏ هایی است که نیاز به خدمات علمی و به‏روز در راستای بهبود عملکرد نهایی انواع کفپوش و پوشش‏ های صنعتی و ساختمانی دارند.

با حضور مجموعه رسپاد بسپار آریا، صرف‏ نظر از توان رفع چالش ‏های موجود در پروژه، به پشتوانه تجربه و دانش شرکت رسپاد، تنوع و گستردگی محصولات شرکت رنگ‏ های صنعتی ایران، با قابلیت تولید در زمان کوتاه نیز پاسخ گوی نیاز پروژه ‏ها به نحو ایده ‏آل خواهد بود. پاسخ گویی به این پرسش که چه نوع کفپوش اپوکسی برای پروژه شما مناسب است حرف و تخصص رسپاد است.

شرکت رسپاد بسپار آریا به پشتوانه شرکت رنگ‏ های صنعتی ایران چند دهه در صنایع بالادستی نفت و گاز و صنعت ساختمان حضور فعال داشته و به عنوان پیمانکار و تامین ‏کننده در وندورلیست ها یا لیست تامین کنندگان شرکت ‏های بزرگ این صنایع حضور دارد.

تجارب منحصر به ‏فرد این مجموعه در پروژه‏ های بزرگ و خاص این اطمینان را به کارفرمایان محترم می‏ دهد که کفپوش‏ هایی با ماندگاری بالا، کیفیت تضمین شده و چشم ‏نواز را اجرا و تحویل نماید.

شایان ذکر است راه حل ‏های ارائه شده توسط تیم تخصصی واحد کف‏ سازی بتنی و پلیمری شرکت رسپاد بر اساس تجارب چندین ساله این مجموعه و به ‏کارگیری آخرین تکنولوژی ‏های در دسترس و به ‏روز شده دنیاست.

چه نوع کفپوش اپوکسی ، کدام شرکت ؟

تعهد تیم تخصصی رسپاد به مشتریان درخصوص پشتیبانی از پروژه ‏ها با ارائه خدمات بسیاری همراه است. تیم رسپاد علاوه بر این که به شما می گویند چه نوع کفپوش اپوکسی برای شما بهترین گزنیه است، فهرستی از خدمات و پیشنهادات را به شما ارائه می کند که برخی از این موارد به صورت فهرست وار از این قرار است:

  •  خدمات مشاوره Consultation
  • بازدید میدانی پروژه Site visit
  • ارائه پیشنهاد فنی Specification
  • پشتیبانی فنی Technical support
  • اجرا Installation
  • گارانتی Guaranty
  • نگهداری و مراقبت maintenance & Aftercare

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص پروژه های خود و اطمینان از صحت عملکرد خود در زمینه اجرای کفپوش های خود و پاسخ به این سوال که چه نوع کفپوش اپوکسی برای پروژه آن ها مناسب است؟ می توانند به سایت این شرکت به نشانی raspod.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02188279096 با تیم تخصصی رسپاد تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی رسپاد بسپار آریا

شرکت مهندسی رسپاد بسپار آریا، به همت جمعی از متخصصین فارغ التحصیل مهندسی پلیمر، گرایش رنگ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس گردید. از اهداف اصلی تاسیس این شرکت سامان بخشی به روش­ های سنتی تولید و اجرا در صنعت رنگ کشور و ارائه راهکارهای مهندسی با بهره گیری از آخرین فناوری­ های روز این صنعت در جهان می ­باشد. مشاوره، اطلاع رسانی، تحقیق و توسعه و کمک به کاهش هزینه های آشکار و نهان مربوط به خوردگی تاسیسات و تجهیزات صنایع مختلف کشور به منظور صیانت از دارایی های ملی، از برنامه های مهم دیگر این شرکت می باشد. این شرکت با اتکا به دانش و تخصص همکاران خود، افتخار دارد به عنوان یکی از معدود شرکت های تخصصی، همزمان در دو زمینه تولید و اجرای انواع پوشش های دکوراتیو، صنعتی، ترافیکی و عایق فعالیت می نماید و به صورت مستمر درحین انجام پروژه های اجرایی بزرگ، عملکرد و کیفیت محصولات خود را بررسی نموده و توسط تیم تحقیق و توسعه خود در آزمایشگاه های پیشرفته بهبود می‌بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]